18.06.2017 - Tilff

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Edlisjas »

Net terug van deze tocht...mooi maar toch redelijk veel asfalt. De laatste 15 km waren serieus pittig. Blij dat ik geweest ben.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door julie »

het venijn zat in de staart...
naar mijn persoonlijke mening had men het stuk Trooz-Chaudfontaine in de andere richting moeten doen.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Erik.B »

Edlisjas schreef:Net terug van deze tocht...mooi maar toch redelijk veel asfalt. De laatste 15 km waren serieus pittig. Blij dat ik geweest ben.
En...
Was 45 genoeg of heb je nog de korte afstand erbij gedaan?
Ik vond de bepijling maar miniem soms echt zoeken naar de plaats waar een pijl stond
gjan89
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 14 mei 2014 20:10
Rijdt met: Joven custom xc

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door gjan89 »

Rit was ok! Venijn zat duidelijk na de splitsing met nog paar klimmetjes omhoog , zeker die met de stenen was een kuitenbijter!
Idd veel pijltjes hangen maar op verkeerde plaatsen (ze waren om 8u10 nog aan het bepijlen dat had er mss mee te maken!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Edlisjas »

Erik.B schreef:
Edlisjas schreef:Net terug van deze tocht...mooi maar toch redelijk veel asfalt. De laatste 15 km waren serieus pittig. Blij dat ik geweest ben.
En...
Was 45 genoeg of heb je nog de korte afstand erbij gedaan?
Ik vond de bepijling maar miniem soms echt zoeken naar de plaats waar een pijl stond
Het was de bedoeling om rond 08.00 u te starten. Op het laatste moment nog afgesproken met rubenv en uiteindelijk pas dik na 09.00 u gestart. Om het niet te laat te maken ben ik na de 45 km gestopt...;-). Maar ik had gerust nog een lusje willen doen. De tocht was goed begonnen met een stevige klim maar daarna was het iets minder.
Gebruikersavatar
Tinman
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 31 mar 2005 19:19
Rijdt met: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Tinman »

Inderdaad flink afgezien in de laatste 15km. Redelijke tocht maar niet super. Teveel langere asfaltstroken.
Gebruikersavatar
Lee
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: di 11 jul 2006 20:15
Rijdt met: Cube Stereo HPC / Cube Reaction GTC Race

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Lee »

Algemeen gevoel na afloop was tevredenheid en een schoon tochtje.. dat terwijl ik halverwege nog dacht dat het een tamelijk saaie bedoening was. Eerder een goede fysieke training dan wel een MTB-fun gevoel. De laatste 20km (vd 45) hebben met andere woorden de toertocht gemaakt. Echt fijne en pittige stukskes single trail.

Voor de rest was alles in orde, bevoorrading, fietsafspuit stand, douches.. all good.

Zou hem nog wel eens opnieuw willen rijden.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door Den jjag »

Edlisjas schreef:
Erik.B schreef:
Edlisjas schreef:Net terug van deze tocht...mooi maar toch redelijk veel asfalt. De laatste 15 km waren serieus pittig. Blij dat ik geweest ben.
En...
Was 45 genoeg of heb je nog de korte afstand erbij gedaan?
Ik vond de bepijling maar miniem soms echt zoeken naar de plaats waar een pijl stond
Het was de bedoeling om rond 08.00 u te starten. Op het laatste moment nog afgesproken met rubenv en uiteindelijk pas dik na 09.00 u gestart. Om het niet te laat te maken ben ik na de 45 km gestopt...;-). Maar ik had gerust nog een lusje willen doen. De tocht was goed begonnen met een stevige klim maar daarna was het iets minder.
Ik denk dat jullie me zijn voorbijgereden op een van de laatste klimmetjes. Het is omdat jullie te snel reden dat je er niet op staat! :lol:

Hier het filmpje:

" onclick="window.open(this.href);return false;
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door rubenv »

Wij waren wat traag voor Edlisjas :-D
was idd int begin wat saai, maar het laatste deel heeft het wel goedgemaakt. Ook nog nooit geen 3 bevoorradingen gehad op 45km. En dat voor maar 5euro :-D
Gebruikersavatar
JB
Mountainbiker
Berichten: 730
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 20:57
Rijdt met: ne Groene

Re: 18.06.2017 - Tilff

Bericht door JB »

Hoi,
Hier de onze.
Grt. Jo
https://www.pinkbike.com/video/473478/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie