11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door TaurineR »

Dr.Gonzo schreef:Sluit me aan bij vorige reacties. Deze streek is top maar organisatie stippelde een cyclocross rit uit in plaats van mtb. Neem dan nog de klucht van pijlen zaterdag in een mix met pijlen van zondag. Teleurgesteld. Hoop dat er morgen meer energie is ingestoken. Bloso kan ik thuis ook rijden.
Ben ik dan op het parcours van zondag gesukkeld? #-o #-o #-o
Er waren erg weinig wielsporen op het laatste stuk, een 10tal... :-k :-k
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Dr.Gonzo »

De volle pijlen waren die van zaterdag en de omrande pijl die voor zondag. Maar start van zondag is over aankomst van zaterdag...
bosko
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 09 dec 2015 22:25

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door bosko »

Ik ook de 70 km gereden en ook veel verkeerd gereden.Had 80 km en ben toen over de weg terug naar vertrek gereden wel ne mooie tocht.Volgens mij ander kleur van pijlen pakken ge zag ze bijna niet hangen .
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door TaurineR »

Dr.Gonzo schreef:De volle pijlen waren die van zaterdag en de omrande pijl die voor zondag. Maar start van zondag is over aankomst van zaterdag...
Leuk.... #-o [-( [-X [-X
Wdriver
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: za 31 jan 2009 19:29
Rijdt met: Corratec x-vert 03

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Wdriver »

Met 8 Wezeldrivers de 50 km gereden. Een afwisselende tocht met heel wat singletracks. Goed geamuseerd en niet verkeerd gereden.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Beny »

De 50km gereden vandaag en uitgekomen op 53
Volgens mij nergens verkeerd gereden
Vond de bepijling OK
Buiten lang verbindingsstuk in deel 1 kregen we toch heel veel leuke single trails op een snelle quasi perfect droge ondergrond
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Vissie2 »

Tocht op zich was redelijk aangenaam, maar zoals reeds gezegd, de bepijling :-?
Zelfs op de parking hingen geen pijlen naar de inschrijving. Als je niet van de streek bent, was dat al een eerste obstakel (en ik was zeker niet de enige, we waren met een aantal die ons afvroegen waar het nu eigenlijk te doen was). Op de 90km toch een aantal keren fout gereden. Als je snel rijdt, kan het nu eenmaal, maar pijltjes hingen voor, in of na de bocht/afslag...Plots zaten we zelfs terug op de startlus met een aantal! Bij andere toertochten wordt er zelfs met kalklijntjes gewerkt, dit kan een aanrader zijn op bepaalde plaatsen zodat je zeker niet fout draait. Als er dan nog tofferds (niet-MTBers uiteraard) zelfs een fiets voor een pijltje zetten (ergens voor de laatste bevoorrading)....

Heb me wel geamuseerd hoor!
pet
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 10 aug 2014 19:20

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door pet »

Dat is daar al jaren zo.sunparks weekend mol . Ga rijden als andere clubs daar TT organiseren en dan is wel in orde.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Dr.Gonzo »

Vandaag toprit. Bepijling perfect en aaneenschakeling van leuke single tracks. Wat een verschil met gisteren. Genieten! Nu nog wat in zwembadje spelen met kids.
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Stevestrong »

Zowel gisteren als vandaag een mooie rit! En sorry, maar wij hebben geen last gehad vd bepijling... hebben op de organisatie niks aan te merken.
Btw, de tochten worden georganiseerd door lokale clubs met jarenlange ervaring ... mss wat pijlen weggenomen of verdraaid door wandelaars?
Kortom, een topweekend en zeer goed concept dat we graag vele jaren zien doorgaan.
Enige minpunt is de drukte op het park en zwembad door het verlengd weekend
Plaats reactie