26.03.2017 - Borgloon

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
dake7780
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 13:57
Rijdt met: Ghost EBS Lector HTX 29

26.03.2017 - Borgloon

Bericht door dake7780 »

Iemand enig idee of dit iets is? Veel hoogtemeters?

Groeten,
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door dago »

Hier ga ik mijne comeback maken se! Eindelijk, hopelijk geraak ik rond. Veldwegen en plantages.
Gebruikersavatar
downhill
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 22:04
Rijdt met: Trek

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door downhill »

Iemand een idee waar meer info te vinden is over deze tocht?
dake7780
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 13:57
Rijdt met: Ghost EBS Lector HTX 29

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door dake7780 »

Nu weet ik waarom er zo weinig reactie op is. Niks uitdagend aan :-(
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door dago »

Wat moet ge dan zeggen? Trekt op niks? Verplaatsing niet waard?. Ok er zijn veel mooier tochten maar sommigen vinden dit straf genoeg en mensen organiseren altijd om wat volk te krijgen. Op voorhand afbreken zou weinig respectvol zijn. U hebt deze nu gereden en weer een ervaring rijker.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 469
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door janssis werner »

Dit wisten wij ook maar zolang je niet weet aan waar dat ligt kun je er ook gene commentaar op geven. Ben er vorig jaar ook geweest vanaf thuis tot daar en terug. Was een goeie training niets meer. Deze vindt je op het forum ook terug als je een beetje zoekt. Maar je moet goed weten toen wij begonnen te rijden was de zwart bloso rout van Borgloon de max. Door een onbekende rede is er een zeer grote hoeveelheid beton gestort in de streek voor de gewone fietser aan te trekken. Trouwens er liggen nog wel zeer mooie stukken in deze streek , alleen zijn deze voor behouden voor de wandelaars. Het is wel moedig om met deze gegevens verder te werken en te hopen dat ze vroeg of laat wel goed keuring te krijgen om de andere stukken te kunnen inpalmen. Er zijn al veel tochten die verdwijnen door deze zaken waardoor andere tochten met teveel volk zitten wat dan ook weer niet goed is voor de natuur. Het is ook niet aan mij of anderen voor tochten af te schieten of commentaar op te geven. Wij hebben er nu meer fun aan om naar streken te trekken waar je met de gps routes kunt rijden via verrassing op de garmin of deze die op route dattabase staan. Dit is rustig bollen zonder druk en we zijn nog steeds niet teleur gesteld. Je hebt natuurlijk geen bevoorrading of hulp onderweg, daar moet je wel rekening mee houden.

Grtjs Werner.

PS deze van Gingelom Heers was veel mooier , maar er kwam nooit geen volk. Waarom is een vraag. Sint Truiden was ook heel mooi en bestaat ook een vier tal jaar niet meer. En dit in dezelfde streek.
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door dago »

Die van gingelom heers hebben dan ook bijna altijd pech met het weer of bekende ardennenrit op zelfde datum.Behalve vorig jaar dacht ik. Altijd weinig volk terwijl die met een van de grootste groepen samen toertochten afschuimen. Hopelijk blijven ze organiseren.
Gebruikersavatar
FonsMOORS
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 14 jun 2008 18:25
Rijdt met: Merida 09 - Merida 99 - Merida big7 - Scott Sparc RC - Simplon

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door FonsMOORS »

Borgloon is geen Ardennen toertocht maar dat moet ook niet altijd.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ibiets
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 12 jan 2017 15:09
Rijdt met: spark RC team 2018

Re: 26.03.2017 - Borgloon

Bericht door Ibiets »

Als ik het filmpje bekijk zie ik veel van de zwarte bloso route. Ik was dat weekend niet in de mogelijkheid de rit te doen, iemand toevallig een bestandje van de rit beschikbaar om ze na te rijden? Leer ik misschien wat nieuwe stukken kennen? Thanx
Plaats reactie