Zo 11/03/2012 Spa :: 22ste MTBtocht Spa VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Berthold
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 13 okt 2005 22:53
Rijdt met: RKT9 RDO + RLT9 Gravel + ROTWILD RX375

Zo 11/03/2012 SPA : Toertocht SPAvtt

Bericht door Berthold »

We zijn weer zover en gelijk de eerste voorjaarsbloeiers komen de ardense toertochten stillekesaan maar zeker terug op de kalender.


Zondag 11/03/2012
22ste MTBtoertocht van de SPAVtt (opening van de Gileppe/Hautes fagnes Challenge)
Afstand: 15-25-40 km
Vertrek : tussen 8.00 en 11 uur
Parking-Kleedkamers-Douches-Bike Wash-Fietsparking-BBQ (Worstbroodjes !!)

Inschrijving : 4 € bevoorradingen inbegrepen (-12 gratis)
- 3.5 € met lidkaart, inschrijving online op www.GGHF.be/membres/
Waar :
MILITAIRE KASERNE VAN DE 12ième DE LIGNE
Avenue des Lanciers - 4900 Spa
Kortbij Spa-Monopole bedrijf.

En na de grote succes van vorig jaar, gaan we weer met
De 2de « BREVET DES POUHONS »
Chronorit : 45 KM – 7 €
Vrije start van 8 tot 11u
100% aparte lus voor de chrono !

Wie van alle bronnen van Spa wil proeven : Nivezé-Tonnelet met een rare maar gezond zwavelsmaak....Barisart, bruisend met de rode knop... La Géronstère, licht bruisend "De Marie Henriette"... of de Spa Reine, platte water aan de aankomst misschien... zal zeker niet teleurgesteld worden. Wij rekenen op uw deelname !

Afbeelding
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Bericht door skin »

zelfde weer als vorig jaar en tis weer de mooiste van het jaar of bijna :bounce:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

DE opener van het seizoen !

Filmpje vorig jaar :
check vooral op 2:13 laaaaaaange afdaling
Gebruikersavatar
sjappie
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 04 aug 2006 18:20
Rijdt met: Rocky Mountain Element 70
Contacteer:

Bericht door sjappie »

enig idee van de hoogtemeters voor de verschillende trajecten?
Gebruikersavatar
Berthold
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 13 okt 2005 22:53
Rijdt met: RKT9 RDO + RLT9 Gravel + ROTWILD RX375

Bericht door Berthold »

Yep ! Voor de tocht tussen 450 hm en 950 hm, volgens de gekozen afstand en 1200 hm voor de 45 km van de Brevet.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

De lente komt eraan, en wie hebben we daar : den Berthold natuurlijk !

Het begint hier weer serieus te kriebelen om de neus weer naar de Ardennen te zetten, en dat begint al direct met een KLASSIEKER !

Zijn de omlopen in grote lijnen hetzelfde als vorig jaar ?
Gebruikersavatar
Remmenlos
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 12:10
Rijdt met: NineR AIR 9

Bericht door Remmenlos »

Ben eens benieuwd of ik dit jaar de zelfde goeie benen als vorig jaar ga hebben toen ik 6e plaats had gereden . Moet nu normaal lukken met mijn nieuwe Big Wheels of niet ?? We shall see :roll:
Gebruikersavatar
Berthold
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 13 okt 2005 22:53
Rijdt met: RKT9 RDO + RLT9 Gravel + ROTWILD RX375

Bericht door Berthold »

lowie schreef:De lente komt eraan, en wie hebben we daar : den Berthold natuurlijk !

Het begint hier weer serieus te kriebelen om de neus weer naar de Ardennen te zetten, en dat begint al direct met een KLASSIEKER !

Zijn de omlopen in grote lijnen hetzelfde als vorig jaar ?
:-D den Beer-thold was aan het overwinteren, in zijn hol onder een dikke laag sneeuw, plots heeft een lekker singletracks-geur hem wakker geschud !

Jij ook zeker, Lowie.... Je kan ook zo goed lekkere single tracks snuffelen, niet waar ?

De lussen van de toertocht zijn vernieuwd, gelijk ieder jaar. Vorig jaar gingen we meer richting Theux en Stanneux, dit jaar is het meer richting La Reid, Beco, Gervava, Hautregard met wat mooie stuken van de Ardennnes Trophy tussen... :bounce:

Voor de chrono zijn er maar kleine aanpassingen. Vorig hadden we veel positieve reacties en we willen onze thema behouden : een lus die alle bronnen van Spa verbindt... dus "Never change a winning Team" :wink:

Tot zondag misschien, kom ik in uw buurt wat folderkes uitdelen.
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Berthold schreef:Tot zondag misschien, kom ik in uw buurt wat folderkes uitdelen.
Breng uw joggingsloefkes maar mee, want we verwachten een pak bikers, nu we eindelijk nog eens goed weer gaan hebben :wink:
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

Remmenlos schreef:Ben eens benieuwd of ik dit jaar de zelfde goeie benen als vorig jaar ga hebben toen ik 6e plaats had gereden . Moet nu normaal lukken met mijn nieuwe Big Wheels of niet ?? We shall see :roll:
dan weten we ineens of een 29er sneller is, dus het lot van de 29er ligt nu geheel in uw handen :lol:
Plaats reactie