15.09.2018 - Dessel (Witgoor)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

15.09.2018 - Dessel (Witgoor)

Bericht door Wald Herr »

Onze jaarlijkse TT staat er weer aan te komen. Voor het eerst ook met een iets langere afstand van 57km. We hebben weer toestemming gekregen om een paar stukken over de terreinen van Sibelco te bollen, en je mag veel technische singletracks afgewisseld met zanddreven waar de gas es open kan verwachten. En uiteraard weer met het beste après-bike terras van het seizoen met zicht op het Campinastrand.

Afbeelding
ivan10
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: za 17 mar 2018 12:53

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door ivan10 »

Wat een toprit, bossen, singletracks,dreven.Echt de max.Ben dat niet gewoon.Ben van W-Vl.Eerste maal dat ik hier gereden heb.Top.Goed gepijld en de bv was basis maar ok.Kom zeker terug.
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door radicalbiker »

Zoals hierboven reeds gemeld, toptocht, super snel en prima organisatie en dito uitpijling en bevoorrading. Er werden onderweg foto's genomen, waar vinden we die??
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door frits motaar »

Alles was dik inorde , enkel mocht er een pijltje meer hangen voor de snelle rijders, en niet vlak aan de afslag, maar 10m ervoor graag....
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door kevx »

frits motaar schreef:Alles was dik inorde , enkel mocht er een pijltje meer hangen voor de snelle rijders, en niet vlak aan de afslag, maar 10m ervoor graag....
+1
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door radicalbiker »

kevx schreef:
frits motaar schreef:Alles was dik inorde , enkel mocht er een pijltje meer hangen voor de snelle rijders, en niet vlak aan de afslag, maar 10m ervoor graag....
+1
Ik vond de uitpijling niet zo slecht, vandaag in Genk da was pas slecht.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door Wald Herr »

radicalbiker schreef:Zoals hierboven reeds gemeld, toptocht, super snel en prima organisatie en dito uitpijling en bevoorrading. Er werden onderweg foto's genomen, waar vinden we die??
Foto's vind je hier :
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... UyNTFiZ2N3



Dat er hier en daar een pijltje bij mocht is ondertussen besproken. We doen ons best maar het is ook niet altijd evident om op de goeie afstand voor een afslag een pijl te hangen en -laten we wel wezen- er zijn er die ondanks een massa pijlen toch nog verkeerd rijden.. #-o :lol:

Bedankt aan alle deelnemers en tot volgend jaar ! (o)
DoubleOne
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: di 15 mei 2012 12:07

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door DoubleOne »

Was zeker een leuke tocht. Ook ik had last van de bepijling, dat komt deels door mezelf, deels door de afpijling icm de kleur van de pijltjes.

Zeker eentje voor volgend jaar te herhalen!
Donkey@base.be
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 27 okt 2009 13:30
Rijdt met: Cannondale trail 2

Re: Dessel (Witgoor) 15/9

Bericht door Donkey@base.be »

Heb de 35 km gereden en eigenlijk maar 1 keer een probleem gehad : na de bevoorrading in het gedeelte tussen het kanaal en de zandwinningsputten heb ik 1x getwijfeld of we een 90gr bocht moesten maken. Daar stonden wel pijtjes maar het paadje waarop je moest draaien was nogal smal en dat verwarde me een beetje. Ben er gestopt en toen was het duidelijk dat je daar moest draaien.

Deze tocht vind ik altijd goed georganiseerd en In Dessel rijd ik sowieso graag.

Dank aan de medewerkers die dit mogelijk hebben gemaakt.
Plaats reactie