18.12.2016 - Stekene - Polken RvhW

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

18.12.2016 - Stekene - Polken RvhW

Bericht door Dickie »

Nog geen topic over deze tt die ik vandaag reed en deze rit verdient het dubbel en dik.
Vertrokken in het donker, de vochtige lucht sloeg kleine druppeltjes op de bril.
Snel ingeschreven in de loods en de eerste schemering maakte de pijltjes net voldoende zichtbaar.

Eerst ging er een lus door de boszone rond de campingzones, vervolgens ging het noordwaarts richting expressweg. Het bos aan de achterdreef werd grondig uitgekamd, het zagemeel op de grond was een milieuvriendelijke vondst en nodig want je moest er de 'oude' gewoontes laten varen met de nieuwe doorsteken.
Een beetje verder verraste een nieuwe passage door de brede grasberm langs de rotondes.
In de Moerbeekse bossen ook enkele nieuwe afslagen in het parcours.
Het jeneverkraam heb ik niet links laten liggen.

Slotsom: Ik heb genoten van een tocht die weer anders ineen zat dan bij de vorige edities, veel afwisseling en ook enkele nieuwe paadjes onder de wielen gehad.

Afspuit met voldoende druk.
Verder nog genoten van een goeie pannenkoek, die zorgde voor een beetje extra energie om weer naar huis te biken.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: 18.12.2016 - Stekene-Polken RvhW

Bericht door »

Mooi ritje inderdaad , Pinguïn-jeneverkraam was een mooie afsluiter vd rit ;-) .
Plaats reactie