08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Ook deze gereden, bepijling zorgde inderdaad serieus voor verwarring.
Kon er door maar had hier geen wow gevoel.

Mvg Jurgen
kevin m81
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 31 okt 2016 18:48

Re: 08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Bericht door kevin m81 »

Ook problemen met de bepijling.
5peedy
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 18:55
Rijdt met: scott scale

Re: 08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Bericht door 5peedy »

spetterke schreef:Leuke rit, toch jammer van die prikkeldraad net voor de 2e bevoorrading, verschillende mensen zwaar gevallen!

Kan me niet direct een gevaarlijke situatie herinneren net voor deze bevoorrading?
Voor mij was het een leuke tocht. Het laatste bosje als uitsmijter nog eens gebist.
zandduvel
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 08 okt 2009 22:21

Re: 08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Bericht door zandduvel »

Zoals ieder jaar schoon tochtje. Een van de betere in de streek vind ik nog steeds. 2 pijltjes was wat verwarrend maar na er 3 gepasseerd te hebben waar de 2 soorten naast elkaar hingen viel mijn frank toch:)
Wat misschien wel welkom was, waren enkele paletten bij de afspuitstand. De 20km huiswaarts waren nogal frisjes met natte voeten. Ma bon, zeker tot volgend jaar!
Brede Boskanter
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: ma 17 mei 2010 11:09
Rijdt met: batavus

Re: 08.01.2017 - Snellegem - Winter Bos Toertocht

Bericht door Brede Boskanter »

Ben daar ook ferm tegen de grond gegaan , was een paar honderd meter voor dat laatste bosje voor de tweede bevoorrading . Vroeger kwamen we langs de andere kant naar dat bosje maar enkele weken geleden met de tocht van Zedelgem ook langs daar gereden en toen was de weg op het einde afgesloten en moest je aan de linkerkant naar beneden .Gisteren lag die afsluiting (prikkeldraad ) op de grond en dat heb ik geweten , kon gelukkig wel zonder veel erg verder . Voor de rest een leuke , rustige rit .
Plaats reactie