07/10/07 Wemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

@ Streets, gaat gij rijden te Wemmel?

Mojo
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Razor schreef:Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Wel Razor , als je met de fiets van Affligem komt zou ik u aanraden om de steenweg af te rijden richting Brussel en aan het gemeenteplein van Asse naar beneden te rijden richting Meise en na 500 m achter de brug de veldweg rechts te nemen waarschijnlijk passeert het parcour daar wel , of door te rijden naar Kobbegem en daar aan te sluiten op het parcour en zo naar Wemmel te rijden . Balle zal wel zeggen of ge daar kunt aansluiten , en anders ik zoek ook de pijlen zaterdagnamiddag en laat nog iets weten .

In ieder geval van aan de wijndruif terug naar mazenzele en droeshout rijden is wel een omweg .
Razor
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 16:20
Rijdt met: Bianchi Doss

Bericht door Razor »

weldman schreef:
Razor schreef:Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Wel Razor , als je met de fiets van Affligem komt zou ik u aanraden om de steenweg af te rijden richting Brussel en aan het gemeenteplein van Asse naar beneden te rijden richting Meise en na 500 m achter de brug de veldweg rechts te nemen waarschijnlijk passeert het parcour daar wel , of door te rijden naar Kobbegem en daar aan te sluiten op het parcour en zo naar Wemmel te rijden . Balle zal wel zeggen of ge daar kunt aansluiten , en anders ik zoek ook de pijlen zaterdagnamiddag en laat nog iets weten .

In ieder geval van aan de wijndruif terug naar mazenzele en droeshout rijden is wel een omweg .
Ah, ok das misschien nog gemakkelijker. Dan rijdt ik eerst dat stuk en schrijf me dan in . Als het langs daar passeert natuurlijk. anders kan ik gewoon dat stuk afrijden en dan op bepaald moment naar rechts en zo zou ik er ook komen denk ik.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Mojobiker schreef:@ Streets, gaat gij rijden te Wemmel?

Mojo
awel misschien wel
ik dacht dat dit op onze planning stond
maar bijkbaar niet

anders spreken we af om met de fiets vanin Opwijk te vertrekken.?
en een mega grote tocht te maken??
of ipv eentour rond de kerk?

Streets
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Bericht door erwin.91 »

Van af welk uur kan er ingeschreven en gestart worden in wemmel?
luke
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: di 20 jul 2004 12:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR

Bericht door luke »

Is de kalender lezen nu zo moeilijk ???
Volgens mij kan het ni duidelijker :roll:
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Om acht uur laten we de eerste duiven los.
We moeten eerst de voorpost opsturen, want er zijn altijd een paar plezanten die een paar pijltjes wegnemen.
Er zijn ook nog de jagers die fijne prikkeldraad spannen en nog zo van die flauwe plezanterikken.
Als ge van Asse komt kunt ge best aan het gemeenteplein links inslagen en dan een heel eind doorrijden (voorbij Willems in Bollebeek) en dan rechts het parcour volgen.
Good luck
Razor
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 16:20
Rijdt met: Bianchi Doss

Bericht door Razor »

Kom je dan snel aan de start? Want zo met inpikken in het parkoers heb ik slechte ervaringen :-D . Eens ook ingepikt met bedoeling van zo naar de start te rijden , te betalen en zo verder tot het punt waar ik ingepikt heb. Spijtiggenoeg lag er nog een bevoorading na waar ik had ingepikt. Met controle! #-o Dus ik onder mijn voeten gekregen en beschuldigd van zwart rijden :-D
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

We zullen er zijn met een delegatie herders :lol:
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Je kan op het parcour aansluiten 300 m. verder dan de spoorwegbrug van Asse, maar je zal sneller aan de start zijn als je voorbij Bollebeek rechts het parcour volgt.
In geen van beide gevallen val je op een bevoorrading of controle alvorens je je kan inschrijven.
Alles is gepijld en ligt er prima bij. Veel "vettig" zal er niet te beleven zijn.
We hebben weer geluk gehad.

Tot morgen
Plaats reactie