12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Bericht door Single Tracker »

Tot aan de eerste bevoorrading was het inderdaad niet zo speciaal, al vond ik de beklimming naar Mons-en-Pévèle wel pittig.
Daarna werd het beter, met terrils die we kennen uit de rit van Phalempin. De terrils werden niet overal ten volle benut, maar de boys van MDF hebben zich desalniettemin goed geamuseerd!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Bericht door spiermassa »

Single Tracker schreef:Tot aan de eerste bevoorrading was het inderdaad niet zo speciaal, al vond ik de beklimming naar Mons-en-Pévèle wel pittig.
Daarna werd het beter, met terrils die we kennen uit de rit van Phalempin. De terrils werden niet overal ten volle benut, maar de boys van MDF hebben zich desalniettemin goed geamuseerd!

we hebben een kenner :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Bericht door filiep72 »

Single Tracker schreef:Tot aan de eerste bevoorrading was het inderdaad niet zo speciaal, al vond ik de beklimming naar Mons-en-Pévèle wel pittig.
Is da dat klimmetje met dat kerkje vanboven waar we 10 min op u staan wachten hebben, spiermassa?
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Bericht door Single Tracker »

filiep72 schreef:
Single Tracker schreef:Tot aan de eerste bevoorrading was het inderdaad niet zo speciaal, al vond ik de beklimming naar Mons-en-Pévèle wel pittig.
Is da dat klimmetje met dat kerkje vanboven waar we 10 min op u staan wachten hebben, spiermassa?
Nen fatbike, dat bolt zo goed niet hé :lol: :lol:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 12.02.2017 - Leforest (Fr) - La Forestoise VTT

Bericht door filiep72 »

Foto's zijn te vinden alhier :
Deel1: http://couronsdunord.blog.lemonde.fr/20 ... t-2017-13/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Deel2: http://couronsdunord.blog.lemonde.fr/20 ... t-2017-23/" onclick="window.open(this.href);return false;. Deel3: http://couronsdunord.blog.lemonde.fr/20 ... t-2017-33/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie