21.01.2017 - Moerkerke - 22e Damse Smokkeltocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
de la vossa
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:52
Rijdt met: Orbea

Re: 21.01.2017 - Moerkerke - 22e Damse Smokkeltocht

Bericht door de la vossa »

Deze voormiddag een 2de verkenning gedaan en zoals Geertje zegt, het is een vlamparcours. Alles is prima berijdbaar en zelfs het stuk van 1700 meter langs de Damse Vaart ligt er bij om hard over te bollen, met wind int gat :bounce:
De struiken op de dijk langs de stinker en de blinker (voorlaatste stuk off-road) zijn allemaal afgezaagd en om eerlijk te zijn... het is een triestig beeld :(
Op sommige plaatsen is wel oppassen voor bevroren plassen maar er kan overal naast gereden worden!
Het weer zal zoals vandaag zijn dus, prima bikeweer om af te zakken naar Moerkerke. Ik zal jullie alvast verwelkomen aan de inschrijving :-" en na 14u in de kantine :drunk:

Beelden van de verkenning komen op de Facebookpagina " onclick="window.open(this.href);return false;

Tot morgen!
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 21.01.2017 - Moerkerke - 22e Damse Smokkeltocht

Bericht door Superfan »

Ik komme natuurlijk oak é, da mag ik niet missen hé.... :wink:

Tot ton é...
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: 21.01.2017 - Moerkerke - 22e Damse Smokkeltocht

Bericht door Fitzy »

Leuke lokaal rit !, bedankt !
pedaalstoemper
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 11:32
Rijdt met: Haibike Greed

Re: 21.01.2017 - Moerkerke - 22e Damse Smokkeltocht

Bericht door pedaalstoemper »

Zonder veel verwachtingen aangezet. Met als gevolg genoten van een leuke perfect georganiseerde rit. De aanduiding en lengte van de stroken blijven een meerwaarde. Het weer viel natuurlijk ook uitstekend mee.
Plaats reactie