05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door liebherr 914 »

De verplaatsing van wvl.meer dan waard,toch één van de mooiste tochten die ik al gereden heb,t'is niet te geloven dat er nog plaatsen zijn in België waar je 50 km kan mtb, zonder dat je in de bewoonde wereld rijdt.the place tot be voor mensen die van de natuur houden.
anyway...bedankt voor deze organisatie,en deze staat al in het rood genoteerd voor volgend jaar.
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door pexexpres »

Wat een tocht. Genieten van begin tot einde. Hoewel, was wel serieus afzien. Het laatste restje kracht dat nog in de benen zat na 49km werd er volledig uitgeperst in de laatste km (Tanktrack wind vol op de kop, de meesten lieten deze letterlijk links liggen)
Dikke pluim voor de organisatie!!


=D>
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door assea »

ja man, ik heb genoten van de tocht, ik heb de 50km gedaan, man wat was die zwaar, na de rit zat ik op een gemiddelde van 20km/h, ik was leeg, ik had gisteren (zaterdag) ook al met de mountainbike 75km gereden en was toen ook al diep gegaan, in ieder geval, we come back, ik heb wel geen fotograaf gezien, spijtig !
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door Den jjag »

Filmke van deze tocht:

" onclick="window.open(this.href);return false;
trymax eurotan
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 09 feb 2011 18:08
Rijdt met: Cube reaction

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door trymax eurotan »

assea schreef:ja man, ik heb genoten van de tocht, ik heb de 50km gedaan, man wat was die zwaar, na de rit zat ik op een gemiddelde van 20km/h, ik was leeg, ik had gisteren (zaterdag) ook al met de mountainbike 75km gereden en was toen ook al diep gegaan, in ieder geval, we come back, ik heb wel geen fotograaf gezien, spijtig !
Het was inderdaad een pittige tocht.
Wat de fotograaf betreft, hij werd "ingehuurd" via 'MTB-you en de afspraak met hen was dat de fotograaf tot half twaalf ter plaatse bleef op de afgesproken plaats, daarom is het mogelijk dat sommigen niet gefotografeerd zijn.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door Fritsie »

liebherr 914 schreef:De verplaatsing van wvl.meer dan waard,toch één van de mooiste tochten die ik al gereden heb,t'is niet te geloven dat er nog plaatsen zijn in België waar je 50 km kan mtb, zonder dat je in de bewoonde wereld rijdt.the place tot be voor mensen die van de natuur houden.
anyway...bedankt voor deze organisatie,en deze staat al in het rood genoteerd voor volgend jaar.
In oktober is er eveneens een mooie tocht die een combinatie maakt van prachtige stukken in het kamp met het beste van buiten het kamp. Zeker de moeite. Start aan de sporthal in Leopoldsburg. Deze tocht gaat steeds door op een zaterdag.
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door assea »

trymax eurotan schreef:
assea schreef:ja man, ik heb genoten van de tocht, ik heb de 50km gedaan, man wat was die zwaar, na de rit zat ik op een gemiddelde van 20km/h, ik was leeg, ik had gisteren (zaterdag) ook al met de mountainbike 75km gereden en was toen ook al diep gegaan, in ieder geval, we come back, ik heb wel geen fotograaf gezien, spijtig !
Het was inderdaad een pittige tocht.
Wat de fotograaf betreft, hij werd "ingehuurd" via 'MTB-you en de afspraak met hen was dat de fotograaf tot half twaalf ter plaatse bleef op de afgesproken plaats, daarom is het mogelijk dat sommigen niet gefotografeerd zijn.
Ik ben om 09h vertrokken en om 11h30 was ik terug binnen, heb spijtig genoeg niemand gezien op de tocht van de 50 km, tenzij deze gecamoufleerd was, ... maakt niet uit, ik heb me geamuseerd !
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door junior72 »

Dan ben jij maar 10 minuten na mij vertrokken en dan heb ik zeker nog 15 minuten aan de 1ste splitsing gestaan.
Ik heb de fotograaf wel gezien en ook de 50km gereden
trymax eurotan
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 09 feb 2011 18:08
Rijdt met: Cube reaction

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door trymax eurotan »

We hebben na onze telling dit jaar exact 1491 deelnemers mogen verwelkomen, allen bedankt, zeker wetende dat de totale opbrengst naar drie verschillende sociale instellingen gaat.

De foto's zullen vanaf dinsdagavond online zijn op de site van http://www.mtb-you.be" onclick="window.open(this.href);return false;
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 05.03.2017 - Leopoldsburg - Eindhappening fietspromo

Bericht door koppigaard »

trymax eurotan schreef:We hebben na onze telling dit jaar exact 1491 deelnemers mogen verwelkomen, allen bedankt, zeker wetende dat de totale opbrengst naar drie verschillende sociale instellingen gaat.

De foto's zullen vanaf dinsdagavond online zijn op de site van http://www.mtb-you.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Zelf in de sociale sector werkend, niet in deze regio, vind ik het wel plezant te weten voor wie ik gisteren met plezier al dat zweet heb gelaten.
Plaats reactie