Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CT-skan
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 14:59
Rijdt met: Speci

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door CT-skan »

Tot wanneer kan men hier starten?
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door sofeurken »

hier gestart mé t vrouwken ,veel volk aanwezig.
parcours in grote lijnen een beetje t zelfde als voorgaande jaren.
na een 2tal km baan t veld in en we wisten al direkt hoe late t was :lol: mud dus wat te verwachten was.
ons goed geamuseerd,t'was toch soms wel stoempen in sommige zuigende bos-stroken.
top was zoals ieder jaar de passage rond het kasteel,op t eind nog beetje samengereden met iemand van boven antwerpen die hem kwam opwarmen om deze namiddag te gaan touwtrekken in sijsele-damme,suc6 !
douches waren iets minder,koud water m.a.w.
Gebruikersavatar
de wes
Mountainbiker
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 09:28
Rijdt met: Bulls Wild Flow 2 29er

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door de wes »

Hoi hoi,

deze morgen stipt om 8 u aangezet voor de TT van Waardamme. Dit samen met twee andere Grysperre's Blackie en Gregoir. Was alweer een poos geleden dat ik met jullie heb gereden.
Waar mijn intentie een toertje op het gemak was, bleek dit al vlug een eutopie. In gestrekte grysperredraf reden we van het ene bosje, naar het ander en naar verschillende wegels en weidestroken.
De meeste stroken lagen er nat bij maar zeker te rijden. Er zaten twee stroken in die kantje boord waren, doch berijdbaar. Er zat zelfs een strook in met een olympisch zwembad :P :P :P
Waar Greg en Blackie de droge strook namen, nam ondergetekende het zwembad voor zijn rekening. Zonder problemen aan de overkant geraakt, zelfs zonder bandjes. LOL
Wel tot aan mijn knieën in het water gezeten. Maar twas gelukkig warm.
De bevoorrading halverwege was meer dan voldoende met lekkere sportdrank. Na de bevoorrading volgden de prachtige singletracks rond het kasteel in het Munkebos elkaar op.
HEt tempo bleef lekkerrrrrrrrrrrrr en met behulp van de vinger van Blackie ging het tempo af en toe met een snok nog eens hoger :lol: :lol: #-o #-o
Overal waar de N50 diende gekruist te worden stonden mensen om het verkeer tegen te houden. Waar voor dank. =D> =D> =D> =D>
De afspuitstand was dik in orde. Den apres heb ik aan mij laten voorbijgaan, wel vlug wat gedronken, doch niet te lang gelet, gezien ik nog met het fietske naar huis moest.

MEt 63 km op de teller zeer tevreden thuis gekomen. Zeker na twee weken niet te hebben gefietst en na het nemen van een zware antibioticakuur voor de zona.

Grtz
de wes

http://connect.garmin.com/activity/392931541
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door liebherr 914 »

Na gisteren in oostkamp vandaag hier gereden, een deel van de toer was het zelfde maar
dan in de andere richting, door de regen vannacht wel dubbel zo zwaar, en op sommige plaatsten
serieus stoempen #-o
verder super rit alles dik in orde met zeer goede organisatie , =D> =D> =D>
dus tot de volgende .
ps. thanks voor de trofee voor onze zoon.
tekikke
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 18:09
Rijdt met: 2013 Ridley Ignite A10

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door tekikke »

Hier vandaag gestart om 9u.

in de eerst modderzone de ketting in stukken getrokken.

Terug naar start waar de organisatie superbehulpzaam was, om een vervangfiets aan te bieden indien de poging om de ketting te herstellen zou mislukken (maar de poging lukte woehoe :) ).

Daarna nogmaals vertrokken voor een heel geslaagde tocht. mooi parcours! met de nodige modderpoeltjes!
goede bepijling, bevoorrading met alles erop en eraan.... kortom alles dik in orde!

Maar nogmaals dank aan de organisatie!!! :-D
timvdl
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 30 apr 2010 10:51
Rijdt met: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015
Contacteer:

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door timvdl »

sofeurken schreef:hier gestart mé t vrouwken ,veel volk aanwezig.
parcours in grote lijnen een beetje t zelfde als voorgaande jaren.
na een 2tal km baan t veld in en we wisten al direkt hoe late t was :lol: mud dus wat te verwachten was.
ons goed geamuseerd,t'was toch soms wel stoempen in sommige zuigende bos-stroken.
top was zoals ieder jaar de passage rond het kasteel,op t eind nog beetje samengereden met iemand van boven antwerpen die hem kwam opwarmen om deze namiddag te gaan touwtrekken in sijsele-damme,suc6 !
douches waren iets minder,koud water m.a.w.
Dan heb jij hoogst waarschijnlijk met mijn bike-makker gereden. Ofwel met mij zou ook nog kunnen. Wij zijn beide is naar deze streek afgezakt om eerst te mountainbike en dan in Sijsele mee te touwtrekken. Het was hier anders dan bij ons in de noorderkempen. Maar het was zeker is de moeite.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door sofeurken »

@timvdl ;den touwtrekker(haha)was in t oranje,heb jullie nog efkens samen gezien als jullie naar de douches wandelden
mowide
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 01 okt 2011 22:38
Rijdt met: scatto

Re: Zo 20/10/2013 Waardamme :: 21ste Bos-VTT Wilfried David

Bericht door mowide »

Dank aan de 849 ingeschreven deelnemers voor hun aanwezigheid. De 43 jongeren waren allen gelukkig met hun trofee, wat voor herhaling vatbaar is.
Tot volgend jaar op de 3° zondag van oktober
Plaats reactie