25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door Fritsie »

Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door plummecrosser »

leuke en mooie tocht met een winters tintje bedankt voor jullie werk
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door ratte »

jammer dat niet alle winterritten zo proper liggen....
super geamuseerd!
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door vani »

organisatie terug dik in orde =D>
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

mrdepo schreef:Hallo,

Wij kunnen jammer genoeg zelf niet bij deze mooie rit zijn, door onze eigen rit morgen.
Alvast veel succes.

Mvg Jürgen
Ook, voor jullie veel succes gewenst morgen.Volgend jaar is onze datum november 2018. Misschien valt het dan beter?
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

meikerels schreef:dank u om me terug te brengen na val en alles is in orde
Blij dat het nog meevalt.
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

Fritsie schreef:Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
Het parcours liep normaal over de dijk van Wenduine. De gemeente De Haan heeft het zand niet opgeruimd zoals beloofd. Dus wat moeten we doen, als het de dag zelf niet in orde is? Maar uiteindelijk zijn daar gelukkig niet te veel klachten over geweest. Graag tot volgend jaar !
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

Bedankt voor jullie talrijke aanwezigheid. We hebben geluk gehad met het weer. Al een aantal jaar op rij ! We zijn uitermate content dat jullie er van genoten hebben.
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door Fritsie »

DuneBiker schreef:
Fritsie schreef:Prima rit, zeer goed georganiseerd. Alleen vroeg ik me af waarom we in Wenduine van het strand moesten door het mulle zand, om er na een 100tal meter dijk opnieuw op te rijden... Dit vond ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Hartelijk dank voor de uitstekende organisatie en het mooie parcours en graag tot een volgende. =D> =D> =D>
Het parcours liep normaal over de dijk van Wenduine. De gemeente De Haan heeft het zand niet opgeruimd zoals beloofd. Dus wat moeten we doen, als het de dag zelf niet in orde is? Maar uiteindelijk zijn daar gelukkig niet te veel klachten over geweest. Graag tot volgend jaar !
Beschouw dit niet als een klacht, eerder een bedenking omdat het ons zeer onlogisch leek... Kleine details verminderen echter niet de waarde van een mooie tocht. Graag tot volgend jaar.
DuneBiker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: di 25 sep 2012 22:42
Rijdt met: Scott Scale 960
Contacteer:

Re: 25.11.2017 - Bredene - 5e Dunebikerstocht

Bericht door DuneBiker »

Foto's zijn te vinden op:
onze Facebook pagina
Scroll verder naar deel 1, 2 en 3. Genomen door onze mooie artiste Christine Laplasse.
Plaats reactie