Kalender nachttochten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Nachttochten 2013

Bericht door Herder Alex² »

Proficiat aan de Zeelse organisatoren. Heel mooie randanimatie! Halloween op zijn best. =D>
Toch opletten met die jonge mensen die her en der op het parcours sprongen. We hebben er eentje bijna weggegraaid ...
Persoonlijk vond ik de après dan weer niet goed. Prachtig decor, dat wel, maar de loeiharde "muziek" heeft ons na 1 Duvel buitengejaagd.
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Re: Nachttochten 2013

Bericht door fietsertjeAnn »

Donderdagavond met MC Bart ook naar Zele afgezakt voor de leuke tocht. Eerst een opwarming van thuis (Ternat) naar ginder om daar rond 18.15 te starten voor de lange afstand. De sfeer zat er daar wel goed in : mooi versierde bevoorradingsplaats, op parcours wat animatie wat toch altijd leuk is , de meeste pijltjes direct van ver te zien maar toch ook 1 x verkeerd gereden en we waren niet alleen. Op die extra lus was dat technisch stuk wel de max =D> =D> =D> Nadien ook ons drankje aan de inschrijving gaan uitdrinken wegens te veel lawaai. In ieder geval voor de organisatie een grote pluim =D> =D>
Hier komen we zeker en vast nog terug !
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Nachttochten 2013

Bericht door Dickie »

Voor mij werd het dus Zele.
Tocht ging in oostelijke richting naar Hamme via het dijkpad langs de Durme, een dubbele passage langs de bevoorrading aan de Watermolen langs de Oude Durme, het cross-parkoertje aan de Mirabrug, de singletrack langs de Rijksweg met het klimmetje van het viaduct.
In het bosje aan Driegoten stond een Jeneverbar van een wandeltocht.
Onderweg weinig van die wandelaars tegengekomen, de meesten stonden zich te bezatten rond hun 'bevoorradingen' imo, te horen aan de opmerkingen :wink: .
Heb daardoor wel een pijltje gemist, het bos helemaal doorgereden om tegen de richting van de tt uit te komen.
Ik kwam op een 51km uit, dus wsl een deeltje gemist.

Het parcours lag er bovendien perfect bij, ik kon de velo zo in de koffer kieperen, geen bikewash vandoen.

Na een verkwikkend douchke nog nen bruine gedronken.
Ik kon de muziek best appreciëren.
Mss een ideetje om de ruimte volgende keer wat meer akoestisch te scheiden, zo kan er rustiger 'ge-aperitiefd' worden, alvorens te gaan fuiven?
IIg prachtige decoratie, ook aan de ravi waar ik met mijn lamp bijna in de reusachtige spinnenpoten aan de ingang bleef hangen :lol:

Met de tt van 's anderendaags in gedachten naar huis gekard, net op tijd om de finale van 'De slimste mens' nog te kunnen meepikken.

Voor de volgende editie, ga ik proberen wat volk te mobiliseren om dan samen wat langer te blijven plakken en mss zelfs wat extra verzuring in de benen te dansen... :wink:

Orga is met vlag en wimpel geslaagd...
VFooR
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 19 okt 2009 00:35
Rijdt met: Trek 6700 - V-brakes (2010)

Re: Nachttochten 2013

Bericht door VFooR »

Halloweentocht Liedekerke was TOP.

Mooie route, door het weer mooi aangepast...perfect zo. Mooie passages, toffe verassingen, lekkere sfeer en biertjes alom.
Volgend jaar zeker en vast terug op agenda geprikt.
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Nachttochten 2013

Bericht door StrammerMax »

Een verslag van de nacht van de horror in Zele van 31-10-2013 vind je hier!

Afbeelding
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Affligem - 08.10.2013

Bericht door Offshore »

Voor de vijfde editie hadden de Blokbikers dikke pech. Onderweg naar de Bellekouter konden mijn ruitenwissers de stortvloed haast niet meer aan. Zot zijn doet geen zeer, zegt men ](*,) . Hoewel, ik kreeg toch steken achter de oren 8-[ .
De inrichters zagen zich verplicht het parkoers compleet te wijzigen. Terecht, zou ik zeggen.
De brave Sint en de sympathieke Pieten onderweg, samen met de gratis Chouffe aan de aankomst, deden echter veel leed vergeten.
Ik ben alvast een kaarsje aan het branden om voor 2014 goed weer af te smeken.
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Nachttochten 2013/14

Bericht door saiko »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... &p=1520432" onclick="window.open(this.href);return false;

forum nightride in de buurt van Dilsen.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Re: Nachttochten 2013/14

Bericht door TITTYMAN »

Doen de papagaaikes in Stabroek eigenlijk nog een nachttocht ?
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: Nachttochten 2013/14

Bericht door petruske »

bij mijn weten niet,verleden jaar was er ook geen,maar informeer eens bij strammermax,dat is iemand die in die club is:was
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: Nachttochten 2013/14

Bericht door mattias de clerck »

iemand info over de nighride van esqeulmes ?
is op vrijdag 10 januari
Plaats reactie