11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Borghsfons
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 24 aug 2009 09:35
Rijdt met: Ridley
Contacteer:

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Borghsfons »

Spijtig dat er de zaterdag s'morgens zoveel pijltjes zijn verdwenen tussen de start en de eerste splitsing zelfs de splitsingsborden met de afstanden hebben ze in de vaart gesmeten ik heb ze allemaal zien liggen.
Markeren met kalk of zagemeel mag niet van ANB staat in de toelating .
Ik heb op verschillende plaatsen mtbers zien verkeerd rijden door hun eigen schuld kijken niet goed uit en de bepijling was op die plaatsen zeer goed.
Aan het station van Kattebos is het parcours over spoorweg en direct rechts er waren daar 5 pijlen geplaatst en rood wit lint en nog reden er mtbers rechtdoor .
Wij hebben er alles aan gedaan om jullie een mooi parcours te bezorgen een goede afpijling en voldoende gevaars en andere bordjes.
En we hopen dat jullie er hebben van genoten.Hopelijk is het ook goed gekomen met de mensen die ze hebben komen halen met de ziekenwagen.Heb zelf iemand verder geholpen die naast het kanaal zat en niet verder kon,het was iemand van Ieper .
Vele mtbers moeten ophalen met stukken aan de fiets,hopelijk hebben ze toch nog genoten van de rit.Gr en hopelijk tot volgend jaar
kurt1957
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jul 2008 17:33
Rijdt met: SPECIALIZED Stumpjumper

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door kurt1957 »

Voor mij was de uitpijling soms wat opletten maar geen meter verkeerd gereden kwam uit op 91 km .
Prachtige rit
J.niceson
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 14 okt 2013 20:40

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door J.niceson »

Wij hebben de 36km gedaan .goed afgepijld,goede bevoorrading , mooie tocht . :-({|=
Waar komen de foto's op die getrokken zijn ?
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door vani »

Zaterdag de 90 km gereden en qua parcour dik in orde de bepijling vond ik ook tegenvallen. Vandaag de 70 gedaan en tussen km 20 en 45 constant glijden en baggeren maar daar kan organisatie niets aan doen alleen vond ik ook hier weer bepijling zwak en zat in tegenstelling tot zaterdag veel baan in.

Huisje van sunparks was een ramp roestig bad met schimmel, een frigo die maar half sloot en vriesvak in stukken erin lag, een bed met een matras van een 5 cm dik waardoor ge gans kapot wakker werd enz... Alles gemeld maar zal ws niets aan veranderen was vorig jaar in een ander huisje van ginder ook al zoiets in die trend.
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door EG6 »

Zaterdag de 90 km gereden. Was de eerste keer voor ons in de streek. Biljartvlak op een paar venijnige nepen na maar het parcours kon mij aanspreken. Schone duik gemaakt in de zandbak, kon er alleen maar om lachen. De bepijling vond ik ook minder. Combinatie van onduidelijke kleur, takken of bladeren die er voor kwamen vallen en soms gewoon onduidelijk in het algemeen. Uiteindelijk als één vd allerlaatste binnengekomen op zaterdag met meer als 100km op de teller, vooral op het einde vaak "zoek" gereden.

Zondag de 47km gedaan. Parcours lag er zeer vettig bij op sommige stukken maar dat stoort mij niet. Het blijft mountainbiken en daar hoort het kuisen en onderhouden achteraf ook bij.
vani schreef:Zaterdag de 90 km gereden en qua parcour dik in orde de bepijling vond ik ook tegenvallen. Vandaag de 70 gedaan en tussen km 20 en 45 constant glijden en baggeren maar daar kan organisatie niets aan doen alleen vond ik ook hier weer bepijling zwak en zat in tegenstelling tot zaterdag veel baan in.

Huisje van sunparks was een ramp roestig bad met schimmel, een frigo die maar half sloot en vriesvak in stukken erin lag, een bed met een matras van een 5 cm dik waardoor ge gans kapot wakker werd enz... Alles gemeld maar zal ws niets aan veranderen was vorig jaar in een ander huisje van ginder ook al zoiets in die trend.
Wij hadden ook het arrangement geboekt. Ik vind Sunparks algemeen gezien "vergane glorie". Alsof je terug midden-eind jaren 90 gedropt wordt. Op zondag er met iemand over gesproken tijdens de rit en hij had een huisje geboekt aan het Zilvermeer zelf. Was goedkoper en (hij kon vergelijken met vorige jaren) veel netter dan Sunparks.
Sjoek
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 26 aug 2011 20:34
Rijdt met: Merida

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Sjoek »

Genoeg gepraat over de pijlen en het parcour, is er nieuws van de person die op zaterdag gevallen is na ongeveer 5km, zag er niet goed uit.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Beny »

Sjoek schreef:Genoeg gepraat over de pijlen en het parcour, is er nieuws van de person die op zaterdag gevallen is na ongeveer 5km, zag er niet goed uit.
Was dat die afdaling opdat je schuin terug op het jaagpad kwam?
Sjoek
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 26 aug 2011 20:34
Rijdt met: Merida

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Sjoek »

Je moest van het jaagpad terug het bos in
Densis
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 aug 2010 15:30
Rijdt met: Thompson

Re: 11/14.11.2016 - Mol - Mountainbikeweekend @Sunparks Mol

Bericht door Densis »

'T is een long-shot maar toch: Toevallig niemand een trouwring gevonden op 1vd bevoorradingen zaterdag of zondag? Wss uitgevallen bij het uitdoen van handschoenen...
Plaats reactie