18/11/2007 Torhout (bij daglicht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

Zondag ,Torhout .

Vriezeman of niet deze wilde ik rijden .
Iets na acht uur dertig was ik bij de inschrijving .Was ik te laat voor de groepsstart of was er gewoon geen groep ?Enkel Kris de chauffeur gezien bij de inschrijving .
Dan maar gestart met enkele andere gezichten waaronder een oude schoolmakker .
Mooie liedjes duren niet lang .Na 500 meter kwam de eertse splitsing en moest ik hun verlaten .Eenzaam en alleen moest ik de grote tocht klaren .
De eertse 5 km liepen vooral over asfalt tot men de keuze had tussen gemakkelijk (weg) en moeilijk (veld) zo stond er te lezen .En het was veld !Maîsstoppels aangevuld met een laag prei .in het platvlams :een pretpark .Man man miserie .Het vervolg liep gelukkig stukken vlotter richting Wijnendaele .
Na meer dan 27 km kwam de eerste en ook enige bevoorrading .Voor mij kwam deze een beetje te laat zo bleek later .Iedereen zoefde mij voorbij terwijl ik zat te wroeten dat het wreed was .
Het kleine wonderflesje dan maar bovengehaald die ik de dag voordien in Brugge gekregen had .En wonder boven wonder ,ik denk niet dat er één fietser was die ik niet meer terug gezien heb van al die fietsers die mij voorbij gezoefd waren .
Aan de aankomst nog John tegen het lijf gelopen die op zijn beurt de Ronny Voldere had gezien .Dus minsten 4 bikedevils waren present op een best afwisselende tocht .
Proficiat !

Groeten van Pompier .
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Ook nog even het lijstje met verloren voorwerpen meegeven, allemaal gevonden op vrijdag en zondag. Indien u iets herkent, contacteer me gerust via de 'pb'.

- paar schoenen met plaatjes voor klikpedalen, merk Rockrider / Decatlon, kleur grijs-zwart met kleine rode streep, achtergelaten langs de straat op vrijdag

- muts met snoerkoord bovenaan, zwart, merk KBC, achtergelaten op zondag

- muts, paars, merk Outdoor, achtergelaten op zondag

- trui, donkerblauw, merk Adidas Equipment, maat XXL, achtergelaten op zondag

- oranje fluo vest, maat XL, achtergelaten op vrijdag

- oranje-grijze trui/vest, model bodywarmer, merk Quechua, merk L, met in de zakken fietspomp, koplamp, sjaal, wit plakband, toolset, opgerolde nieuwe binnenband, lepels en gele oprolbare fluo lat, achtergelaten op vrijdag

- zwarte sok, merk puma
Laatst gewijzigd door Lichterveldenaere op ma 19 nov 2007 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Lichterveldenaere schreef: Ook nog een woordje van dank aan de aanwezige forumbikers en Steenbakkers. Niet altijd evenveel tijd gehad om iedereen te zien (sorry Geertje en anderen, maar we zien elkaar wel verder te velde deze winter =D>
Geen probleem maat, uit ervaring weet ik dat dit geen lachertje is te helpen bij de inrichting van een TT. Van harte proficiat allemaal.
Uit ons verhaal van vandaag en ook van wat voorafging zul je wel verstaan dat we ons geamuseerd hebben.
Ons verhaal lees je op http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike

Slaap zacht
geertje :wink:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

pompier schreef: .Dus minsten 4 bikedevils waren present op een best afwisselende tocht .
Groeten van Pompier .
't Waren er 6 op zondag en 10 op vrijdag.
Tot binnen twee weken op jullie Pittemse zottentocht!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Volgend jaar probeer ik eens naar Torhout te komen. Is het niet voor de dagtocht, dan voor de nachttocht. We zien wel. :wink:
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Lichterveldenaere schreef:
- sportzak, wit met toiletzak, handdoek, wieleruitrusting (Brigandbikers), ... --> Voltman, is dat jouw sportzak?
Yeps lichterveldenaere dit is idd mijn sportzak.

Greetings the voltman
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

Plezant TT'tje gereden en eindelijk kennis gemaakt met Tram4 :bounce:
samen met hem en den 15jarige Amg naar daar gereden en den toertocht afgewerkt aan goed tempo'ke veel gekende stroken een goeie bevoorading kortom alles wat da je moet hebben om nen plezanten zondagmorgen te hebben en da met het zonnetje er nog eens bij =D>

greetzzzzzzzzzzzzzzzz den wakkere bakker
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

Lichterveldenaere schreef:Ook nog even het lijstje met verloren voorwerpen meegeven, allemaal gevonden op vrijdag en zondag. Indien u iets herkent, contacteer me gerust via de 'pb'.
ge zijt toevallig mijn achterlichtje niet meer tegengekomen op 't eind van de spookwegel ? Afbeelding :wink: na m'n zoveelste valpartij ginder tijdens de nachtrit was 't opeens foetsie

anyway, chapeau met de organisatie =D> meer dan 2000 bikers op een weekend, dat moet je verdienen, elk jaar opnieuw 8)

btw, over welk maisveld (op zondag) gaat het juist : hetzelfde als van de TT van het VTI bovenaan de Hillestraat (doorsteek naar boer Eeckloo) ?
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Rodenbach schreef:
ge zijt toevallig mijn achterlichtje niet meer tegengekomen op 't eind van de spookwegel ?

btw, over welk maisveld (op zondag) gaat het juist : hetzelfde als van de TT van het VTI bovenaan de Hillestraat (doorsteek naar boer Eeckloo) ?
Dat lichtje hebben we nog niet gevonden.

Het maïsveld bij de Hillestraat zat er ook in, maar dan in omgekeerde richting als het VTI (bergop dus), maar het maïs/preiland waar hierboven naar verwezen wordt, ligt in de Voshoekstraat en was zwaarder dan die in de Hillestraat die er al in geen tijden zo goed bij gelegen heeft.
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

the voltman schreef:
Lichterveldenaere schreef:
- sportzak, wit met toiletzak, handdoek, wieleruitrusting (Brigandbikers), ... --> Voltman, is dat jouw sportzak?
Yeps lichterveldenaere dit is idd mijn sportzak.

Greetings the voltman
Ik neem hem normaal gezien zaterdagvoormiddag mee naar Tielt (als ik er geraak) of zondag naar Sint-Baafs-Vijve. Ik veronderstel dat je wel naar een van beide tochten trekt?
Plaats reactie