02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door Herder Alex² »

chrisper schreef:
filiep72 schreef:Gestart om 7.30. 55 km. Goed gereden. Prima organisatie. Veel offroad. Nog 2 "winterstukken" op het parcours. Één iets na de eerste controle ( direct links het grasveld kiezen. Ik heb de boerin gezien en ze kan niet rap lopen :wink: ). Een tweede stuk op het einde van het golf terrein. Alwaar ik het niet kon laten en vaneigens van het parcours het golfdinges doorgereden #-o #-o . Pff, da bolt nie goed zulle, zo'n golfpleine ](*,) . Toen da ventje afkwam op zijn grasmachiene sprong mijne ketting vantselfs op de grote plateau...'gassss geeeeevveeeeuuuuu.....manman. Enfin. Prima gedaan breydelzonen. Volgend jaar ist aan de breydeldochters zekers :wink:

SHAME ON YOU

dankzij mensen als u, mogen wij mountainbikers niet overal meer rijden.
zo word het steeds moeilijker voor organisaties om een leuke tocht te organiseren.
denk aub eens een beetje na: rij waar je mag rijden, laat geen vuil achter, beschadig niks, respecteer de medebikers
De organisatoren moeten eens leren pijltjes te plaatsen op de juiste kant van de weg. Als we rechts moeten aanhouden, dan plaatst men ze niet links. Ik heb diverse mensen zien verkeerd rijden. Ook aan de golf stond het pijltje alsof we de golf moesten oprijden. Daar reden er ook 5 verkeerd. Eén heb ik kunnen terugroepen, de anderen reden door. Ik heb deze opmerking ook aan de lieve dames aan de bevoorrading gezegd.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door filiep72 »

Ik heb het inderdaad niet kunnen nalaten het golfterrein op te rijden. Ik heb de aanduiding van dat pijltje eveneens verkeerd ingeschat. We waren wel op een akker aan het rijden toen daar plots over die gracht een gravelbaantje opdook. Vaneigens reed ik daarnaartoe. Het gravelpad eindigde aan de rand van het golfterrein. Ik dacht van iets verder de beek te dwarsen maar ik ging er niet heelhuids doorgeraken :-D . Mea culpa. Bedankt Herder Alex2
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door sofeurken »

hier ook gebold,niets speciaals maar toch content van weer effe te kunnen rijden,lekker weertje,bijna ganse tocht met iemand van "bollé",Diksmuide samengereden maar op t eind brak zn zadelpen,bij mij wast vet dan ook al van de soep :-?
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door Christ D. »

Herder Alex² schreef:
chrisper schreef:
filiep72 schreef:Gestart om 7.30. 55 km. Goed gereden. Prima organisatie. Veel offroad. Nog 2 "winterstukken" op het parcours. Één iets na de eerste controle ( direct links het grasveld kiezen. Ik heb de boerin gezien en ze kan niet rap lopen :wink: ). Een tweede stuk op het einde van het golf terrein. Alwaar ik het niet kon laten en vaneigens van het parcours het golfdinges doorgereden #-o #-o . Pff, da bolt nie goed zulle, zo'n golfpleine ](*,) . Toen da ventje afkwam op zijn grasmachiene sprong mijne ketting vantselfs op de grote plateau...'gassss geeeeevveeeeuuuuu.....manman. Enfin. Prima gedaan breydelzonen. Volgend jaar ist aan de breydeldochters zekers :wink:

SHAME ON YOU

dankzij mensen als u, mogen wij mountainbikers niet overal meer rijden.
zo word het steeds moeilijker voor organisaties om een leuke tocht te organiseren.
denk aub eens een beetje na: rij waar je mag rijden, laat geen vuil achter, beschadig niks, respecteer de medebikers
De organisatoren moeten eens leren pijltjes te plaatsen op de juiste kant van de weg. Als we rechts moeten aanhouden, dan plaatst men ze niet links. Ik heb diverse mensen zien verkeerd rijden. Ook aan de golf stond het pijltje alsof we de golf moesten oprijden. Daar reden er ook 5 verkeerd. Eén heb ik kunnen terugroepen, de anderen reden door. Ik heb deze opmerking ook aan de lieve dames aan de bevoorrading gezegd.
Dan zou filiep72 mss beter zeggen dat hij niet goed wist waar juist te rijden , nu lijkt het alsof hij er express over gereden is. Just my2cents.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door chrisper »

Dan zou filiep72 mss beter zeggen dat hij niet goed wist waar juist te rijden , nu lijkt het alsof hij er express over gereden is. Just my2cents.

idd, zo had ik het dus ook verstaan.
Gebruikersavatar
bullsmbker
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 18:31
Rijdt met: copperhead 3

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door bullsmbker »

deze morgen hier ook de 50 km gereden, het was een snelwegparcour . alles afgebold in 2u12 min met een gm van23.51. ja soms waren de pijltjes onduidelijk en konden ze beter geplaatst worden. :-? maar ik heb mij toch geamuseerd
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door spiermassa »

in alle eerlijkheid ....kheb hier toch vroeger mooier tochten gereden ,deze was niet veel speciaal,enkel de laatste 10km.Maar goeie organisatie en droog parcour.Westvlaanderen is meer naar het kromstuur .
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door filiep72 »

chrisper schreef:
Dan zou filiep72 mss beter zeggen dat hij niet goed wist waar juist te rijden , nu lijkt het alsof hij er express over gereden is. Just my2cents.



idd, zo had ik het dus ook verstaan.

No stress. Ik geraak soms uit.Mijn eigen woorden nie ;-)
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door liebherr 914 »

Hier ook van dadde,grandioos verkeerd gereden,aangezet voor de 50 km maar ergens na de eerste bevoorrading van pijltjes gemist,waardoor ik geen offroad meer gezien heb,ik was al aan het denken wat ik zou schrijven van teveel baan of zo :-) ........ Toen opeens mijne frank viel, K'zat waarschijnlijk op het parcours van de cyclo's :-p doordat mijn frank wat laat gevallen was, stond ik al ergens te velde rond Sijsele met 58km op de teller.jammer maar k'heb dan maar besloten op gps naar de start terug te keren.al bij al vond ik het toch geen slechte tocht allee de stukken zonder de baan dan toch :-) :-) bedankt en tot de volgende
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 02.04.2016 - St-Kruis - Breydelclassic VTT

Bericht door Christ D. »

filiep72 schreef:
No stress. Ik geraak soms uit.Mijn eigen woorden nie ;-)
:lol:
Plaats reactie