18/11/2007 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WieltjesZuiger
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: za 17 feb 2007 12:13
Rijdt met: gary fisher ziggurat

Bericht door WieltjesZuiger »

De bevoorrading? Heb ik geen klachten over eigelijk. Er waren 5 verschillende soorten koeken, bananen, BORN sportdrank, soep, oxo en thee. Ik heb al schandaligere tochten gereden.

Maar wat belangrijker was: Het was fantastisch weer, de toch was goed bepijld en lag er uitstekend bij. Enkel wat jammer van het drukke café achteraf...
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

WieltjesZuiger schreef:De bevoorrading? Heb ik geen klachten over eigelijk. Er waren 5 verschillende soorten koeken, bananen, BORN sportdrank, soep, oxo en thee. Ik heb al schandaligere tochten gereden.
...
Dan zul jij vroeg vertrokken zijn. Het meerendeel heeft weinig van de bevoorrading gezien. Er zou toch op zijn minst genoeg backup water of sportdrank (met poeder) moeten voorzien zijn. Dat zijn toch geen grote kosten. Te weinig koeken of fruit is minder erg.
les alpes
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 13 aug 2003 16:18

Bericht door les alpes »

Leuk parcours. Maar de bepijling moet beter. Ook wij zijn verkeerd gereden en hadden uiteindelijk 34km op de teller staan en geen bevoorrading gezien. En we waren zeker niet de enigen. Toen wij aan de afspuitstand stonden hoorden we meer mensen die verkeerd gereden waren dan juist.
kom niet voorruit
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 04 jan 2007 12:18
Rijdt met: bolt nooit

Bericht door kom niet voorruit »

ook wij hebben een aantal keren rechtsomkeer moeten maken doordat er
te weinig en te laat pijlen waren aangebracht, 3 pijlen per Km is soms wel te weinig, Wat de bevoorrading betreft, toen wij passeerden was er van alles nog voldoende. Mooie tour alleen spijtig van lange aanloop naar het bos toe
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ik ben nergens fout gereden ... elke pijl mooi zien hangen en de bevoorrading was nog redelijk ok.
we zijn wel redelijk vroeg vertrokken, ca. 8u30, en hebben op de eerste 25 km den toerist uitgehangen. De laatste 15 was ietskes anders (understatement :wink: ) maar ook dan, no problemo met pijltjes
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

was best een leuke tocht alleen ja de bevoorrading en de pijltjes konden beter :bounce:
al goe dat metalman zijnen isostar reep wou delen met mij :-D
en point7 dien andere was ik :wink:
Trekkie
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: do 01 sep 2005 20:19
Rijdt met: Rock Machine

Bericht door Trekkie »

Rond 9u vertrokken , nergens verkeerd gereden (en dat valt anders wel geregeld voor), meer dan voldoende bevoorrading en ik vond het een mooi en snel parcours met redelijk wat afwisseling tussen snelle stroken en technische stukjes.
Weet er iemand wat die mens die aangereden was door dat paard dan uiteindelijk van kwetsuren had en of men de ruiter nog kunnen vinden heeft?
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Trekkie schreef: Weet er iemand wat die mens die aangereden was door dat paard dan uiteindelijk van kwetsuren had en of men de ruiter nog kunnen vinden heeft?
Yep,die hebben ze te pakken !! :wink:




Afbeelding
Trekkie
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: do 01 sep 2005 20:19
Rijdt met: Rock Machine

Bericht door Trekkie »

P° schreef:
Trekkie schreef: Weet er iemand wat die mens die aangereden was door dat paard dan uiteindelijk van kwetsuren had en of men de ruiter nog kunnen vinden heeft?
Yep,die hebben ze te pakken !! :wink:




Afbeelding
En zijn handlangers ook, zie ik :-D
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Trekkie schreef:
P° schreef:
Trekkie schreef: Weet er iemand wat die mens die aangereden was door dat paard dan uiteindelijk van kwetsuren had en of men de ruiter nog kunnen vinden heeft?
Yep,die hebben ze te pakken !! :wink:




Afbeelding
En zijn handlangers ook, zie ik :-D
Hopelijk is dat om te lachen :roll: :roll:

Ons pa heeft het zien gebeuren. Dat berijder heeft met z'n paard opzettelijk de biker aangereden (!!), alsof dat niet erg genoeg is pleegde ie vluchtmisdrijf (met de fiets was het paard in galop niet te volgen), en alsof dat ook nog niet erg genoeg was, heeft zit de biker nu thuis met een elleboogbreuk.

Ge zult het als zelfstandige maar treffen. Ongehoord en ronduit schandalig! Maar wat doe je er tegen?
Plaats reactie