22.04.2017 - Beringen - ??

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 22.04.2017 - Beringen - ??

Bericht door frits motaar »

ja,idd de terril heb ik ook getrotseerd en dat was het beste van de rit...
dimitrid
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 09:53
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Re: 22.04.2017 - Beringen - ??

Bericht door dimitrid »

De rode lus in Leopoldsburg vond ik ook wel leuk.
Maar waarom laten ze het mooiste deel van het bosje in Korspel links liggen?
Gebruikersavatar
sbh
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 08 mar 2012 21:59
Rijdt met: Kona WO (fat) & Kona Process 134 DL

Re: 22.04.2017 - Beringen - ??

Bericht door sbh »

na 800m was ik de weg al kwijt. De pijltjes leidden langs een paadje wat misschien ooit een paadje was, maar waar nu een haag geplant was waar je net naast kon. Dat op zich geen probleem, maar dan stond ik opeens tussen tussen een aantal treinsporen en geen pijl meer te zien. Misschien weggehaald? Bij de inschrijving zeiden ze immers dat er al pijlen verdwenen waren.
Dan heb ik beslist van de tocht te laten voor wat ze was en gewoon anderhalf uur de terril op en af te rijden, wat een goede beslissing bleek!

kort filmpje op hbvl: https://goo.gl/RlrAoJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: 22.04.2017 - Beringen - ??

Bericht door eric66 »

Het is wel niet allemaal kommer en kwel, het was ingewikkeld maar dat zoeken en af en toe eens missen heft ook zijn charmes. Dit was niet per definite een klassieke toertocht, eerder promotie van de nieuwe BLOSO routes en ook nog gratis (maar wel een bevoorrading, afspuitstand en bewaakte fietsstalling). Het weer zat ook nog mee, we konden de terril op dus heb er toch van genoten en had 37km op de teller. Ik denk als je deze eens een keertje op het gemakske rijdt zoals op het kaartje aangegeven staat het wel al bij al meevalt en mss dan eens doorgeven waar er een pijltje bij zou moeten komen. Opbouwende kritiek kan men ook iets uit leren
Plaats reactie