06/12/14 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door vani »

Den Bees schreef:
yakari schreef:Amai, wel spijtig dat er weeral eens meer energie gestoken word in kritiek over douche's en douchekoppen , kommetjes en over water enz, waar zijn we mee bezig.
dan de mensen die het organiseren en die al weken bezig zijn hun VRIJE tijd er in steken om iedereen een beetje te vreden te stellen en de deelnemers een toffe dag te bezorgen.
Dat word hier echt door sommigen vergeten!!!!!!
In plaats van te neuten over bijkomstigheden, zouden die personen beter een BEDANKT schrijven omdat die mensen het willen doen, want anders moeten we thuis blijven en thuis douchen zonder toprit in west-Vlaanderen met al de prachtige bossen.
Denk dat dit soms vergeten word bij velen die kritiek spuiten,
Zeg altijd liever een emmer warm water dan een koude douche, ik kan er zeker van meespreken al heel wat ritten gereden en bij deze Hertettapppers BEDANKT alvast voor het super parcour in de bossen.
Ik twijfel er niet aan dat alles weeral TOP zal zijn. Die hem links laat liggen op 6 dec is volgens mij verkeerd, dat is mijn gedacht, sorry kon het niet laten te reageren :-? .
Ik sta er alvast :wink: :-D
Mvg, Yakari
Stel nu voor dat ik van oor tot teen vol slijk hang en me dan moer wassen met een emmertje ? FF seruis blijven he .
En wie zegt dat we dat niet waarderen wat die mensen allemaal doen ?
Maar als ik 100 km gereden heb om daar te geraken en er terug 100 moet doen om thuis te geraken dan verwacht ik toch een douche , eigenlijk mogen ze me dan ook bedanken dat ik van zover kom

alsof je de enige bent die van 100 km ver komt. :-D van waar ik woon is iedere toertocht die de moeite is altijd min 1 uur rijden.
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door geertje »

Superfan,
hoe gaat dat daar, we weten dat dat bij jullie altijd dik in orde is.
Verwacht je maar aan een schoon peloton van bij ons.
Ikzelf kom vanuit Moerkerke met de fiets om me in te schrijven en even te genieten van de sfeer.

Je mag me verwachten tegen 9h00 aan de inschrijftafel. :drunk:
Tss 2000 en 3000 deelnemers elk jaar moet je verdienen. :-" :-"

Hertetrappers veel succes toegewenst vanuit Moerkerke

grtn

geertje :wink:
Gebruikersavatar
duwerke
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 22:27
Rijdt met: Trek 8500 / Ridley Xbow

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door duwerke »

Den Bees schreef: Stel nu voor dat ik van oor tot teen vol slijk hang en me dan moer wassen met een emmertje ? FF seruis blijven he .
En wie zegt dat we dat niet waarderen wat die mensen allemaal doen ?
Maar als ik 100 km gereden heb om daar te geraken en er terug 100 moet doen om thuis te geraken dan verwacht ik toch een douche , eigenlijk mogen ze me dan ook bedanken dat ik van zover kom
Niemand verplicht je om te komen!
Je weet het op voorhand dus ik snap niet waar je een probleem van maakt.
Ga een tochtje rond je deur rijden neem daar een douche en laat de anderen met rust!
Denk niet dat de organisatie daar wakker van ligt.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door Superfan »

geertje schreef:Superfan,
hoe gaat dat daar, we weten dat dat bij jullie altijd dik in orde is.
Verwacht je maar aan een schoon peloton van bij ons.
Ikzelf kom vanuit Moerkerke met de fiets om me in te schrijven en even te genieten van de sfeer.

Je mag me verwachten tegen 9h00 aan de inschrijftafel. :drunk:
Tss 2000 en 3000 deelnemers elk jaar moet je verdienen. :-" :-"

Hertetrappers veel succes toegewenst vanuit Moerkerke

grtn

geertje :wink:

Alles kits, druk bezig nietwaar.
'k Heb zaterdag jullie peloton gezien in Middelburg, en u trouwens ook op de terugweg.

Schitterend dat je er in de gegeven omstandigheden zal zijn, we gaan der éné op drinken hé.

groetjes en tot zaterdag.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door filiep72 »

Forumbikers aanwezig ! éénmanspeloton totnogtoe :roll:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door filiep72 »

Volgens mijn intergalactis weerbericht : misschien vrijdag en/of zaterdag een drupje regen maar een aangename 5°.
coasterx
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 20:59
Rijdt met: Thompson

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door coasterx »

Beste manier voor een aangename après-bike indien er geen douches zijn bij slijkomstandigheden:

1/ Jezelf van kop tot teen afspuiten of laten afspuiten aan de bikewash
2/ Een set droge warme kleren (die mogen vuil zijn) + handdoek klaar leggen in de auto (zeker dikke sokken+muts niet vergeten)
3/ Een snelle striptease aan de auto en droge kledij aantrekken
4/ Pintje bestellen

Eenmaal gewend, zit je 15' na aankomst aan tafel en heb je de tijd niet om koud te krijgen.

Voordelen: geen wachttijden aan de douches, meeste modder van fietskledij, snel en efficient
Nadelen: 1 set tijdens en 1 set kledij na de rit vuilgemaakt, thuis nog douchen

J.
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door Marcus3 »

filiep72 schreef:Volgens mijn intergalactis weerbericht : misschien vrijdag en/of zaterdag een drupje regen maar een aangename 5°.
Volgens GFS, nog een regenzone in de ochtend. Geven toch een 5 à 10 mm maar... Uit ervaring weet ik dat intensiteit en timing van het front 4 dagen op voorhand nog ferm kan wisselen.

Afbeelding
Stijn Van Onacker
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 30 jul 2014 11:17
Rijdt met: Cube LTD

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door Stijn Van Onacker »

Ja, als Parapentist volg ik ook altijd zeer nauwkeurig het weer op en kan enkel maar beamen dat de voorspellingen nog enorm kunnen veranderen.

Maar, als ik de Metar consulteer, dan kom ik op hetzelfde weerbeeld. Wat vochtigheid tot 07u00 's morgens, en dan enkel maar verbetering.

De voorspellingen die ik krijg op Meteo Parapent zijn voor mij de meest betrouwbare uit ervaring, en deze geven zelfs geen regen.

Besluit: Het wordt een toprit! :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 06/12/14 Hertsberge

Bericht door filiep72 »

Voila se : geen regen ! :lol:
Plaats reactie