Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
panbiker
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 21:04
Rijdt met: cube

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door panbiker »

nicovc schreef:goeie organisatie op en top goed alleen jammer van het koude water in de douches :cry:
kon tussen kleedkamer en douche's aan kraan draaien, :lol: :lol: mij hebben ze het ook gelapt :evil:
meridagirl
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: di 19 dec 2006 20:15
Rijdt met: merida

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door meridagirl »

inderdaad ook ik had eerst koud water brrrr tot iemand me er op wees om die kraan open te draaien. Gelukkig had ik toen plots wel warm water. De tocht lag er 100% berijdbaar bij. Van de wind niet veel last gehad omdat ik vooral in Eddy zijn wiel heb gereden. 45km gereden in 02.10min. De lekkere hot dog was een heel mooi alternatief ipv een boterham. We keerden heel tevreden terug naar huis.
klaverge
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 10 nov 2011 09:56
Rijdt met: Crossfiets Ridley crossbow
Contacteer:

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door klaverge »

Mijn man en ik zijn hier ook gestart vandaag. Hij voor de 45 km op de crosser, ikzelf voor de 35 km op de MTB.
Een mooie toertocht met heel veel off-road en maar 1 enkel piepklein stukje waar ik van de fiets moest (ergens achteraan enkele huizen).
Uitgebreide bevoorrading en na de rit een lekkere hot-dog en verse soep. Mij hoor je alvast niet klagen !
Bij leven en welzijn : tot volgende jaar !
Gebruikersavatar
Fitzy
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 13 dec 2009 19:27
Rijdt met: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door Fitzy »

Leuke ritje zo als elke jaar, niet veel dat wij niet ken, maar als je dicht bij woont kan dat niet. Leuke gezelschap en veel zon. Met de fiets naar huis anders was een Wacky alleen het was ook een lekker achter wind !!!!. bedankt aan de organisatie. Happy New Year.
Gebruikersavatar
bikerjoeri
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 04 mei 2012 20:50
Rijdt met: cube

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door bikerjoeri »

Zeer mooie tocht,en met de wind veelvuldig op kop nog een extra training. De bevoorrading was ruim voldoende maar de soorten koeken hadden toch beter appart gelegen dan allemaal samen op 1 schaal. De bepijling was zeer goed. 2 mogelijke verbeterpuntjes : de afspuitstand was te klein waardoor wij lang moesten aanschuiven en met de modder aan de fiets was inladen zonder afspuiten geen optie,ook afspuiten langs beide zijden van de hekkens bleek niet interessant want we spoten regelmatig in elkaars richting. Een tweede verbeterpunt waren de douches deze waren ijskoud, tot een vriendelijke mtb er er ons op wees dat de andere zijde van de douches wel warm water had... Nu lees ik dat er blijkbaar kranen stonden buiten de douches om de temperatuur te regelen... Zal er volgend jaar op letten...
Alvast bedankt voor de mooie tocht en tot volgend jaar !!!
Gebruikersavatar
speedy veerle
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 27 okt 2012 13:38
Rijdt met: thompson

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door speedy veerle »

Mooi parcour,de afspuitstand was te klein met wachttijden van 20 min.Ook de douches bij de vrouwen waren ijskoud !!! Na 2 maal dit te hebben gemeld,toch ons moeten wassen met dit koude water,
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door steviejanneke »

nicovc schreef:goeie organisatie op en top goed alleen jammer van het koude water in de douches :cry:
wij hadden lekker warm water !!!!
Gek genoeg moest je meerder douches proberen de ene was koud de ander was heet
enkel die Perfect waren :wink:
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door moonrider »

Heb mij geamuseerd , het weer was goed met een enkele bui na in het begin . De wind was een ander geval en was op sommige stroken wel een taaie tegenstander . De organisatie was goed , super locatie , lekkere gratis hot-dog , goede douches en bikewash en alles dichtbij ! Voor het parcours bleef ik beetje op mijn honger zitten , wel veel offroad maar had meer singletracks in bos verwacht . Maar we klagen niet voor het einde van het jaar !
De 45 afgeklokt in 1u59min .


Prettig eindejaar

Moonie
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door ratte »

alles goed maar een beetje saaie rit, niets technisch , jammer
Gebruikersavatar
amateur-biker
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:04
Rijdt met: scatto

Re: Zo 30/12/2012 Assebroek-Brugge :: 21ste Nieuwjaars Toert

Bericht door amateur-biker »

Vanmorgen vertrokken we redelijk vroeg (8h30) voor deze tocht in en rond Assebroek. Het was betrekkelijk rustig maar dit was wellicht het gevolg van het twee dagen na elkaar organiseren van deze TT. Gisteren was er blijkbaar meer dan 1000 man op afgekomen.
Wat volgde was een perfekt berijdbaar parcours met vele off road stroken door een zeer aangename streek. De strakke wind was vandaag onze grootste tegenstander.
Aangekomen maakten we gebruik van de afspuitstand die toch wel voor verbetering vatbaar is. Met name de lage waterdruk en het feit dat je het water niet kon afsluiten aan de afspuitkop waren kleine minpuntjes.
Wegens nog andere verplichtingen ben ik daarna direct huiswaarts vertrokken na een zeer aangename rit die volgend jaar zeker terug op het programma komt =D> =D> =D> =D> =D>
Plaats reactie