.29/10/06 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotografke
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:18
Rijdt met: B1

Bericht door fotografke »

grote plateau schreef:hallo bikers

twijfel niet aan de inzet en gedrevenheid van de Brigandbikers. =D> =D> Weet uit ervaring dat ze er weer alles zullen aan doen om er een geslaagde toertocht van te maken met alles erop en eraan. :bounce:
Zie hun eerste zomertocht die een succes was op alle vlakken.

Aan de inrichters:alle succes gewenst met een leuke tocht en veel volk.

Als bestuurslid van de Brigandsbikers én de KWB is het voor mij zondag een hoogdag. Ik kan jullie dan ook verzekeren dat het een schitterende tocht wordt die we willen perfect voor jullie voorschotelen zondag. Onze eerste tocht van de Brigandsbikers (deze zomer geweest) kreeg al veel positieve kritiek, we willen alleen beter en beter doen! En Aviflora is dan ook het ideale vertrek -en eindpunt van onze tocht.
Ik kan maar 1 ding zeggen : AFKOMEN MANNEN !! EN VROUWKES !!
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

inschrijvingen zijn niet in het sportcentrum, zoals verkeerd vermeld op de kalender, maar wel in familiepark AVIFLORA (Brugsesteenweg). 8)
Gebruikersavatar
tloperke
Mountainbiker
Berichten: 494
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 12:40
Rijdt met: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Bericht door tloperke »

Ardooie Veld, Merelbos, Klein Zwitserland (zeer uitgebreid), Ooigem bos (zeer lange passage, meer dan 3 km!!!), crossparcours Wielsbeke (zeer technisch). Dit zijn ongetwijfeld de blikvangers voor morgen. Dus met zijn allen naar Aviflora !!!!!!!!!!! :roll:
fotografke
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:18
Rijdt met: B1

Bericht door fotografke »

Joep Meloen schreef:Jip,

zullen ook aanwezig zijn met een bende van onze Leffe-bikers.
Het volste vertrouwen in de organisatie, dit zal zeker in orde zijn!!
Enkel een klein vraagske:
zijn er ook douches voorzien?? Of moeten we bij Marnick onder de douche??
Alleszins dikke bedankt Leffe-Bikers! =D>
Er zijn 2 aparte douches bij Marnick in de Aviflora, die zijn voorzien voor de vrouwkes...., de mannen-bikers kunnen gaan douchen in de sporthal van Ingelmunster. Dit is speciaal afgehuurd voor onze tocht.

Veel bikegenot LeffeBikers! :-D
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Net terug en straks om 04h00 terug uit mijn bedje om de TT als eerste te verkennen samen met fotografke, indien de regen uitblijft kan het zonder modderbanden, ikzelf start de verkenning met fast tracks van specialized (wegbanden), wel één goede raad schakel tijdig op het crossparcours dat je krijgt na ooigembos daar is een technisch huzarenstukje aangelegd.

greetings the voltman
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

the voltman schreef:wel één goede raad schakel tijdig op het crossparcours dat je krijgt na ooigembos daar is een technisch huzarenstukje aangelegd.

greetings the voltman
Kleine rechtzetting Crossparcours komt voor Ooigem bos.

De omloop op het crossparcour is niet dezelfde als onze zomertocht en ook nietr dezelfde als die van Veeteeteetje.

En op het crosparcours hebben we 3 nijdige korte klimmetjes voorzien die je slechts kan aanvangen met een korte aanloop(telkens kort na bocht).

Dus op middenblad blijven of klein schakelen is de boodschap.
Je kunt ze oprijden (is mij gelukt) toch ben ik overtuigd dat menig biker voet aan de grond zal mogen zetten(eens een uitdaging zeg maar) :wink: .

Wat betreft natte ondergrond, crossparcour en ooigem bos zijn nog steeds goed berijdbaar maar niet meer droog(eindelijk zijn de gebeden naar de weergoden van veeteeteetje verhoord: gedaan met dokkeren).

Veel succes morgen bikers. :wink:.
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

=D> Dit klopt allemaal gasten, veel meer is daar niet meer aan toe te voegen, behalve misschien nog dit, wie deze toertocht negeert zou wel eens ongelijk kunnen hebben, en dit op vele (grond) gebieden!
We zijn er volledig voor gegaan tot gisterenavond laat in den donker.
Voila,, en nu vertrek ik met mijn kattelichtje om de laatste off-road zone's te gaan uitpijlen.
Aan elke deelnemer(ster) Véél succes en bikegenot toegewenst! 8)
PILE!
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 20 jun 2005 14:36

Bericht door PILE! »

Mooie tocht, alleen spijtig dat we de spiltsing niet hebben gezien. Dus iets vroeger aangekomen dan we voorzien hadden.

Maar heb me verder goed geamuseerd.
johanc
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 12 nov 2003 20:44
Rijdt met: bulls 9005 'race light'

Bericht door johanc »

Deze morgen de tocht gereden en het zat eigenlijk wel goed in elkaar. Kreeg in het eerste gedeelte het idee dat er nogal veel road inzat maar dat kwam eigenlijk goed uit. Het was een gemengde organisatie KWB/Brigandstrappers en voor de minder geoefende mtb'ers (KWB) kwam dat misschien goed uit. Het tweede gedeelte was dik in orde, misschien veel op het parcours van verleden week MAAR iets dat goed is mag je niet links laten liggen. Persoonlijk vond ik het crossparcours verleden week beter, je kon dan continu op de fiets blijven. Uitpijling, bevoorrading, aanduiding van off-road waren uitstekend. Gezien ik op minder dan 1 km van de start woon, had ik geen behoefte aan de douches. Ik kan me voorstellen dat de afwezigheid van douches een minpunt is.

Heb ook nog vernomen dat Carlos (Meulebeekse Trappers) gisteren langs het parcours gebeten werd door hond en iemand deze morgen (???) opnieuw. Hopelijk niet al te erg.

Prachtig om te zien welk enthousiasme deze jonge club uitstraalt en wat ze allemaal verwezenlijken. Proficiat

Johan C.
Gebruikersavatar
piwie
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 28 okt 2006 20:36
Rijdt met: thompson

biken 30km

Bericht door piwie »

mooi parcour ,vanmorgen om 8.30 gestart en mooie stukken onverhard,veldbos ook mooi ,zeer goeie organisatie en mooi uitgestippeld parcour,zeker beter dan in oekene
proficiat aan de organisatie en medewerkers[/b]
Plaats reactie