08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door Fritsie »

choco_ schreef:
MTBartL schreef:Deze dit weekend ook gereden.
Ik ben van de streek en kan alleen maar zeggen bravo aan de parcoursbouwers met de privéstukken die het de moeite maken om deze tocht te rijden. Al de rest van het parcours ken ik namelijk volledig vanbuiten. Wel een paar potentiele off-road stukken laten liggen die perfect in het parcours pasten. nl de paterberg kan je ook off-road afdalen (gemiste kans in mijn ogen.) De ravito's zijn al uitgebreid besproken dus hier wijd ik me niet verder over uit. Ik heb steeds voldoende op mezelf mee in de vorm van een camelbag (1.5l), en gellekes en suikers.. Ik moet me wel aansluiten bij de andere commentaar hierboven, een extra bevoorrading bovenaan de vierschaar was welkom voor de optielus. Hier heb ik gepast omdat ik redelijk choco was. Was gestart van thuis uit en reed de 69km, dus zat boven aan de vierschaar al aan 71km en moest dan nog de rit uitrijden en naar huis. Omdat mijn reserves ferm aan het slinken waren heb ik de optielus laten liggen..
Volgend jaar normaal terug van de partij om dan hopelijk 100k op de teller te zetten.
greetz

voor de paterberg offroad kregen we geen toestemming meer!!
Dit had ik reeds vermoed. Heel jammer.
Gebruikersavatar
Brugse Racer
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: do 14 jul 2011 14:55
Rijdt met: Cube Reaction GTC Pro 27.5
Contacteer:

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door Brugse Racer »

jammer, heb al veel in Kluisbergen gereden (Ben van Brugge....) , maar nog nooit de paterberg offroad naar beneden of naar boven gereden..., ware wel eens de max :-)
Gebruikersavatar
ben505
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: di 13 jul 2010 11:54
Rijdt met: ridley
Contacteer:

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door ben505 »

video van zaterdag:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rudy rancho
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 23:12
Rijdt met: Scott Scale

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door rudy rancho »

[-o< [-o< [-o< [-o<

Wederom puik werk Krierecrossers !!
Jullie spelen het toch altijd mooi klaar om gekende paadjes in een heerlijke en onverwachte combi te gieten !! MACHTIG.
Enkele machtige nieuwe stukken. en goed gedoseerde hellingen. Die optielus was best pittig, maar tot aan 105 km bleef het elke km genieten, los van die lossende achterband mss :drunk:

helmpje af :wink:
MTBartL
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 15 apr 2017 15:01

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door MTBartL »

Fritsie schreef:
choco_ schreef:
MTBartL schreef:Deze dit weekend ook gereden.
Ik ben van de streek en kan alleen maar zeggen bravo aan de parcoursbouwers met de privéstukken die het de moeite maken om deze tocht te rijden. Al de rest van het parcours ken ik namelijk volledig vanbuiten. Wel een paar potentiele off-road stukken laten liggen die perfect in het parcours pasten. nl de paterberg kan je ook off-road afdalen (gemiste kans in mijn ogen.) De ravito's zijn al uitgebreid besproken dus hier wijd ik me niet verder over uit. Ik heb steeds voldoende op mezelf mee in de vorm van een camelbag (1.5l), en gellekes en suikers.. Ik moet me wel aansluiten bij de andere commentaar hierboven, een extra bevoorrading bovenaan de vierschaar was welkom voor de optielus. Hier heb ik gepast omdat ik redelijk choco was. Was gestart van thuis uit en reed de 69km, dus zat boven aan de vierschaar al aan 71km en moest dan nog de rit uitrijden en naar huis. Omdat mijn reserves ferm aan het slinken waren heb ik de optielus laten liggen..
Volgend jaar normaal terug van de partij om dan hopelijk 100k op de teller te zetten.
greetz

voor de paterberg offroad kregen we geen toestemming meer!!
Dit had ik reeds vermoed. Heel jammer.
Inderdaad heel jammer, in het voorjaar zat hij er nog in voor de TT van Fietsen Jowan.. niet aan te doen..
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door bieste »

Foto's staan online
http://fotoreportage.ganzenhofkrieretocht.be/#!home" onclick="window.open(this.href);return false;
choco_
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 24 okt 2015 15:48

Re: 08-09.07.2017 - Avelgem - Ganzenhof-Krieretocht

Bericht door choco_ »

fotos staan ook op facebook!
https://www.facebook.com/krierecrossers ... tos_albums" onclick="window.open(this.href);return false;

of op http://www.ganzenhofkrieretocht.be" onclick="window.open(this.href);return false;

je kan ons ook volgen op instagram: krierecrossers
Plaats reactie