26/10/08 BETEKOM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

VIERI schreef:
Molteni schreef:Ondanks zware persoonlijke problemen met Fortis, Dexia en Ethias, wil ik deze tocht voor geen geld meer missen na de zeer positieve balans van voorgaande inrichtingen door de X-treme bikers. Ik zal er wel rekening mee moeten houden, zeer spaarzaam om te gaan met mijn krachten gezien de grafiek van van het parcours nogal dikwijls in stijgende lijn gaat wat ik niet meer gewoon ben. Mijn aandeel in deze prachtige organisatie zal zich deze keer dan ook beperken tot het proberen volgen van mijn neefjes op de 25 km (+ heen en terug met de fiets tgv mogelijke verkoop auto)
Zij willen wel voor de 45 gaan gezien daarin nog zeer mooie stukken maar ik ben bang dat ik dan zodanig in het rood moet gaan dat ik dan weer de hele namiddag op de bank zal moeten liggen uithijgen.
Molteni, zet uw geld op Cera...
Dan kan je de 45km rijden én uw neefjes volgen !! :-D
=D> =D> =D> :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

Wij komen ook :bounce:
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

opgelet met deze organisator .... verleden jaar slechts 25km en geen 4O lm gezien geen toelatingen hadden strafste is dat hiervan niet werd gemeld bij de inschrijvingen niet echt fair !!!!
ward
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 22 jun 2003 20:32
Rijdt met: granville evo 3
Contacteer:

Bericht door ward »

Volgens mij verwart ge met de tocht van pijpelheide, daar was vorig jaar een probleem met de 45km. Deze tocht is altijd dik in orde. Komt daar nog is bij dat de inschrijving 50m van mijn deur is, dus ik zal er ook bij zijn.
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

@ zagato
[-X [-X [-X
dit is wel een toertocht van de Xtreme bikers he, een op en top degelijke / echte MTB club. De organisatie is steeds af.
Gebruikersavatar
bompi
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 17:44
Rijdt met: scott scale

Bericht door bompi »

ZAGATO #-o [-X hoe komt het dan dat ik 45km had verleden jaar
Gebruikersavatar
VIERI
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 10 nov 2003 19:34

Bericht door VIERI »

zagato schreef:opgelet met deze organisator .... verleden jaar slechts 25km en geen 4O lm gezien geen toelatingen hadden strafste is dat hiervan niet werd gemeld bij de inschrijvingen niet echt fair !!!!
Gelieve eerst na te denken vooraleer ge onzin post !!
Al onze toelatingen zijn in orde (alsook Meetshovenbos) !!
Molteni
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 21:13
Rijdt met: Granville

Bericht door Molteni »

zagato schreef:opgelet met deze organisator .... verleden jaar slechts 25km en geen 4O lm gezien geen toelatingen hadden strafste is dat hiervan niet werd gemeld bij de inschrijvingen niet echt fair !!!!
Ik kan heel formeel zeggen dat in tegenstelling tot wat Zagato meent, het zeker niet de organisatie van de X-treme bikers betreft. Ik heb deze in het verleden al enkele keren gereden; werkelijk een aanrader zowel op gebied van parcours als van bevoorrading, afpijling...
En met de organisator persoonlijk, is ook niets aan de hand want een buur van mij heeft een kuisvrouw die ook gewerkt heeft bij een man die een collega heeft die naar dezelfde fietshandelaar gaat als de organisator en die zegt het ook.
Gebruikersavatar
VIERI
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 10 nov 2003 19:34

Bericht door VIERI »

zagato schreef:Knappe tocht en perfecte organisatie doe zo verder gasten .... ook de bevoorading was super met zulk buffet
avs 23,6 voor de 44 km
@zagato: dit was uw reactie op onze toertocht van vorig jaar !!
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

Aanwezig op deze altijd leuke toertocht! :bounce:
Plaats reactie