Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1ste veldtoertocht Gaston Rebry

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Argon
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: za 17 okt 2009 17:15
Rijdt met: Cube LTD Pro 2010

Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1e Gaston Rebry Veldtoertocht

Bericht door Argon »

Hallo,

De gemeente Wevelgem organiseert een veldtoertocht waarbij men de Gaston Rebry route in de kijker wil plaatsen, ten einde deze route te promoten.

Door het organiseren van deze tocht is het de bedoeling om jong en oud te stimuleren om aan sport te doen, alsook de gemeente op een andere manier te leren kennen.

Er zijn twee afstanden: 28km en 45km.

Meer info kan je vinden op onze site: http://www.mtb-rebry.be Tot dan !?
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Misschien eens vragen om de prachtige track op de zijkant van het Kennedybos weer open te stellen. Gemeentebesturen kunnen waarschijnlijk net dat tikkeltje meer dan wij gewone stervelingen. Mountainbikesport promoten zeker...de mooiste tracks afsluiten nee! Dit moest me eventjes van het hart. Ik wens jullie alvast veel succes met deze eerste organisatie en ben er van overtuigd dat de organisatie prima zal zijn. Trouwens bedankt om het mooie bos rechtover de "Texas" open te stellen. Andere besturen mogen hier een voorbeeld aan nemen.
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

ik hou deze in de gaten ...
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

Zou misschien ook wel eens durven afkomen!!Enkel en alleen al om ne keer den dien terug te zien mee da haar onder zijn neus van de mee-organiserende club!! :lol: :wink: Misschien iets meer parcour info zou me overtuigen af te komen...laat maar komen :bounce: :bounce:
dingo 8)
Gebruikersavatar
simon sez
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 02 okt 2008 18:48
Rijdt met: cube reaction

Bericht door simon sez »

ze zaten al met quads enz in dat leuke bosje, daarmee heeft natuurbeheer waarschijnlijk de boel afgeloten, spijtig genoeg ind
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Re: Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1ste veldtoertocht Gaston Rebr

Bericht door Killerbeetje »

Tot zondag
:bounce: :bounce:
de raketmannen
Gebruikersavatar
Feysie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 21 sep 2005 21:51
Rijdt met: rockhopper 98, stumpjumper 09, epic ht 17

Re:

Bericht door Feysie »

simon sez schreef:ze zaten al met quads enz in dat leuke bosje, daarmee heeft natuurbeheer waarschijnlijk de boel afgeloten, spijtig genoeg ind
Is idd een zeer mooie singletrack. Als de quads het probleem waren had men misschien kunnen ervoor zorgen dat er geen quads meer door konden maar mountainbikers wel.

Ik snap niets van de houding van Natuurbeheer. Wat is het probleem? Een track van 30 cm breed?
Oei, oei, oei. Wat een ramp voor de beestjes!
Maar door het bos ligt er wel een wandelpad (uiteraard ten strengste verboden voor bikers!!) dat zeker 2 meter breed is. Dat vinden de eekhoorntjes en konijntjes dan weer prima ofzo... :-k
yoda
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 07 apr 2008 21:23
Rijdt met: climb

Re: Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1ste veldtoertocht Gaston Rebr

Bericht door yoda »

het zal een verzopen parcour worden zeker? of kunt ge ons geruststellen?
u12ghv
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 23 nov 2012 17:49

Re: Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1ste veldtoertocht Gaston Rebr

Bericht door u12ghv »

Het parcours van de 47 km is momenteel (controle vandaag) overal goed berijdbaar. Zeker geen verzopen toestanden. We doen er alles aan om die te vermijden. Bij ons moet je geen loopwerk met je enkels tot in de modder verwachten. Je kunt overal goed rijden. En dat zal zo blijven tot zondag. Er is een lastig stuk (Preshoekbos) maar daar heb je de keuze tussen een gemakkelijk en moeilijk parcours.

Je kunt een kaartje van het parcours zien op onze website. Er zitten enkele minder bekende stukjes in. Regelmatig een klimmeke (totaal net geen 300 hoogtemeters) en als we de zon eens te zien krijgen hier en daar een mooi vergezicht. Genieten dus van een mooie streek.


We verwachten jullie zondag!

De parcoursbouwer
Gebruikersavatar
Superformi
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:11
Rijdt met: specialized

Re: Zo 25/11/2012 Wevelgem :: 1ste veldtoertocht Gaston Rebr

Bericht door Superformi »

Hallo dark dingo zonder snor ik zie u op den. Apres
Plaats reactie