18/11/2007 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Mijn excuses #-o was niet pers. bedoeld.Geloof me,ik weet hoe pijnlijk een elleboogbreuk is :wink:

Was dit de ruiter die rond het fameuze 'technisch pad' rondgaloppeerde ? Inclusief cowboyhoed #-o ?
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

P° schreef:Mijn excuses #-o was niet pers. bedoeld.Geloof me,ik weet hoe pijnlijk een elleboogbreuk is :wink:

Was dit de ruiter die rond het fameuze 'technisch pad' rondgaloppeerde ? Inclusief cowboyhoed #-o ?
Het gebeurde even na de bevoorrading.
marlijn
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 13 feb 2007 16:36
Rijdt met: Scott

Bericht door marlijn »

P° schreef: Was dit de ruiter die rond het fameuze 'technisch pad' rondgaloppeerde ? Inclusief cowboyhoed #-o ?
Ik ben van Kalmthout maar was zelf wel niet op deze toertocht, omwille van looptraining in Moretusbos (het lopen krijgt bij mij voorrang - doe MTB als alternatieve training in winter).
Vorige zomer tijdens duurlopen in de Kalmthoutse Heide ook 2x bijna omvergegallopeerd door een ruiter (en er was nochthans plaats genoeg!!). Hij had een witgrijze baard en reed met een cowboyhoed op. Hebben we het hier misschien over dezelfde persoon?
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

was dien ruiter alleen ? heb er wel 2 naast mekaar zien rijden net na de bevoorading te paard :-?
rij toch veel in die bossen zal het is in het oog houden .
Plaats reactie