17/11/07 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Ik vind Deerlijk nu ook niet de mooiste VTT, maar bepaalde comentaren vind ik hier toch echt niet kunnen. Geef de organnisatie van Deerlijk eens kans, als je het niet uw ding vindt, kan je natuurlijk altijd ergens anders gaan rijden, iedereen is vrij. :-D

Maar ik denk dat we beter stoppen met toertochten af te breken.
Biky burger
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 25 okt 2007 12:22
Rijdt met: Thompson

Bericht door Biky burger »

Jefke85 schreef:Ik vind Deerlijk nu ook niet de mooiste VTT, maar bepaalde comentaren vind ik hier toch echt niet kunnen. Geef de organnisatie van Deerlijk eens kans, als je het niet uw ding vindt, kan je natuurlijk altijd ergens anders gaan rijden, iedereen is vrij. :-D

Maar ik denk dat we beter stoppen met toertochten af te breken.
Ik ben blij gelijkgezinden gevonden te hebben.
Ik ben ook voor vrije meningsuiting, maar de manier waarop is belangrijk.
Het moet opbouwend blijven, tips of zo.
Niet denken dat je de waarheid in pand hebt.
Er rekening mee houden dat niet iedereen dezelfde behoeften heeft.
Voilà, dat moest er eens uit!
Gebruikersavatar
alexi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 22:08
Rijdt met: rockrider limited edition

Bericht door alexi »

geloof me vrij;er zijn genoeg mensen die maar al te blij zijn dat er tt bestaan zoals deerlijk. anders zouden er al een hoop de brui aan hebben gegeven.Als je goed getraind bent of niet boven de 95 kg weegt is een zwaar parcours best veel leuker,maar andere personen keren ook graag content terug van hun tocht zonder een aanslag te moeten hebben leveren op hun lichaam.Waarom denk je dat alle tt's verschillende afstanden hebben;een voor de "echte" en een voor de "mietjes"???? [-X [-X
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

Het is eigenlijk aan de organisatoren om hun tocht te verdedigen [-o< [-o<

Maar volledig akkoord dat er verschillende soorten omlopen zijn en je deze niet dient af te kraken 8) 8)

Wie richting Brugge trekt heeft vanzelfsprekend meer bos, wie richting vlaamse ardennen trekt meer heuvels, Deerlijk doet het met wat er ligt....

En voor mij heeft het ook zijn charme om eens de dure auto niet uit te halen en gewoon per fiets af te zakken naar Deerlijk, toerke te doen en terug te tuffen.... :-) :-)

Want 100 km heen en terug naar het Brugse om er 50 te rijden, dat kost mij dus 8 liter diesel + de inschrijving, + wat slijtage : allez met 15 euro komt ik juist toe...... :( :( :(
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op za 17 nov 2007 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
yoeri
Mountainbiker
Berichten: 380
Lid geworden op: za 25 aug 2007 18:53
Rijdt met: Harelbeke / Gent

Bericht door yoeri »

Ik ga zaterdag ook nog eens naar Deerlijk, Ik heb deze tocht al enkele malen gereden en ik vind deze 'negatieve' commentaar niet op zijn plaats. Je kan toch niet verwachten dat je iedere week over de Kluis of de Kemmel moet. Dat zou na enkele keren ook vervelen!
joybiker rush
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 10 okt 2007 19:58
Rijdt met: cannondale rush carbon si3 en een oud bakske voor alsvuil is!

Bericht door joybiker rush »

Hoe ligt het de omloop erbij ? Liggen er veel moder stroken ?
Kwestie van te weten met welke fiets ik moet komen . Mijn oud bakske of mijn nieuwe machine .
Gebruikersavatar
Vl-ardenner
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 20:58

Bericht door Vl-ardenner »

veeteeteetje schreef:
Hiëronymus schreef:Ik ben zelf van Deerlijk, ik woon op 200m van de startplaats... en ik ga naar Steenhuize. Ik vrees voor teveel asfalt en weinig spectaculairs hier.
Zegt genoeg,zekers????
Ik woon op een boogscheut van Oostrozebeke en ben ook ergens anders geweest.... :-D
Gebruikersavatar
Vl-ardenner
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 20:58

Bericht door Vl-ardenner »

oppersquadra schreef:ik neem altijd de dichte TT, en aangezien ik van waregem ben, dan is dat voor mij niet echt moeilijk om kiezen
de mooiste tocht van het jaar is het niet, je maakt er zelf een aangename/saaie tocht van vind ik
de organisatie is altijd dik in orde en de accomodatie is perfect geschikt voor een TT in te richten, dus ik zou niet weten waarom ik ergens anders zou rijden
en KSV Deerlijk/Gaverzicht is mijn ex-club toen ik koerste, ik ken daar bijna iedereen
Op dit eigenste moment vertrek ik er naar toe....
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

En hoe was het 8)
Plaats reactie