15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

spiermassa schreef:kben daar toeval:lig op den delta3 verzeild geraakt met enkele fransen in mijn keilzog -ce nais pas par ici - en ik zei - non mais on vas samuser ici - en ja ik heb mij geamuseerd, zelfs de ganse rit en we nemen er alles bij .
't es daarom datter da zo weinig volk rond reed :-D
Dien delta 3 is echt wel kicken sommige stukken..

Da stuk omhoog, die in de toer zat?? was ook wel de moeite é spiermassa :lol:
Gebruikersavatar
Feysie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 21 sep 2005 21:51
Rijdt met: rockhopper 98, stumpjumper 09, epic ht 17

Bericht door Feysie »

Falco Peregrinus schreef:[

Voor wie het vestje van de president graag eens zou zien toen het nog wit was: hier wat foto's en de GPS route in google maps:
http://sportstracker.nokia.com/nts/work ... id=1800512

:-D :-D :-D
Welbedankt hiervoor!
Dit was m'n eerste keer op de steenkoolterrils en ik vond dit echt een ferme ervaring. :P Ik ben zeker van plan om daar volgende zomer wat te gaan rondvlammen en dan zal dat kaartje goed van pas komen. Ik was m'n kaartje van de organisatie namelijk kwijt.

En als ik nog eens een bankoverval doe weet ik meteen waar ik terecht kan om m'n vluchtauto te laten uitbranden.
:wink:
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Ondertussen ook al de eerste fotoreportage van André Tignon op de site, de rest volgt morgen:

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1038
biker tino
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: do 19 apr 2007 22:54
Rijdt met: balance 450 a

Bericht door biker tino »

mij vanmorgen ook vree gejeunt in noyelles
ons een beetje vuil gemaakt maar da was nie erg want we hebben
veel leuks in de plaats gekregen

totton
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

AMG schreef:
KUBA schreef:
cowboy peter schreef: da is nu eens een slechte reden om niet te gaan:
dit is de wegbeschrijving, zelfs mijn vrouw zou't vinden.
A1 richting Parijs, A21 richting Lens, afrit 14 (noyelles /s lens), aan 't rond punt naar links, nog 200m en ge zijt er.

en anders volg de auto's met een mtb.

K'apprecieer de moeite maar mezelf kennende zal ik het niet riskeren , t'zou niet uitgesloten zijn d'ak plots aan de duitse grens sta.... :^o

K'zal morgen op het thuisfront rijden te Sint-Eloois-Winkel.

Eigenlijk wil ik niet met rode wangen staan achter dat ik bakkerke zijn "k'spring op t'brugske me mijn vingers in mijne neus" filmke gezien heb. :wink: Neenee , (officiële 8) )kennismaking met forumbende zal voor nen andere keer zijn.
Bakkerke zal morgen in z'n bakkerij staan stokbroden af te bakken... daar moet ge geen schrik van hebben hoor :-D
..

azo achter t'gat ant klappen [-X
Voske
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 13:42
Rijdt met: Cannondale Scalpel Si Hi-Mod, Scalpel HT, Topstone Carbon Lefty, Niner Air 9 RDO
Contacteer:

Bericht door Voske »

Gisteren ook in noyelles rondgereden en na de week ervoor in wervik te hebben gereden was dit echt een verademing en een topper. Alleen had ik wel nog meer van verwacht, hadden ook lang getwijfeld tussen Baudour en deze en vrees een beetje dak toch verkeerde keuze had gemaakt. Ik was blijkbaar nog niet wegwijs genoeg in de streek om diene delta 3 terug te vinden? Want volgens dak lees was die wel de moeite en heeft dit wel veel goed gemaakt? Vond het parcours tot aan de eerste bevoorrading supergoe alleen wast nie zo leuk om telkens te moeten aanschuiven, daarna vond ik inderdaad dat ze hier en daar stukken lieten liggen. Op de koop toe verkeerd gereden en 2de bevoorrading niet meer tegengekomen?

maja al bij al goe geamuseerd en ons deel terug gehad[/url]
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

Voske schreef:. Op de koop toe verkeerd gereden en 2de bevoorrading niet meer tegengekomen?

maja al bij al goe geamuseerd en ons deel terug gehad[/url]
kdenk nie da er een tweede bevoorraading was .Ik heb heb toch ook geen gezien .
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

spiermassa schreef:
Voske schreef:. Op de koop toe verkeerd gereden en 2de bevoorrading niet meer tegengekomen?

maja al bij al goe geamuseerd en ons deel terug gehad[/url]
kdenk nie da er een tweede bevoorraading was .Ik heb heb toch ook geen gezien .
Inderdaad, er was geen tweede bevoorrading voorzien.
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Alweer een knappe tocht in la Douce. :lol:
Vergelijken met vorig jaar kan ik niet want dit was mijn eerste deelname hier.

Spijtig dat ze het slachtoffer aan het worden zijn van hun eigen succes want toch regelmatig moeten inhouden en zelfs stilstaan. :evil:

Dat ze de delta 3 niet volledig benut hebben zal wel een reden gehad hebben maar onder de deskundige leiding van El Presidenté hebben we er zelf maar een eindje aan gebreeën. :drunk: :bounce: :lol:

Zeker van plan om hier nog terug te komen. =D>
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Voske schreef:Gisteren ook in noyelles rondgereden en na de week ervoor in wervik te hebben gereden was dit echt een verademing en een topper. Alleen had ik wel nog meer van verwacht, hadden ook lang getwijfeld tussen Baudour en deze en vrees een beetje dak toch verkeerde keuze had gemaakt. Ik was blijkbaar nog niet wegwijs genoeg in de streek om diene delta 3 terug te vinden? Want volgens dak lees was die wel de moeite en heeft dit wel veel goed gemaakt? Vond het parcours tot aan de eerste bevoorrading supergoe alleen wast nie zo leuk om telkens te moeten aanschuiven, daarna vond ik inderdaad dat ze hier en daar stukken lieten liggen. Op de koop toe verkeerd gereden en 2de bevoorrading niet meer tegengekomen?

maja al bij al goe geamuseerd en ons deel terug gehad[/url]
Inderdaad, er was slechts een (uitbundige) bevoorrading. Maar ik heb wel de rest van de rit aan mijn handschoenen kunnen ruiken en de bbq-sfeer opgesnoven... :lol: :lol: :lol: :lol:
Indien je de K3 (sorry, delta 3) wil leren kennen... :roll: starten met de forumbikers... :lol:
Plaats reactie