25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door spiermassa »

Jacqué schreef:enig idee van de hoogtemeters?

ik vind ze niet direct terug :oops:
45 550hm
55 680hm
65 710hm
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door BerggeitCasualFietser »

spiermassa schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Ik heb deze 5 tal jaren geleden gereden, in natte omstandigheden. De terrils in het begin waren nog om te lachen, maar dan kwamen er aantal bosstukken en verbindingsstukken daar was het echt baggeren toen.
Sindsdien niet meer gereden door RDHF of minder goed weer, misschien toch dit jaar nog eens overwegen. Al mag ik eigenlijk niet te diep gaan op doktersvoorschrift. :evil:

inderdaad bij nat weer niet te doen....vorig jaar zelfs afgelast....in 2015 wast poerdroog en super (zie filmkes hierboven).Tzal verzekers wel droog zijn zondag :-" :-" :-"
K peizet wok wi ;)
Weet je nog of de terrils in alle afstanden zitten? IK weet van mijn vorige passage dat er in het begin zaten, dus die zullen al in alle afstanden zitten, en nog een tweede deel ineen van de grotere afstanden
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door spiermassa »

BerggeitCasualFietser schreef:
spiermassa schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Ik heb deze 5 tal jaren geleden gereden, in natte omstandigheden. De terrils in het begin waren nog om te lachen, maar dan kwamen er aantal bosstukken en verbindingsstukken daar was het echt baggeren toen.
Sindsdien niet meer gereden door RDHF of minder goed weer, misschien toch dit jaar nog eens overwegen. Al mag ik eigenlijk niet te diep gaan op doktersvoorschrift. :evil:

inderdaad bij nat weer niet te doen....vorig jaar zelfs afgelast....in 2015 wast poerdroog en super (zie filmkes hierboven).Tzal verzekers wel droog zijn zondag :-" :-" :-"
K peizet wok wi ;)
Weet je nog of de terrils in alle afstanden zitten? IK weet van mijn vorige passage dat er in het begin zaten, dus die zullen al in alle afstanden zitten, en nog een tweede deel ineen van de grotere afstanden

der zit ene in de grootste .....juist na de laatste solitsing bijna terug aan start......vorige jaren toch
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Niet meer in het begin van de rit? Je hebt dus maar een terril op de ganse rit?
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door spiermassa »

BerggeitCasualFietser schreef:Niet meer in het begin van de rit? Je hebt dus maar een terril op de ganse rit?

nee ieder jaar doe ik de 55 en der is ne terril of 3 - 4 bij......mo al de rest is ook goe ,zeer goe ,singletracks volgen elkaar rap op en afdaling vanaf bootlift is ook de max.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door _anonymus_ »

Zwaar aan het twijfelen tussen de Raid des Hautes Fagnes en deze.
RdhF is uiteraard onklopbaar qua parcours, maar pas laat starten en 2u enkel in de auto = hele dag weg en weer een hoop gedoe thuis.
Deze kan ik rijden en iets na de middag weer thuis zijn.
Klinkt als een TT met de nadruk op fun?
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door BerggeitCasualFietser »

_anonymus_ schreef:Zwaar aan het twijfelen tussen de Raid des Hautes Fagnes en deze.
RdhF is uiteraard onklopbaar qua parcours, maar pas laat starten en 2u enkel in de auto = hele dag weg en weer een hoop gedoe thuis.
Deze kan ik rijden en iets na de middag weer thuis zijn.
Klinkt als een TT met de nadruk op fun?
Haha klinkt bekend voor mij, ik denk niet alleen bij mij lol.
Al heeft het voor mij dit jaar andere oorzaak. Mocht op doktersadvies tot eind van de maand niet (te) diep gaan ,vandaar dat ik alvast rdhf skip.
Al twijfel ik op dit nog niet te zwaar gaat worden, ik voel me wel al beter, maar wil geen weerbots krijgen.

Ik denk nu wel dat deze tt niet echt een fully nodig/handig is? Ik heb hem jaren geleden met de hardtail gereden, weliswaar nat, en heb daar toch geen nachtmerries over a la boomwortels uit Cimes ofzo :D
berdunnor
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: do 25 nov 2010 20:00
Rijdt met: Cube Ltd Comp

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door berdunnor »

spiermassa schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Niet meer in het begin van de rit? Je hebt dus maar een terril op de ganse rit?

nee ieder jaar doe ik de 55 en der is ne terril of 3 - 4 bij......mo al de rest is ook goe ,zeer goe ,singletracks volgen elkaar rap op en afdaling vanaf bootlift is ook de max.
Is de keuze voor de 55km bepaald door de aard van het parcours (65km geen meerwaarde)?
cujo
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 27 dec 2006 11:50
Rijdt met: flash 29 , epic ht

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door cujo »

Zeer goede tocht met alles erop en eraan : terrils a volonte , single tracks ,bos , technische strook langs flanken van autostrade en mooie passages langs scheepslift van Thieu.
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: 25.06.2017 - Maurage - 10e VTT Black Gabriel Team

Bericht door Motorbiker »

Typische Waalse rit met alles erop en eraan. Fun, techniek en transpiratie in de ambiance eigen aan de streek. Een subtopper, te herhalen.
Plaats reactie