02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door betonboerke »

breydelzoon k schreef:
pimke schreef:ik zie volgens de gps track dat de rit van de 65 km passeerd via st joris brug wij zijn van knesselare kunnen we inpikken op st joris brug en schoon betalen bij het paseren van de inschrijvingstafel gr
Natuurlijk mogen jullie dit zo doen , u moet maar zeggen op de bevoorradingen dat jullie op parcours zijn gekomen te St-Joris en betalen als je de inschrijving passeert.
Morgen wordt het stuk tussen Beernem en St-Joris van pijlen voorzien.

breydelzoon K
mijnen maat kent de meeste parcours uit zijn hoofd !! =D> =D> :-$ :-$
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door filiep72 »

Morgen aanwezig.
gamekeeper1001
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 18 mar 2015 21:44
Rijdt met: Nog één waar je ZELF moet trappen. :-)

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door gamekeeper1001 »

Graag zou ik de 75 km op de WEG rijden, kan ik ergens inpikken regio Maldegem, wanneer ik de inschrijving passeer betaal/schrijf ik mij in.
Welke kleur pijlen moet ik volgen voor de weg (75 km).
breydelzoon k
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 02 dec 2009 22:56
Rijdt met: canondale

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door breydelzoon k »

gamekeeper1001 schreef:Graag zou ik de 75 km op de WEG rijden, kan ik ergens inpikken regio Maldegem, wanneer ik de inschrijving passeer betaal/schrijf ik mij in.
Welke kleur pijlen moet ik volgen voor de weg (75 km).
wegwijzers en gps tracks op http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false; terug te vinden
Gebruikersavatar
JL157
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:16
Rijdt met: Ne zwarten en ne roden..

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door JL157 »

Iemand die ons meer kan vertellen over de tocht van vandaag?
Ik veronderstel dat deze identiek is aan de tocht vanmorgen?
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door meyke1 »

Deze vandaag gereden en vond er niets speciaals aan.Heb al mooiere gereden in het brugse.
waren vooral veel lange boeredrefen en zo'n 2km bos.Ben dan maar afgeslagen op de 36km.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door filiep72 »

Gestart om 7.30. 55 km. Goed gereden. Prima organisatie. Veel offroad. Nog 2 "winterstukken" op het parcours. Één iets na de eerste controle ( direct links het grasveld kiezen. Ik heb de boerin gezien en ze kan niet rap lopen :wink: ). Een tweede stuk op het einde van het golf terrein. Alwaar ik het niet kon laten en vaneigens van het parcours het golfdinges doorgereden #-o #-o . Pff, da bolt nie goed zulle, zo'n golfpleine ](*,) . Toen da ventje afkwam op zijn grasmachiene sprong mijne ketting vantselfs op de grote plateau...'gassss geeeeevveeeeuuuuu.....manman. Enfin. Prima gedaan breydelzonen. Volgend jaar ist aan de breydeldochters zekers :wink:
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door Christ D. »

filiep72 schreef:Gestart om 7.30. 55 km. Goed gereden. Prima organisatie. Veel offroad. Nog 2 "winterstukken" op het parcours. Één iets na de eerste controle ( direct links het grasveld kiezen. Ik heb de boerin gezien en ze kan niet rap lopen :wink: ). Een tweede stuk op het einde van het golf terrein. Alwaar ik het niet kon laten en vaneigens van het parcours het golfdinges doorgereden
Not done [-X [-X [-X [-X
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door vommie »

Door de droogte van het parcours toch voor 65 km gekozen en het heeft me niet gespeten. De single-track langs het water was echt wel fun om te fietsen.

Bedankt gasten voor het mooie parcours met veel off-road, Bepijling was prima want nergens misreden.

Op het einde nog een apres met een paar forummers die ik al een tijdje niet meer gezien, altijd leuk weerzien.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door chrisper »

filiep72 schreef:Gestart om 7.30. 55 km. Goed gereden. Prima organisatie. Veel offroad. Nog 2 "winterstukken" op het parcours. Één iets na de eerste controle ( direct links het grasveld kiezen. Ik heb de boerin gezien en ze kan niet rap lopen :wink: ). Een tweede stuk op het einde van het golf terrein. Alwaar ik het niet kon laten en vaneigens van het parcours het golfdinges doorgereden #-o #-o . Pff, da bolt nie goed zulle, zo'n golfpleine ](*,) . Toen da ventje afkwam op zijn grasmachiene sprong mijne ketting vantselfs op de grote plateau...'gassss geeeeevveeeeuuuuu.....manman. Enfin. Prima gedaan breydelzonen. Volgend jaar ist aan de breydeldochters zekers :wink:

SHAME ON YOU

dankzij mensen als u, mogen wij mountainbikers niet overal meer rijden.
zo word het steeds moeilijker voor organisaties om een leuke tocht te organiseren.
denk aub eens een beetje na: rij waar je mag rijden, laat geen vuil achter, beschadig niks, respecteer de medebikers
Plaats reactie