27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door TaurineR »

Schone snelle tocht, dank zij het mooie weer.
Redelijk wat asfalt, dat afgewisseld werd door veldwegen, en soms wat bos, maar er is duidelijk gewerkt om de mooie dingen uit de omgeving te halen, tot volgende keer!
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door meester biek »

Deze enkele jaren geleden al eens gereden, was ongeveer wat ik er van verwacht had. Een snel parcours met toch behoorlijk wat off-road, al was de eerste bv op ruim 30 km iets te ver, zeker met dit warme weer. Het duo dat instond voor de bv had handen tekort om de vele bikers te voorzien van spijs en vooral drank, maar ze deden hun uiterste best. Na bijna 63 km het stof van de fiets gespoten en een boke met een IDeke (goed idee) gedronken, alles netjes inbegrepen bij het inschrijvingsgeld van 4 euro =D> . In dit warme weer was die 60 km ruimschoots voldoende, bedankt voor de goede organisatie.
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door profi »

Meer dan tevreden over deze rit. Met men singlespeed ging het lekker , 63 km - 22.50 gemiddeld. Onderweg iemand uit de prikkeldraad gehaald , overkop gegaan tijdens een afdaling. Zen wonden heb ik wat afgespoeld mat wat water dat ik bij me had. Een bedankje kon er niet vanaf maar dat zal waarschijnlijk door de shock zijn. Hopelijk alles goed met hem. :-k
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door chrisper »

ik vond het ook wel leuke rit. de meeste paden kende ik wel want ik ben uit de streek.
maar me goed geamuseerd.
de rit was wel iets zwaarder dan verwacht door de warmte, gelukkig lekker fris water mogen tanken aan de bevoorrading
ik had wel extra camelbak mee met water, maar dat was intussen toch al goed warm, en fris smaakt toch beter he
tevreden met 87km naar huis
bedankt aan de organisatie, tot de volgende
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door Magi »

Een prima georganiseerde mtb-tocht, vlotjes inschrijven, goed bepijld, mooie stukken off road
en een lekkere apres!
Die jonge mannen en meisjes mogen dit volgend jaar terug op poten zetten!
We hebben er van genoten, dat er geen douches waren was geweten als je de info gelezen had,
misschien een extraatje voor de volgende keer?
Tot de volgende
Louis :-D =D>
Gebruikersavatar
steveeke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 22 mei 2016 19:55
Rijdt met: bmc te02 two (2019) - bmc te02 slx (2017) - bmc te02 x1.0 (2016) - bergamont roxtar 10.0 (2015)

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door steveeke »

leuke, snelle en goed georganiseerde tocht, als man van de streek heb ik toch nog enkele ongekende paden en stukjes offroad weten te bemachtigen, iemand een idee waar we de foto's kunnen terugvinden die ergens midden het parcours door die fotograaf genomen werden?
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 27.05.2017 - Eke - 11e Brouwerij VTT

Bericht door Sloebertje »

Me happy :-D
Vandaag een waardebon gekregen van 75 euro (Veloloft) en ik wist het niet eens of er iets te winnen was!!! :bounce:
Bedankt aan de vriendenkring van Eke. =D>
Plaats reactie