Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 09.12.2017 - Hertsberge - 24e Bossen van Vlaanderen

09.12.2017 - Hertsberge - 24e Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

mor or less Mountainbiker

Superfan

Om het nog eens op te rakelen ,,,,,,,,,zijn er weer douches beschikbaar :lol: ? zowel op deze site en op MTB you staat er vermelding douches aanwezig
anders met de weersvoorspelling voor zaterdag zou het welgekomen zijn

PRESIDENT Mountainbiker

Mijn bike: SCALPEL

Superfan

Om het nog eens op te rakelen ,,,,,,,,,zijn er weer douches beschikbaar :lol: ? zowel op deze site en op MTB you staat er vermelding douches aanwezig
anders met de weersvoorspelling voor zaterdag zou het welgekomen zijn

Leffedouches :lol: :lol: :lol:

GTC Racer Mountainbiker

zaterdag ben ik ook van de partij. Daarom graag een update van het parcours aub, ook na de regen op 't einde van de week. Ik hou trouwens niet van ploeterstukken, dan toch liever een stukje rijdbaar verhard.

Superfan Kerstman

Zo ziet het er momenteel uit...;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gouden leeuwke Mountainbiker

Mijn bike: ridley cobra+ridley x-fire
het ziet er goed uit :bounce:de neerslag die nog gaat vallen zal het niet zo zwaar maken zeker

Superfan Kerstman

Man at work, en zo koud, respect voor onze gasten..... en dat allemaal om jullie van een aangename zaterdag te laten genieten.....

Zo ziet de bike er uit na een ganse voormiddag uitpijlen, geen modder....

Afbeelding

nog enkele sfeerbeelden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

THE FOX Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SPECIALIZED EPIC EXPERT CARBON 29

Zorg maar datter nog nen boterham overschiet ook. Cipo

den jaen Mountainbiker

Mijn bike: cannondale
start hier niet meer veel te druk !!! kom wel naar hen zomer tocht in mei !! als al die overlopers terug op hun fiets met dunnen bandjes zitten :p:p

JustForFun Mountainbiker

Mijn bike: Rockrider
den jaen schreef:
start hier niet meer veel te druk !!! kom wel naar hen zomer tocht in mei !! als al die overlopers terug op hun fiets met dunnen bandjes zitten :p:p

Als je in de voormiddag rond 10u - 10.30u start, valt de drukte heel goed mee.

i-Mac Avatar gebruiker
Kerstman

den jaen schreef:

:roll:

Ik kan er niet bij zijn .... Werken

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten