Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door phille »

de tocht was dik in orde, leuke afwisselende keuzes, den parcoursbouwer wist wat hij deed !

negatief : waarom heeft de organisatie geen terraske gezet ? Als je ziet wat ne mierennest het achteraf daar was, toch wel een gemiste kans en dat met de bijna 100% garantie op goed weer !
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5033
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door madskatingcow »

bwjr74 schreef:'k hoop dat ik op het juiste berichtje reageer. (Madskatingcow) merciekes, met het geld dat er bij zat zal ik u gene diner kunnen betalen maar een zwarte pens en een pintje had er wel van af gekunnen :) Waar heb je mijn spullen gevonden, aan de organisatie had ik gezegd dat ik na het eerste bordje met gevaarlijke afdaling (Bertem bos ?) iets had horen vallen.
bart
Vlak na de eerste splitsing was er een houten voetgangerssluis : een dikke 50m verderop, aan de rechterkant in de gracht. Iedereen reed maar door, ben effe teruggedraaid om te kijken. En jawel : jouw geld, gsm, bankkaart & identiteitskaart :wink:
Thumbler
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 08 feb 2011 23:06
Rijdt met: Scott Scale

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door Thumbler »

De Tieltse Wielervrienden ,waren er en zagen de het goed was.Goed werk mannen we komen zeker terug. =D> =D> =D>
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door WK Wringers Bertem »

Bedankt aan alle deelnemers.

Dit zijn van die dagen dat een organisatie kan genieten van datgene ze op poten zetten en waarvoor we al die dagen in de weer waren.
We hebben een aantal punten ter verbetering genoteerd en proberen dit volgend jaar aan te passen.

Het schitterende weer heeft natuurlijk voor veel gelukkige gezichten gezorgd, daar kan je als organisatie alleen maar op hopen.

Tot op een van de volgende toertochten bij bevriende bike clubs.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door phille »

Met hoeveel waren we ? Dat ik mijn filmpjes wat doorspek met extra gegevens ...
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door koppigaard »

jo63 schreef:Super goed weer en leuk vernieuwd parcours. Het onderste stuk vond ik het beste met het Meerdaalwoud en Margrijsbos. Stuk naar Huldenberg was wat lang heen en weer. 1ste bevoorrading liep niet echt vlot. 2de bevoorrading super. Bedankt voor de organisatie. Hoop dat diegenen in wintertenue niet te warm hadden #-o
Voor 9 u vertrokken en toen was het al bij al nog behoorlijk fris en in semi-wintertenue vertrokken en de zomerse dingen meegenomen in de rugzak. Onderweg dan gewisseld. Dat het zooooo warm zou worden! Toch wat meer vertrouwen stellen in Sabine volgende week. Tweede bv had eigenlijk de eerste moeten zijn, denk ik. Meer ruimte om drinkbekertjes te zetten. Heeft iedereen last gehad van de beestjes op de bv's of kwamen die bloedzuigers alleen maar op mijn unieke zweetgeur af? Hoed af voor de mensen die de hele tijd de stand bevolkten.
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door WK Wringers Bertem »

bwjr74 schreef:
madskatingcow schreef:Met een vette buit aan de meet gekomen :drunk:

Bart W uit Leuven (?) : ik heb uw gsm, geld en identiteitskaart aan de organisatie overhandigd

Ruud B uit Westerlo : idem voor uw VWB kaart
'k hoop dat ik op het juiste berichtje reageer. (Madskatingcow) merciekes, met het geld dat er bij zat zal ik u gene diner kunnen betalen maar een zwarte pens en een pintje had er wel van af gekunnen :) Waar heb je mijn spullen gevonden, aan de organisatie had ik gezegd dat ik na het eerste bordje met gevaarlijke afdaling (Bertem bos ?) iets had horen vallen.

bart
Hallo Bart en Ruud en Madskatingcow,
Van onze voorzitter heb ik vernomen dat jullie ondertussen weten waar je je de verloren stukken kan oppikken. indien niet, dan vernemen we het graag.

Hoi Madskatingcow,
Bedankt voor je eerlijkheid om de gevonden stukken terug te bezorgen.

Mvg, Wrringers Bertem.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door phille »

in lapland zijn het vertrouwde gezellen hier ben ik ze ook al wel eens tegengekomen, maar met zoveel tegelijk ... ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Sandfly" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens "kenners" zou dat wel eens de miserie kunnen worden voor de komende maanden, de meeste van die insceten hebben de winter overleefd ...
Gebruikersavatar
lucvandeuren
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 20:00
Rijdt met: Stevens Manic - - Granville Fuse 650b

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door lucvandeuren »

Prima tocht. Als er al iets op af te keuren zou vallen dan zijn het mss de oversteken aan de hoofdwegen. Het zou zeker niet slecht zijn om daar wat extra seingevers neer te zetten. Nu ja, eigenlijk moet iedereen zich maar gewoon aan de verkeersregels houden, toch ?? Mede door het mooie lenteweer absoluut genoten van deze tocht. CU next year !!
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door WK Wringers Bertem »

phille schreef:Met hoeveel waren we ? Dat ik mijn filmpjes wat doorspek met extra gegevens ...
Hoi phille,

1300 deelnemers, ongeveer een 900 deelnemers meer dan verleden jaar.
ge ziet, t kan verkeren :drunk:

Bedankt voor je aanwezigheid en hopelijk tot een van de volgende.
Plaats reactie