21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Geoffe »

Dikke merci aan de organisatie. Het was weer dik in orde =D> =D> =D>
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Kulgan »

Leuke tocht, alleen de eerste 25 km waren wat saaier... Achteraf gezien misschien wel een geluk :-)

Waar komen de fotos ergens?
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

eerst en vooral excuses voor het niet beantwoorden van de verschillende vragen hier op dit forum. Ziekte besliste hier anders over.
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

Wolfsdonk oep wiele bedankt alle deelnemers die met respect hebben deelgenomen aan het evenement.

De fotos komen eerdaags op de site te staan, ik moet ze nog gaan ophalen bij de fotografe.

Enkele opmerkingen van onze zijde naar sommige deelnemers:

Er is controle uitgevoerd op de post van 110km
Respect voor diegene die voor 75 of 85km inschrijven , toch de 110km rijden maar deze bevoorrading links laten liggen.
Respect voor diegene die zo eerlijk geweest zijn om na de start bij keuze van andere afstand dan oorspronkelijk dit nadien in de dorpskern uit eigen beweging recht te zetten.


Maar
absoluut geen respect voor diegene die bij controle ook nog een arrogant gedrag vertonen en de organisator verwijten dat hij zijn broek er niet zal aan scheuren. Die zich dan ook nog als een hamster bevoorraden ( veel was niet genoeg) voor het stuk tot aan post 4. Als iedereen zich zo zou gedragen zouden vele organisaties stoppen.
Het is niet fair en compleet respectloos dat U met een polsband van 25/45km de grote lussen gaat rijden, een toerke van 3 euro tegen over uw collega's die 11 euro betalen. Het gaat hier over een club in geel tenues met zwarte letters op. Ze zijn aangesproken op de bevoorrading van de lussen 85/110km. De dame daar aanwezig heeft dergelijke zaken gezien en gemeld. Twas een club van 10 man ( kzal ze nog niet noemen maar we kennen ze wel)
Door dit gedrag zal er gezocht worden naar een manier om diegene met foute kleur van polsband volgende editie gewoon te weigeren op de foutieve bevoorradingen of enkel toe te laten mits 10€ contant te betalen ter plekke. Daar waar tot heden enkel de opmerking werd meegegeven zal de toekomst anders zijn.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Swannie »

Groot gelijk.
Wij hebben ze ook gezien...
Ik kan snappen dat je bv inschrijft voor 85km en dan beseft dat het toch beter gaat dan voorzien en toch voor de 110km gaat.
Maar het kan niet, dat je 'maar' voor 45 km inschrijft en dan ineens met 110km op de teller binnenkomt. Of je moet voorgangers blindelings volgen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :lol:
11€ voor zo'n tocht is niks é.
Voor les cimes de waimes overmorgen betaal je 3x zo veel.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door koppigaard »

Zelf heb ik vrienden die in de 'respect'-groep thuishoren, vandaar dat ik ze ook mijn vrienden noem. Wat de tweede groep betreft kan ik je volledig begrijpen, die horen echt niet thuis op een georganiseerde TT. Ik hoop dat de 1000 andere bikers hier niet het gelag voor moeten betalen later.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Speedy G. »

Niet goed he mannen en waarschijnlijk rijden ze dan wel met een fiets van een paar duizend euro ofzo. ](*,) ](*,)

Samen met mijn zoontje van 7 hebben wij de 25km gedaan wat er uiteindelijk weer heel wat meer waren want we kwamen met ongeveer 30,5km binnen. Tel daar de afstand van en naar de start af en het was toch nog altijd een dikke 28,5km. Noem dit dan aub geen 25km he.
Sorry maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om de juiste afstand te afficheren in deze tijd van gps en dergelijke.

Anyway, ontzettend goed geamuseerd met mijne "kleine" en zijn gemiddelde lag beduidend hoger dan 2jaar geleden. Verleden jaar hebben we jammer genoeg moeten missen door een wedstrijd van hem.
Volgend jaar komen we zeker terug maar dan probeer ik wel een paar leuke extra stukjes van de 45km erbij te pakken.

Sorry aan iedereen die in ons wiel heeft gehangen en niet snel genoeg voorbij kon of die ons wiel niet kon houden. :-"

Volgend jaar komen we terug en de foto's zou ik inderdaad ook wel eens willen zien want net op dat moment maakte hij een klein foutje en viel hij over een wortel. :oops:
Gebruikersavatar
lachouff77
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 06 sep 2012 19:01
Rijdt met: S-Works HT29 2014, Specialized Camber

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door lachouff77 »

Heb genoten van de 110km bike plezier onder een stralend zonnetje. De bv waren top zelfs rijstpap van De Ploeg stond op het menu =D>.
Spijtig dat er altijd van die mensen zijn die het vertikken van 11€ te betalen en toch willen mee profiteren. Zou verlegen zijn in hun plaats :oops:.
Tocht was af zelfs den apres :bounce:
Heb tevens vernomen dat de plannen al klaar liggen voor volgend jaar met een pittigere aanloopstrook =D>.

Kijk er alvast naar uit.
Gebruikersavatar
toscana
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 29 jan 2009 13:06
Rijdt met: canyon nerve xc 7

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door toscana »

Bij deze wil ik enkel fietsers bedanken om even te wachten na een deftige valpartij. Ik denk dat de BORREL achteraan op hun truitje hebben staan. Dank u bij deze.
ndk
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 19 feb 2017 21:19

Re: 21.05.2017 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door ndk »

Leuke tocht, ken de streek best goed maar het parcours heeft mij toch een paar keer kunnen verassen.

Staan er ergens foto's online? Ik merkte inderdaad een fotografe op ongeveer 10km van de aankomst.
Plaats reactie