Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Zo 02/06/2013 Bornem

Bericht door bip bip »

Dit jaar maakt onze 14de greenbikers zomertocht deel uit van de first class mtb tour, voor ons de aanzet om
jullie nog wat meer in de watten te leggen.
Zo bieden we iedereen gratis pasta aan bij de aankomst en krijgen de eerste 300 deelnemers een fraai
t-shirt. Uiteraard is er net als altijd ook nog:
-bikewash
-douches
-bewaakte fietsparking
-gezellige afterbike
-gratis foto's

Wanneer : 2 juni 2013
Waar : kleine kantine KSV Bornem (Breevendreef 56 b, Bornem)
Hoe laat : vrij vertrek van 8.00 tot 10.30
Afstanden : 28 - 42 - 55 -72 km
inschrijving : € 3.50 (€ 4.00 met verzekering)

Qua parcours presenteren we jullie zoals gewoonlijk de mooiste plekjes en tracks van Klein-Brabant met onderweg tot 3 uitgebreide bevoorradingen (72 km).

meer info:
http://www.greenbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.firstclassnutrition.be" onclick="window.open(this.href);return false;



In samenwerking met de Ronde van het Waasland
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 02/06/2013 Bornem

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Den buurman uit Tielrode komt ne keer Temse brug over voor de 72, kort pauzeke qua hellingen voor deze local tour ;) tussen al het klimgeweld.
Eventueel de stiefzoon ook voor de kleine toer, en zo kan ik nog wat extra leuke zones leren kennen voor trainingstoerkes en verbindingsstukken.

Als je wil mag je ook deze als evenement plaatsen op de Ronde van het Waasland facebook pagina, stuur de week ervoor ook nog uitnodigingen naar de door mij gekende bikers uit het Waasland.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Zo 02/06/2013 Bornem

Bericht door zaskar72 »

de bewaakte fietsparking is toch gratis mag ik veronderstellen ?
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Zo 02/06/2013 Bornem

Bericht door bip bip »

zaskar72 schreef:de bewaakte fietsparking is toch gratis mag ik veronderstellen ?
Yes, en de bikewash en de douches ook :-D

grt,
bip bip
Bunga
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:56
Rijdt met: Lapierre X-Control 210

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door Bunga »

Hebt ge wat meer info over het type ondergrond? Ik ga wat beginnervolk mee krijgen en kwestie van hun de juiste afstand te kunnen aansmeren zonder ze te ontmoedigen :)

Zijn dat van die ploeterstroken door het veld, zit daar veel bos, asfalt bij? Daar zal niks van hoogtemeters inzitten zeker?
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door bip bip »

Bunga schreef:Hebt ge wat meer info over het type ondergrond? Ik ga wat beginnervolk mee krijgen en kwestie van hun de juiste afstand te kunnen aansmeren zonder ze te ontmoedigen :)

Zijn dat van die ploeterstroken door het veld, zit daar veel bos, asfalt bij? Daar zal niks van hoogtemeters inzitten zeker?
hoogtemeters kunnen we jullie hier inderdaad niet aanbieden. Vandaag gaan we met een ploeg aan de slag om de verdwenen singletracks terug tevoorschijn te maaien. Morgen volgt dan nog een volledige verkenning,
dan zullen we zien wat er eventueel moet worden aangepast zodat het volgende week zondag zeker geen baggertocht wordt. Ons parcours is een mix van veldwegen en (soms privé) bosjes, hier en daar verbonden via een strook asfalt. Het hoogtepunt van onze tocht is de lange lus off road met het graafschap en aansluitend het draai- en keerwerk op de singletracks van het nonnenbos.
We houden jullie komende week op de hoogte wat de staat van het parcours betreft.

grt,
bip bip
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door dirty »

We zien er al naar uit !
ook nieuwe tracks gevonden ?
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door DDT-STAS »

Bij de GREENBIKERS is het altijd in orde =D>
Een Londerzeelse delegatie zal er zijn, zelfs bij sneeuw :drunk:
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ondanks dat ik voorstander ben van hoogtemeters mogen jullie me zeker verwachten als goeie buurman ;) hier is het inderdaad altijd in orde. Hoop enkel op niet te veel modder, hoe droger en stoffiger het ligt, hoe meer fun, en de privebosjes en nonnenbos zijn echte funstukken!
Een aanrader voor wie lokaal wil rijden en zich eens echt wil amuseren ...
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Bericht door Dacuba »

Als'k den bike klaar krijg kom'k ook af :bounce:
Plaats reactie