26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cateye
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 20:39
Rijdt met: orbea occam 29er, orbea alma 29er
Contacteer:

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door cateye »

Een prachtige tocht zoals altijd daar, had de track mee op mijn gps en dat hielp om niet verkeerd te rijden vooral bij snelle stukken en draaien en keren, ze hebben er alles uitgehaald wat maar kon, top ! =D>
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door Z. »

69km gedaan van deze zalige editie. Die mannen pakken het beste mee van wat de omgeving te bieden heeft. En de ambiance, de vele bordjes ('klein schakelen') op het parcours en de pannenkoeken doen de groene bananen snel vergeten.

Ik kom hier elk jaar graag terug. Ook al om de zandgroeve te testen. Daar na veel taffelen toch 2 keer van de smalle steile gegaan. :-D
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door flashing1 »

Heb de 69 km afgereden , en tegenover vorig jaar wat meer lussen wat ik apprecieer maar toch één negatief punt , vooral wanneer het tricky wordt is het beter dat er gewoon lint wordt gespannen , verkeerd rijden en zoeken naar de volgende pijl is dan niet nodig en wat meer borden van terug schakelen bvb , heb er maar ééntje zien hangen .... voor de rest gewoon een zalige tocht ! :-)
cvdbmtb
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 19:15

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door cvdbmtb »

Super toertocht. Schitterend weer, en toch wat nieuwe stukken aan het parkoer. Het stuk in Holsbeek is elk jaar weer doorbijten, daarna kan het gas meer open.

Proficiat aan de organisatie. Niet evident om zo'n toeloop te verwerken. En zoveel verschillende afstanden te voorzien.

En nogmaals super bedankt aan de deelnemer die m'n GPS gevonden had, en me aansprak terwijl ik een stuk verderop in de kant aan het zoeken was. 't was anders een duur ritje geweest. Ik moet u nog een paar pinten :-D
Gebruikersavatar
henkdetank
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 21 apr 2007 16:37
Rijdt met: Megamo Track xx1 gold ed.

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door henkdetank »

lekker tochtje voor mij de eerste hoogtemeters dit jaar ze vielen dan ook zwaar die 1100.ik was blij met het droge parkoers anders had het een hele zware geworden
ik moest er een tijdje voor in de auto 270km heen en terug maar het was het waard,
alles was in orde wel wat druk bij de eerste tussenstop maar alles was er wat je nodig had, netjes ook dat er een monteur stond die wat kleine reparaties aan de fiets kon doen voor wie het nodig had

ik zag in het begin een fotograaf weet iemand waar de foto's terug te vinden zijn
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door Schoupabiker »

megablij dat ik erbij was!
Deze was veruit de mooiste die ik dit jaar al gereden heb.
Bewust voor de 60km gekozen en op 62 uitgekomen. (Had de extra 10 in het begin links laten liggen)
Heb de beentjes gevoeld op het einde, was niet rouwig dat het wat vlakkere laatste kms waren.

Bij de bevoorradingen kon het nog iets beter, maar het goede weer zal veel bikers aan de start gebracht hebben en dan is dat moeilijk te voorzien.
Al met al : toptocht door toporganisatie!
Volgend jaar heel graag terug =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door frits motaar »

waar komen de foto's te staan die getrokken zijn??????
macaronienkaassaus
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 12 mei 2007 21:05
Rijdt met: Production Privée OKA, Orbea Rallon

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door macaronienkaassaus »

Alvast een deel van de foto's staan online.
Via facebook:
-de pagina van de 4xpbikers: http://www.facebook.com/4xpbikers" onclick="window.open(this.href);return false;
-alsook via het evenement: Mtb Toertocht Kortrijk-Dutsel 11th edition by 4xpbikers

Er zullen zo snel mogelijk de verdere foto's worden geupload.

Eveneens zal asap de website: http://www.4XPbikers.com" onclick="window.open(this.href);return false; worden geupdate met de foto's van deze editie.

dank voor jullie deelname !
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door frits motaar »

heb gekeken,maar mijn foto niet gevonden...... :cry:
er staan er ook maar weinig op.....
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Re: 26.03.2017 - Kortrijk-Dutsel (Holsbeek) - Vlaams Brabant

Bericht door WT6 »

en nog steeds geen foto's.. Komen die nog ?
Plaats reactie