21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BlijDatIkGlij
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 26 apr 2014 10:13

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door BlijDatIkGlij »

Ik herinner me dat deze vorige jaar, ondanks een periode van droogte, toch nog plaatselijk nat was. Vandaar dat ik eigenlijk ook wel benieuwd ben naar een update van de ondergrond.
Alvast bedankt voor de info en tot morgen.
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door dennisVO »

gaat een giftige rookpluim invloed hebben op de tocht?
http://m.standaard.be/cnt/dmf20170519_02889832" onclick="window.open(this.href);return false;

ik vermoed van ni, dus zal aan de start staan voor de 45.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 998
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door koppigaard »

We zijn verwend geworden de laatste weken. Misschien daarom dat het uitgesproken WO(e)W-gevoel uitbleef na de 74 km. Voor de eerste bv was er weinig te beleven, er kon goed doorgevlamd worden heb ik gemerkt. Daarna werd het pittiger en zat het venijn ook deze keer weer waar het hoort te zitten. Een afstand tussen 45 en 75 zou de affiche nog aantrekkelijker maken, zeker wanneer het weer zou tegenvallen. Blijf ik herhalen tot in den treure. Toch, tot volgend jaar.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Mister No Chaïn »

45km wat kort en 75km wat lang, daar kan ik je in volgen. Alleen maakt de 75 een lus rond Aarschot, daar kan je niet zomaar een stuk afsnijden en er 60km van maken.

De eerste kilometers begon het inderdaad vrij rustig, maar als je voor de langere afstanden gaat vind ik dat prima. Sommige TT's hebben een hoger offroad-gehalte maar dan veel grindwegen of bospaden, dan rijd ik liever wat meer op asfalt en veel vette single tracks. Zoals de laatste 15km, puur genieten :drunk:.

Naar het einde zat iemand te fotograferen, waar kunnen we deze foto's terugvinden?
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door frits motaar »

ik heb hier de 110km (114) gereden,de naam "marathon" waardig.
het was voor 2 derde een gezapig tochtje,maar heel veel Hm's waren in de laatste 25km te overbruggen.
ik ben al wat gewoon,dus nergens géén problemen gehad.
tot volgend jaar!! (o) (o)
ps:waar komen die foto's te staan,ik denk zelfs dat daar alleen de 110km-bikers getrokken zijn.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Swannie »

Wij vonden het top!
Met heen en terug naar huis er bij, net geen 160km op de teller.
Mooooi parcours, bijna alles offroad. Veel bevoorradingen met veel lekkers :drunk:
Tot volgend jaar!
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Stevestrong »

Ik kan het al niet meer bijhouden hoe vaak hier heb deelgenomen, maar zoals ieder jaar kwam ik vandaag tot de conclusie dat ik deze tocht volgend jaar zeker niet mag missen.dik geamuseerd! Klassiekers zijn er om in ere te houden. Tot volgend jaar!
first
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 22:55
Rijdt met: Scott Spark 29 - Scott E spark 27.5+
Contacteer:

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door first »

Ben niet geweest omdat ik vond dat 45 wat weinig en 75 ineens wat veel was voor mij.
butcher
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 30 mar 2010 14:48
Rijdt met: id worx mountain rohler

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door butcher »

Hoi organisatie,

De Lokerse veldploeters zetten deze rit steevast op onze agenda, dit jaar was het niet anders en met 6 leden verschenen we aan de start voor wisselende afstanden.
Het noodlot sloeg evenwel toe tijdens een uitdagende afdaling na zo'n 66 km , ik knalde tegen een boom, gevolg ,een paar gekneusde ribben en spierscheuren, pijnlijk
Toch aan allen die me geholpen heeft, de man die het noodnummer belde en bij me bleef,de man die me naar de start terug bracht en de mensen van het rode kruis, heel erg bedankt .
Ook een dikke merci aan m'n makkers die me naar Lokeren terug brachten alwaar ik naar spoed geweest ben.
Met de vaste wil om er volgend jaar weer een succesvolle tocht van te maken, grtjs
Gebruikersavatar
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: do 21 sep 2006 21:33
Rijdt met: Spark & Scale

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Wicked_Uncle_Ernie »

Zoals ieder jaar een prima organisatie en een leuke tocht..
Zowel bevoorrading, fietsenstalling, afpijlen als parking dik in orde.
Parcours blijft leuk in die streek. Gestart voor de 70 KM, en achteraf spijt dat ik geen langere afstand had gekozen.
Enkel jammer van het filerijden op de Bosberg op het einde...
Plaats reactie