03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
2fast2
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 01 jan 2018 11:44

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door 2fast2 »

Sorry maar niet voor de erikas baaikers, andere plannen.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door Jumping Jack »

Het was geweldig plezant. Het plakkerige slijk in het begin was er wat teveel aan (mijn banden waren vierkant, alles liep toe met de nodige wrijfsporen op het kader), maar de passage over het strand (unieke belevenis) en de heerlijke tracks in de duinen maakten alles ruimschoots goed!

Schitterende bevoorradingen en een deugddoende hotdog waren de kers op de taart. Spijtig dat dit de laatste was, ik was er volgend jaar anders zeker weer bij geweest =D> .
Luhmann
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 15 sep 2017 09:17
Rijdt met: Cube LTD Race

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door Luhmann »

Paar vettige stroken maar meeste was echt wel doenbaar. Stond een meneer in zijn achtertuin iedereen te waarschuwen en ons voor zot te verklaren. Zag toch ook bij de passage aan het sportveld al meteen mensen sukkelen en rond rijden terwijl het daar prima lag, klein beetje modder. Als ge geen helling op of af wilt en uw banden mogen niet vuil worden blijft ge beter op de baan he.
De duinen stroken daarvoor kwam ik en die lagen er super bij. Hier en daar nog een strook los zand om niet te vergeten waar je was. Net niet binnengekomen voor de bui.
Top tocht, prima organisatie. Jammer dat er geen tot volgend jaar is.
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door tloperke »

3 uurtjes plezier en af en toe wat vettigheid. Net voor de regenbuien de rit afgerond. Deze zondag was alweer zeer geslaagd. Dank aan de organisatoren. :bounce: :bounce: :bounce:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door Fritsie »

Beste Choufkes,

Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de voorbije 20 jaren mountainbikeplezier. Eerlijk toegegeven, ik heb niet alle edities gereden... verre van, maar vandaag was jullie tocht de ideale keuze (bij langdurig droog weer durf ik wel eens andere oorden opzoeken). Naast de vijftal keren dat ik kon genieten van deze uitstekend georganiseerde tocht wil ik de club ook bedanken voor het geduldige overleg met allerlei instanties, waardoor we in de wintermaanden kunnen genieten van prachtige tracks in de duinen. Vooral de laatste jaren zijn er heel wat pareltjes bijgekomen. Deze tracks zorgden reeds voor heel veel uren plezier. Hartelijk dank! =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door sofeurken »

net als voorgaande jaren weer voor deze tocht gekozen,echt de moeite als altijd.top parcours,top bevoorr,top aprés.zéér jammer dat deze v de kalender verdwijnt,mischien(hopelijk)dat er ter elfder ure nog wat jonge gasten opstaan om toch nog verder te organiseren,in ieder geval toch bedankt voor de vele jaren dat we er mochten te gast zijn
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door ratte »

Het was terug super! Ik hoop op een vervolg! Hulp sportdienst Middelkerke?
wiene
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 12:17
Rijdt met: Ridley Trailfire

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door wiene »

Door een blessure aan de rug'hernia'deze laatste editie niet kunnen rijden, spijtig, toch bedankt aan de organisatie voor de voorbije mooie herinneringen!
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door edi »

Top toertocht. Me super geamuseerd op de single tracks en strand.
Enkel dat eerste bagger stukje op de 60 km lag er waarschijnlijk om extra lusje te maken voor kilometers :-D
Jammer dat ze het mountainbike clubs moeilijker maken om iets te organiseren in plaats van dat de steden en gemeenten eens zelf zouden meehelpen aan een organisatie. Tis uiteindelijk extra volk voor de kustgemeente in de herfst/winter
leffingenoartje10
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 04 okt 2018 08:27

Re: 03.11.2019 - Middelkerke - 20e Chouffetocht

Bericht door leffingenoartje10 »

Bedankt aan de 1601 deelnemers om naar de laatste chouffetocht te komen, mss zal er een andere organisatie het overnemen.in een andere naam..de tijd zal het uitwijzen..
Laatst gewijzigd door leffingenoartje10 op ma 04 nov 2019 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie