23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Vissie2 »

Zeer snelle vlakke TT, met een leuk singletrack gehalte!
Naar het einde toe een flikkencombi gezien die mij in de gaten hield, ik reed nochtans niet (veel) te snel :-D .
Achteraf stond die ook aan de kantine, hopelijk niet te veel volk geflitst!
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Bebop »

[quote="Vissie2"]Zeer snelle vlakke TT, met een leuk singletrack gehalte!
Naar het einde toe een flikkencombi gezien die mij in de gaten hield, ik reed nochtans niet (veel) te snel :-D .
Achteraf stond die ook aan de kantine, hopelijk niet te veel volk geflitst![/quote]

Hoe noemen ze dat: vaststellen van de feiten? Was dat daar geen zone 30? :roll: Om het onderzoek niet te schaden kan ik niet meer details geven :-$ Alle gekheid op een stokje: alles is in orde.

MTBHa8 loopt een beetje rood aan na het lezen van al deze positieve commentaren. Thx! Wij beginnen nu al te plannen voor 2018! See you all next year! De foto's bij mtb-you gaan morgenavond online
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Vissie2 »

Bebop schreef: Hoe noemen ze dat: vaststellen van de feiten? Was dat daar geen zone 30? :roll:
Zou wel eens kunnen, en dan had ik wel prijs vrees ik. Beetje verder bleven ze staan om te kijken of ik niet de enkele-richtingsstraat inreed, er stond een provisoir bord dacht ik... maar gelukkig stonden de pijlen naar de andere kant. Toen reden ze door. :P
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Bebop »

Foto's mtb-you.be staan online!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door petruske »

die politie was er voor te zien of uw licht wel branden :^o :wink:
scaramouche
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: do 27 apr 2017 09:33

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door scaramouche »

Hallo allemaal, ik woon zelf in Haacht maar was afgelopen weekend niet in het land...
Kan ik ergens het parcours van deze TT terugvinden om hem op eigen houtje eens te rijden? In het bijzonder ben ik benieuwd naar de locatie van de single track achtige stukken!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door Free_ltd »

Vrees van niet, want daar waren wel een aantal privéstukken tussen met de melding dat het een 'eenmalige' doorgang was. Ik weet nu niet of dat telkens bij die single tracks is.
krikkese
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 30 jul 2008 12:09
Rijdt met: Haacht
Contacteer:

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door krikkese »

scaramouche schreef:Hallo allemaal, ik woon zelf in Haacht maar was afgelopen weekend niet in het land...
Kan ik ergens het parcours van deze TT terugvinden om hem op eigen houtje eens te rijden? In het bijzonder ben ik benieuwd naar de locatie van de single track achtige stukken!
Beste,
Het is af te raden om de toertocht na te rijden op GPS.
De talrijke privé stukken die we eenmalige mogen gebruiken, staan al zwaar onder druk van de eigenaars. We doen jaarlijks veel lobby-werk om deze te mogen gebruiken, anders kunnen wij in het volgebouwde Haacht zo geen TT aanbieden.

Tevens zijn bepaalde privé-stukken reeds terug afgesloten en het narijden op bijvoorbeeld de Hooiberg is quasi onmogelijk op gps omdat we daar redelijk veel bochtjes hebben gemaakt.

MTB Ha8 hoopt dat jullie de privé-passage respecteren om zo in de toekomst de TT veilig te stellen. Dank voor uw begrip hiervoor.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door phille »

mss een idee om het traject per file aan te bieden waar de prive stukken zijn uitgehaald ...
krikkese
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 30 jul 2008 12:09
Rijdt met: Haacht
Contacteer:

Re: 23.04.2017 - Haacht - 19e MTB Ha8 toertocht

Bericht door krikkese »

phille schreef:mss een idee om het traject per file aan te bieden waar de prive stukken zijn uitgehaald ...
Dan blijft er uiteindelijk een zwak afkooksel over (lees: veel asfalt), wat uiteindelijk ook geen reclame voor onze club/toertocht is.
Plaats reactie