18-11-2007 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

bert bibber schreef:x-treme bikers zullen proberen te komen !!!!
Na ons teerfeest gaat dit niet simpel worden vrees ik. :roll: :roll: :wink:
Bert
x-treme bikers verslag

Iedereen buikje vol Dus er moest gereden worden !!!
Eerst had niemand echt zin in te gaan biken maar na wat drank ging iedereen komen ??
voor guido want ik had u niet verwacht.
Wat deed het pijn s'morgens zo vroeg opstaan.
Met Boem Boem en Tom Tom aan de kop ging het tempo de hoogte in.
Moest er snel af en moest achtervolgen juist voor de bevoorrading ging ik aansluiten. Goede bevoorrading alles aanwezig !! drank,eten,fruit,energy cup...
Maar ja het haalde niet veel uit want bij de volgende berg moest ik er terug af.
De rest afgewerkt op eigen tempo. De wim nog ingehaald op het einde. Zijn kaarsje was echt uit. En mijn ook

1 min puntje vond dat ze niet echt alles uit de streek hebben gehaald
en veel weg hebben gebruikt.

toaal ongeveer 46,5 km gem 22,5
Gebruikersavatar
Oldie
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: di 13 dec 2005 15:21
Rijdt met: scott scale 29 elite

Bericht door Oldie »

Ik vervoeg de postivo's, dit was een puik toertje met enkele pittige hindernissen en zoals steeds foutloos georganiseerd.
Gebruikersavatar
Dr.Luke
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 14:20

Bericht door Dr.Luke »

BESTOLEN!!!


Inderdaad zoals steeds de moeite om hier te rijden =D> .

Toch een kleine opmerking. Misschien is het beter geen onbevoegden meer toe te laten in de bewaakte fietsenstalling [-X . Mensen met lange vingers gaan aan de haal met alles wat niet te heet of te vast is. En aan iedereen de raad om waakzaam te blijven.

Toen ik mijn fiets ophaalde was er flink gerommeld tussen de fietsen. Bij mij was de materiaalbus verdwenen, inclusief CO2 bommetjes, binnenbanden, Topeak mini-tool etc.

Als je niet oppast gaan ze met een smoesje met een nieuwe fiets naar huis. Ze zijn dan ook slim genoeg om te wachten tot iedereen binnen bij de tombolatrekking zit.

Ik heb mij alleszins kunnen afreageren op de 25km terug tot thuis (met dank aan Leffe)



Tot volgende zondag 25 november in SCHERPENHEUVEL

(Fietsenstalling niet toegankelijk voor het publiek :wink: )
Stefvh
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: vr 10 jan 2003 21:10
Rijdt met: Haibike edition RX 2011 + extra's

Bericht door Stefvh »

Madeiros schreef:Diene "gast" die daar aan't filmen was was waarschijnlijk fonske van het
2 mega saeco team.Filmpje te zien op www.fonsmtb.be .Pas op want dit is geen gewoon ouder manneke,als ge'm kunt volgen zijde goe in orde.
Nope deze gast zag er veel jonger uit dus dat was em zeker niet 8)

mvg

Stef
dalertje
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 14:11
Rijdt met: specialized fsr stumpjumper

Bericht door dalertje »

voor de fietsenstalling zullen we in het vervolg rekening houden niemand anders toe te laten. qua parcoer zou ik ook liever nog andere trajekten toevoegen maar wij hebben ook onze beperkingen kwa omloop. iedere biker zal dat niet weten maar in het grondgebied Aarschot en groot Holsbeek mogen we enkel over de Blozo route en de zelfde rijrichting volgen en bij ons in Rotselaar is bijna gans de heikantberg geasfalteert.dus allemaal niet gemakkelijk meer voor een organisator.zo mogen we volgend jaar niet rond het Meer vertrekken van Bos en Groen dat gaat over een strook van vierhonderd meter en onze accomodatie is daar gelegen.
Gebruikersavatar
Dreamer
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 06 sep 2005 21:43
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Dreamer »

:-D :evil:

Hey gasten,

Ikzelf heb de grote tour 2x gereden.
Ben begonnen om 8u, toen lag het beenhard en oersnel.
Van de bevoorrading, geen slecht woord. Daar ik altijd bij de eerste bij de bevoorrading ben, heb ik altijd keuze genoeg.
Van het parcour, daar het nog redelijk hard en snel bijlag, vond ik het toch redelijk zwaar en technisch.

Bij het ingaan van de 2de tour, wist ik al direct dat het iets heel anders ging worden.
Alles was redelijk goed kapot gereden, en was nog zwaarder.
Toen ik ook nu aan de bevoorrading kwam, zag ik dat er iets scheelde... Heb ik zelf wat vloeibaar voedsel genomen, heb iets gedronken en ben terug vertrokken. Naderhand heb ik vernomen wat er gebeurd is, wat ik heel spijtig vond voor de organisatie.

Maar wat een toporganisatie! Ze hebben bijna alles uit de omgeving gebruikt wat mogelijk was en wat ze mochten gebruiken.
Het is ook niet makkelijk om in een omgeving te liggen waar 3 blosoroutes elkaar kruisen die verplicht te gebruiken zijn.

:evil: :-D
Pe
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 sep 2007 16:56
Rijdt met: Merida TFS 500 Magura

Bericht door Pe »

Er was iemand foto's aan het nemen (denk ik) op een redelijk vlak stuk van het parcour. Als ik het me nog goed herinner dan had die iets groens aan...
Zijn da foto's die op site komen van MTB Rotselaar of van ergens anders?
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Dreamer schreef:Ikzelf heb de grote tour 2x gereden.
Amai, dubbel zo saai dan :(
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

moddercrosser schreef:
Dreamer schreef:Ikzelf heb de grote tour 2x gereden.
Amai, dubbel zo saai dan :(
we weten ondertussen al dat ge het saai vondt en ge bent aan het zagen. er zijn er die het wel goed vonden, we kennen uw mening ondertussen en ga nu het groot licht op ander uithangen. en neen ik ben niet van de organisatie. :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

ikkel schreef:
moddercrosser schreef:
Dreamer schreef:Ikzelf heb de grote tour 2x gereden.
Amai, dubbel zo saai dan :(
we weten ondertussen al dat ge het saai vondt en ge bent aan het zagen. er zijn er die het wel goed vonden, we kennen uw mening ondertussen en ga nu het groot licht op ander uithangen. en neen ik ben niet van de organisatie. :roll: :roll: :roll:
Waarschijnlijk die andere 1930 deelnemers als je het mij vraagt.
btw hoe kan mtb'en nu saai zijn [-X op eender welk traject je ook gaat rijden [-X
Plaats reactie