Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

**15/02/14**4de Poldertocht**Oudenburg**

Bericht door jobal »

Afbeelding
Gebruikersavatar
bikerboy 1
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 21:30
Rijdt met: cube reaction team 2011

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door bikerboy 1 »

kan je soms een beschrijving geven van wat er in zit en langs waar de rit passeert
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door jobal »

zaterdag tocht vastgelegd en grotendeels uitgepijld, start aan de sporthal, via de zeeweg krijgen we eerst de put senesael voor de wielen, daarna richting westkerke, via binnenweg naar de molen van roksem, groot stuk offroad naar de bourgognevaart en afzakken via de geiteboer(privé) naar centrum westkerke, via de papper en t'hooge komen we aan de eerste bevoorrading bij de firma demeulenaere, via een doorsteek komen we aan de vaart voor de splitsing, kleine toer gaat over de zandvoordebrug rechtstreeks naar de zwaanhoek in zandvoorde, grote toer gaat richting snaaskerke met nog omwegje langs de waerevaart, daarna over de fietsbrug naar de schorre, via offroad en treinroute bereiken we zandvoorde en tweede bevoorrading langs de groene dijk, terug samenkomst met de kleine toer, nu nog achterzijde villawijk zandvoorde, over autostrade en via bedrijventerrein plassendale naar noorden van ettelgem en paddegat, nu rechtstreeks naar sporthal voor douches, afspuit en belegde boterham
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door liebherr 914 »

vandaag een tochtje gemaak met de mtb op de baan, kom ik wel zone7 (de schorre) nie tegen :lol:
zo nieuwsgierig als ik ben toch maar eens stoppen en een kijkje nemen,wel ik kan je nu al zeggen
dat het er verzopen bij ligt #-o hopelijk blijft het deze week droog,anders zullen we daar serieus
mogen stoempen ,
Gebruikersavatar
VHJ
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 12:03
Rijdt met: OLIMPIA
Contacteer:

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door VHJ »

Is er dan eventueel een mogelijkheid om aan die bepaalde zware strook de keuze te laten tussen verhard en/of onverhard?? want na de vele weken stoempen. heb ik eigenlijk niet veel zin meer om lange stroken te baggeren, maar als ge de mogelijkheid tot kiezen hebt.......

Is het mogelijk om vrijdag nog een update te geven van het parcours???

Groeten

Mtb-you
Gebruikersavatar
volvos
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 27 nov 2008 12:34
Rijdt met: trek

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door volvos »

de zeevogels zakken ook af zaterdag :drunk:
Gebruikersavatar
arneken
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: do 30 aug 2007 14:30
Rijdt met: Granville Evo Team 2015 27,5"

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door arneken »

jobal schreef:zaterdag tocht vastgelegd en grotendeels uitgepijld, start aan de sporthal, via de zeeweg krijgen we eerst de put senesael voor de wielen, daarna richting westkerke, via binnenweg naar de molen van roksem, groot stuk offroad naar de bourgognevaart en afzakken via de geiteboer(privé) naar centrum westkerke, via de papper en t'hooge komen we aan de eerste bevoorrading bij de firma demeulenaere, via een doorsteek komen we aan de vaart voor de splitsing, kleine toer gaat over de zandvoordebrug rechtstreeks naar de zwaanhoek in zandvoorde, grote toer gaat richting snaaskerke met nog omwegje langs de waerevaart, daarna over de fietsbrug naar de schorre, via offroad en treinroute bereiken we zandvoorde en tweede bevoorrading langs de groene dijk, terug samenkomst met de kleine toer, nu nog achterzijde villawijk zandvoorde, over autostrade en via bedrijventerrein plassendale naar noorden van ettelgem en paddegat, nu rechtstreeks naar sporthal voor douches, afspuit en belegde boterham
We gaan nogal mogen gas geven dan :lol:
Soit, normaal zijn we met ons 2 er ook weer bij.
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door slooverke »

Vorige winter was ik aanwezig op deze tocht te Oudenburg en de weersomstandigheden waren toen vergelijkbaar met deze van de afgelopen weken.......

Toen gekozen voor de grote toer en ik moet zeggen, op zeer vele plaatsen was het echt modderstoempen......
De tocht op zich vond ik wel oke, maar toen heb ik me reeds voorgenomen om in dergelijke weersomstandigheden niet meer deel te nemen aan deze toertocht.

Als ik nu zie dat de toer zo goed als dezelfde is ............ spijtig maar het zal niet voor dit jaar zijn [-X [-X [-X [-X [-X

Hopelijk volgend jaar een drogere editie en dan zal ik de organisatie nog eens ter wille zijn....

Veel succes
gouden leeuwke
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: di 20 nov 2007 22:35
Rijdt met: ridley cobra+ridley x-fire

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door gouden leeuwke »

t'zal zeker stoempen worden,ga toch eens mijn kat sturen si. :-D .heb een slag gezien daarnet amai juist voorbij demeulenare richting gistel,dit is langs de vaart hoho :oops: :oops: ,t'staat volledig blank en er komt nog water bij. [-X ](*,) ,zaterdag stormweer,8beaufort [-X
Gebruikersavatar
arneken
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: do 30 aug 2007 14:30
Rijdt met: Granville Evo Team 2015 27,5"

Re: Za 15/02/2014 Oudenburg :: 4e Poldertocht

Bericht door arneken »

Mijn copain zit met rugproblemen gekluisterd aan zijnen bank en ik hou het liever ook wel een weekje droog ... Vorige week toch ook afgezien op rugvlak.
Plaats reactie