06/01/2008 HERENTALS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

da zullen die drie foorapen geweest zijn die ik bijna onder men wagen had plakken !!!

Kon vandaag niet meerijden , maar ik kwam met auto op de grote weg richting spoorweg steken ze daar gretig de weg over , GELIEVE NIET OVER TE STEKEN ZONDER TE KIJKEN !!!
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

MOOI MOOI! zalig die singeltjes in het militair domein!! jammer van de drukte waardoor we toch dikwijls voet aan de grond moesten zetten.
ach ja, das natuurlijk voor iedereen hetzelfde he!!

Alleen weer pech he, ergens in een afdaling op de rode bloso de achterband plat, CO2 patroon wilde niet baten, dus maar te voet verder #-o , als ge ni denkt dat er van de minimum 300 mensen die passeerden ook maar iemand ff stopt om een pomp aan te bieden, ben je dus goed fout he, ik dacht dat bikers zo collegiaal waren, vandaag toch weinig van gemerkt... [-X [-X

enfin, aan de spoorweg mijn vrouwke dus maar gebeld om me te komen halen he...

nu fietske nog kuisen se, en op naar volgende week...

grtz

TP

PS: toch nog bedankt aan de vriendelijke meneer (die wss van de bakker kwam) met de berlingo die net voor de overweg vroeg of hij me ergens kon afzetten!
wss leest hij dit niet, maar zo ben ik nu helemaal, ik bedank en help waar ik kan...
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Zoals altijd schitterende tocht.
Conditie was redelijk.
Voor de bevoorrading vloog ik vooruit.
Men klopke nog wel gekregen maar op de singletracks van de Bloso route ging het weer lekker.In het wieltje probere te zitten van een snel vrouwke en dat heb toch redelijk lang kunnen volhouden.Maar als de jeugd alle registers opentrekt moet ik passen zenne.
Toch is aan denken om goede modderbanden te kopen.
Barny twas heel tof om u nog eens tegen te komen alwas het maar uwen achterkant :-)
ge zij een paar klasse te rap voor mij zenne.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Triple Powered schreef:MOOI MOOI! zalig die singeltjes in het militair domein!! jammer van de drukte waardoor we toch dikwijls voet aan de grond moesten zetten.
ach ja, das natuurlijk voor iedereen hetzelfde he!!

Alleen weer pech he, ergens in een afdaling op de rode bloso de achterband plat, CO2 patroon wilde niet baten, dus maar te voet verder #-o , als ge ni denkt dat er van de minimum 300 mensen die passeerden ook maar iemand ff stopt om een pomp aan te bieden, ben je dus goed fout he, ik dacht dat bikers zo collegiaal waren, vandaag toch weinig van gemerkt... [-X [-X

enfin, aan de spoorweg mijn vrouwke dus maar gebeld om me te komen halen he...

nu fietske nog kuisen se, en op naar volgende week...

grtz

TP

PS: toch nog bedankt aan de vriendelijke meneer (die wss van de bakker kwam) met de berlingo die net voor de overweg vroeg of hij me ergens kon afzetten!
wss leest hij dit niet, maar zo ben ik nu helemaal, ik bedank en help waar ik kan...

Dat was dus de reden dat ik u kwijt was.
Tis moeilijk het allemaal in het oog te houden met zo'n drukte.
Op gegeven moment een tak in men oog gekregen en nu zit ik toch wel met een blauw oog zeker!
Doemme toch.
Waar zien we de foto's?
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

oesje Nico dat is niet goed, maar als je bij ons was gebleven dan had je mijn 140gr pompje mogen gebruiken hoor :wink: of is dat te zwaar? :-)
Proche
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 19:35
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door Proche »

ben vandaag voor de eerste keer de toer in Herentals gaan doen, en waarschijnlijk ook voor de laatste.

In begin goed geamuseerd op het militair domein, ondanks 2 valpartijen en wat derailleur-problemen.

Wat mij enorm gestoord heeft, is de asociale houding van die cyclocrossjanetten (ik heb er geen ander woord voor)

ik ben ook meermaals moeten afstappen omdat er een andere MTB'er een helling niet opkon, of bleef steken in de talrijk aanwezige modder.
zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. maar is het echt nodig om op een smalle afdaling per se in den bocht beneden nog snel langs den binnenkant te komen wringen en duwen om toch maar eerstes te kunnen zijn??? Heb enorm veel goesting gehad om er zo ene van zijne velo te kloppen! ik heb er geen probleem mee om mensen te laten voorbijrijden, maar ik dacht dat de bedoeling van een toertocht was dat IEDEREEN zich amuseert???

Mij zien ze in ieder geval daar ni meer.
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

tja proche maar dan moet je er geen enkele meer gaan rijden want die sukkels komde overal tegen ze , tot tien tellen en je verder amuseren he :-)
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Hopla, weer leuk en plezant en niet te vroeg vertrokken zodat ik van de grote opkomst geen last had.

Leuk initiatief was de brug aan de ingang van het mil domein, altijd plezant zo iets. Wel grappig de twijfelaars van "zou ik er nu over rijden of niet", lol. Ook de controle aan het mil domein vond ik goed, en ja ja, toch zie je er dan terugdraaien hé de "blackriders".

Verder nog de gasten van "de zoenk" tegengekomen en tijdje met 1 van hen doorgereden tot aan bevoorrading, sympathiek clubke precies.

Voor de 65km gepast omdat ik ander te laat terug thuis was voor de cyclo-cross op tv, maar ik had er net geen 50 op de teller omdat ik mezelf wijselijk een eindje verder had geparkeerd :-D

Op naar de volgende.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

ridleygirl81 schreef:tja proche maar dan moet je er geen enkele meer gaan rijden want die sukkels komde overal tegen ze , tot tien tellen en je verder amuseren he :-)
Niet volledig akkoord.Die mannen komt ge toch heel wa minder tegen als het bergop gaat.
Triestige zielen altijd geweest en ze zullen altijd zo blijven.Ze vinden het zelfs nodig om te vloeken omdat er een vrouw voor hen rijdt.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Bovenaan die trapkes gevraagd 'langs waar is de start'? 'Links beneden meneer'. Sturen ze ons toch wel de kleine toer op zeker ipv te zeggen 'de grote afstand is rechtdoor meneer'. Toen we dit door hadden, was het al veel te laat. We kwamen in de meute terecht die vroeger gestart was en tmilitair domein al gehad hebben (spijtig genoeg hebbe we da gemist :( ). Man, wat een chaoske was me dat. Zoveel deelnemers op een slijk, technisch parcours met zoveel onderlinge verschillen in snelheid en technische capaciteiten, dat kan gewoon nie goekomen me de boerekesmentaliteit die sommigen hebben. Nu begrijp ik de opmerkingen opt forum beter. Er is te weinig wederzijds respect tussen deelnemers onderling. Ik blijf een trouwe 'na den tienen-starter'. #-o

Het parcours was overigens wel de max, zelfs zonder militair domein :-D
Plaats reactie