28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Bergaf

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jurgos
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 16 dec 2012 19:50

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door jurgos »

harley schreef:@Jurgos Je kan rijden tot aan de bevoorrading 19km , en daar passeer je elkaar, en dan kan je 2x het mooiste stuk rijden op het vliegveld/militairen privé stuk .
Merci en tot morgen!
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door trage rappe »

vandaag weer een prima tochtje gereden in een zeer prachtige natuur =D>
zeer veel single-tracs , bergskes op en neer , wat er ook voor zorgt dat er al eens moet
gewacht worden door de vele race-konijnen :drunk:
ik zou toch een klein beetje respect vragen aan die zogenaamde "race-konijnen" voor de tragere
bikers :-?
zelf ben ik twee weken nog overhoop gereden (tt van Wortel) vandaag tot twee maal "bijna".
ik versta ook wel dat ,eens je met een groepje vertrokken bent ,een klein wedstrijdje onder mekaar maakt,
zelf vroeger ook dikwijls gedaan .
mannen pas op aub .... dank u
Exile
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 16 okt 2011 17:19
Rijdt met: Canyon Lux CF 7.9

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Exile »

Inderdaad leuk tochtje! Parcours lag er zeer goed bij gezien de weersomstandigheden van de laatste weken.

Proficiat aan de organisatie!

Maar het is mij ook opgevallen hoeveel race-konijnen er onderweg wel niet waren, niet beschaamd om je gewoon van de singletrack te rijden om toch maar het gevoel te hebben dat ze goed bezig zijn. Zeer jammer maar helaas is dit in deze periode van het MTB seizoen wel vaker het geval...
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Z29 »

Leuke snelle tocht waar alle fun stukjes aangedaan worden.je ziet dat hier veel tijd ingestoken is! Wel enorm veel volk... Waar ik ook van opkijk is dat er veel bikers de fun stukjes links laten liggen en afsnijden...totaal onbegrijpbaar want die stukjes zijn toch net waar we het voor doen...
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door spiermassa »

Z29 schreef:Leuke snelle tocht waar alle fun stukjes aangedaan worden.je ziet dat hier veel tijd ingestoken is! Wel enorm veel volk... Waar ik ook van opkijk is dat er veel bikers de fun stukjes links laten liggen en afsnijden...totaal onbegrijpbaar want die stukjes zijn toch net waar we het voor doen...
ook gezien ,velen raakten ook niet boven op de bergskes .
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door TaurineR »

Verrassend goed berijdbaar parcours, ondanks de miezerregen van deze nacht.
Wel plasjes, maar daar kon netjes rond gereden worden.
En een wondermooi parcours, die mannen hebben veel geluk met zo'n prachtige boswegels in hun buurt!
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Trekkie 800 »

Inderdaad een leuk tochtje. tof dat ze ze weinig bloso in hebben gestoken van de Lilse Bergen.
Stuk van vliegveld was idd wel mooi maar met mijn 26" reden deze voor geen meter. Bandjes eens terug vullen met latex, kan ik ze wat zachter zetten.
Met heen en terug goed voor een 77km's let nog wa zon op het eind. Volgend jaar misschien wel terug naar hier.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Wald Herr »

Heel leuke TT, maar idd te druk op sommige passages. Je staat gewoon stil op sommige stukken. Maar ok, dat hoort erbij en iedereen heeft hetzelfde betaald dus gene zever daarover. Maar dan heb je nog wel de 'mindere' bikers ( en alle respect voor ! ) die stukken afsnijden waardoor je er meerdere keren met nen hele sliert weer opnieuw achter hangt.. :roll: En der waren er vandaag dan nog 2 die van hun peretten maakten omdat ik hun (voor den 3e! keer) voorbij stak op stukken waar het in hun ogen niet kon. Dus ik zal door hun gezien worden als racekonijn zeker ? :wink:
Waarmee ik mer wil zeggen dat iemand die rapper is nie altijd een racekonijn is, maar misschien wel een paar keer per week op zenne MTB zit en dus beter kan inschatten wa kan en wa niet kan.. 8)
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door DDT-STAS »

Vandaag minder goede benen en bijgevolg dikwijls voorbijgestoken :-&
Mijn ervaring is wel dat er soms met enig risico word voorbijgestoken en dit kan wel als storend ervaren worden. Nog nooit problemen mee gehad en ik ervaar toch dat ieder biker wel respect heeft voor elkaar, en dan ook zeker voor de minder snelle bikers...
Wat voor de ene pittig & spannend is zal voor de ander als agressief overkomen...en dit zal altijd zo blijven...
Beam me up Scotty
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 15:00
Rijdt met: Scale30

Re: 28.01.2018 - Wechelderzande - 24e VTT MTB Club Liever Be

Bericht door Beam me up Scotty »

Als je als club de mogelijkheid hebt om op het domein van het vliegveld te kunnen rijden, dan heb je natuurlijk een streepje voor tov andere organisaties uit de buurt. Er was veel werk in gestoken, proficiat. Twee minpuntjes : als uw organisatie zo veel volk trekt, zorg dan voor seingevers aan de Oostmalsebaan en de Gebroeders de Winterstraat. Ik heb er bijna éne onder een auto zien steken [-( . De splitsingborden mogen ook een beetje duidelijker. Voor de rest niets als lof. Volgend jaar opnieuw van de partij.
Plaats reactie