MTB in coronatijden in Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
johanclaes
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 jul 2020 20:33
Rijdt met: specialized FSR

MTB in coronatijden in Mol

Bericht door johanclaes »

hallo,
vermits aanbod van MTB ritten in coronatijden pover is.. heb ik zelf de handen uit de mouwen(voeten in clickpedalen) gestoken.
tocht op GPS gpx gezet vanuit centrum Mol, via Dessel, Lommel en Balen van 71,5 km. (ongeveer 1/3 onverhard en er is witte losse zand voorzien)
eigenlijk is het een dagtocht.. best starten rond 10u00 en onderweg enkele terrasjes doen… ik schat rond 16u ben je rond.
bezienswaardigheden: duits kerkhof, aeroclub, fietsen in de bomen, uitkijktoren, .. allerlei.
volgende heb ik dus gemaakt: gps gpx route, plattegrond van de tocht, lijst van de bezienswaardigheden, korte uitleg van bezienswaardigheden, welk terras is goed…

feel free to contact als uw vrienden MTB clubje behoefte heeft aan MTB en locaal toerisme,
dan stuur ik per e-mail u de gpx, doc en bmp bestanden
johan :wink:

https://connect.garmin.com/modern/activity/5226003241" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door johanclaes op zo 19 jul 2020 08:16, 2 keer totaal gewijzigd.
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: MTB in coronatijden in Mol

Bericht door jari2057 »

Bedankt voor de moeite ga deze zeker is rijden waar kan ik hem downloaden
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Re: MTB in coronatijden in Mol

Bericht door Joriz »

Bedankt!
dirkdierickx
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: do 27 sep 2018 10:46
Rijdt met: Cube Reaction Race / YT Jeffsy 27 AL Comp

Re: MTB in coronatijden in Mol

Bericht door dirkdierickx »

jari2057 schreef:Bedankt voor de moeite ga deze zeker is rijden waar kan ik hem downloaden
klik op de vermelde link in de originele post, je moet een garmin account aanmaken en daarna kan je de route als gpx downloaden.
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: MTB in coronatijden in Mol

Bericht door jari2057 »

Vandaag gereden zitten mooie stukken in maar ook veel weg is wel de moeite is om te rijden
Plaats reactie