18/11/2007 Torhout (bij daglicht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Zondagmorgen alleen afgezakt naar Torhout voor deze mooie TT.

Na 2 weken niet gebiked te hebben (ziek geweest) om 9u30 vertrokken int winderige Torhout.
Mooie rit met afwisselende bos- en veldwegens, lastig stuk maïsveld, kortom veel variatie.
Bepijling zeer duidelijk en uitgebreide bevoorrading met vriendelijk personeel.
Na aankomst lekkere boterham gegeten en blijven plakken met enkele bekenden, Katrien20 en andere forumbikers.
Aangekomen na 49 km à avg 19,9.

@ TOF-team: tot volgend jaar en chapeau =D> =D> =D> !
@Katrien20: 'k Zal uwen XIII wel nog nen keer zien zeker.
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

wij van de steenbakkers hebben enorm genoten van deze tt :bounce: :bounce: na een vlotte inschrijving en een kus van de juf :wink: kregen we een mooi en zeer gevarieerd parcour voorgeschoteld.één bevoorading die er mocht zijn(toch ne keer van de citroenjenever geproeft,zulle :oops: )en een onberispelike bepijling =D> het was duidelijk dat hier tijd en werk ingestoken werd,ze hebben echt gezocht om off-road stukken bij te voegen en waren niet verlegen om enkele stroken privé grond erbij te lappen!! =D> daarna nog ne warme douche en ne koele leffe met de steenbakkers en nog enkele forumleden waaronder de voltman,die duidelijk op zoek was naar zijn ogen!! :roll: en nu naar zijne sportzak!! :-D katrien,rudy,siegfried en de ganse bende...bedankt voor deze toffe voormiddag (en ook namiddag :drunk: :oops: ) en we hopen jullie te mogen verwelkomen op de enige,echte steenbakkers tt op 15 december te moen!!
dingo 8)
Gebruikersavatar
Mega Mingie
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 21:01
Rijdt met: Cube LTD Comp

Bericht door Mega Mingie »

Proficiat organisatie!
Zéér toffe sfeer, goede bepijling (ben maar één keer
de mist ingegaan, volledig mijn fout: verstrooid).

Aan de bevoorrading had ik al hoop: ik zag die gloeiende
vuurtjes en dacht al aan de aankomst: hier vuurtjes betekent
aan de aankomst zeker barbecue.
Maar mispoes: stutte mé gekapt!

Nogmaals proficiat!
(Ook Katrien20 eens in levende lijve gezien)
lefke
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 10:52
Rijdt met: ne goeien

Bericht door lefke »

Meer hoef ik niet toe te voegen.
Proficiat met de organisatie
lefke
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 10:52
Rijdt met: ne goeien

Bericht door lefke »

Meer hoef ik niet toe te voegen.
Proficiat met de organisatie
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

dark dingo schreef:wij van de steenbakkers hebben enorm genoten van deze tt :bounce: :bounce: na een vlotte inschrijving en een kus van de juf :wink: kregen we een mooi en zeer gevarieerd parcour voorgeschoteld.één bevoorading die er mocht zijn(toch ne keer van de citroenjenever geproeft,zulle :oops: )en een onberispelike bepijling =D> het was duidelijk dat hier tijd en werk ingestoken werd,ze hebben echt gezocht om off-road stukken bij te voegen en waren niet verlegen om enkele stroken privé grond erbij te lappen!! =D> daarna nog ne warme douche en ne koele leffe met de steenbakkers en nog enkele forumleden waaronder de voltman,die duidelijk op zoek was naar zijn ogen!! :roll: en nu naar zijne sportzak!! :-D katrien,rudy,siegfried en de ganse bende...bedankt voor deze toffe voormiddag (en ook namiddag :drunk: :oops: ) en we hopen jullie te mogen verwelkomen op de enige,echte steenbakkers tt op 15 december te moen!!
dingo 8)

ik zou het niet beter kunnen gezegd hebben =D>
nogmaals bedankt aan Lichterveldenoare en Katrien20 en de rest van TOF , tot volgend jaar ( voor jullie tocht natuurlijk :-D )
Gebruikersavatar
flip de flipper
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: di 26 apr 2005 21:58
Rijdt met: scott 2011 spark 20 en Scott 2010 spark 40

torhout

Bericht door flip de flipper »

Prachtige rit, beide gereden.Zondag was het ook super, alles was in orde, zelfs de zon was aanwezig.

Zeker tot volgend jaar, nogmaals dikke proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

grtjs,
flipper
Plaats reactie