24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't Lof

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door J.E. »

Plezante rit! Enkele leuke tech stukjes derin zelfs!
En de meloen smaakte super.

=D>
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door slebbe »

Alle lof voor 't Lof. Tof dat sommige organisaties echt doorzetten want de kalender begint er zwakjes uit te zien. ZEER mooie rit, verrassend mooi Pajottenland. De tingels zoals eerder gemeld erbij genomen. Ik heb me er eens goed in gewenteld na de tweede bevoorrading -bevoorradingen waren echt in orde, bedankt- op een steil stukje waar men het niet te nauw nam met tuin-sluik-storten.
Ook verrast door de vettige stukjes omdat we in de Vlaanders sedert lang droog staan.
Af en toe wel een gevaarlijke verkeerssituatie waar een seingever meer dan welkom ware geweest. Uitpijling perfect, bevoorradingen perfect, eigenlijk niets dan lof over jullie organisatie.
Laat ons volgend jaar terugkomen. Do-it again.
Vreselijk bedankt voor de organisatie.
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
manontheside
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 15 aug 2009 10:56
Rijdt met: Sobre Dad - Salsa Spearfish - Genesis Croix de Fer

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door manontheside »

Ik moet toegeven dat ik mij toch ook mispakt had aan de ondergrond... Bij ons ligt het kurkdroog en ik ging er van uit dat het overal wel zo was. :roll:
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door roderider »

De 35km gedaan. Leuke tocht. Toch een paar moeilijke stukskes voor een beginnend mountainbiker (de trapkes int bos)
Heeft er iemand tevallig de gpx bestanden van de langere routes ? Ik ben van de buurt en wil die wel eens rijden.
cubemtb'r
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 18 apr 2016 21:19
Rijdt met: Cube Acid

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door cubemtb'r »

roderider schreef:De 35km gedaan. Leuke tocht. Toch een paar moeilijke stukskes voor een beginnend mountainbiker (de trapkes int bos)
Heeft er iemand tevallig de gpx bestanden van de langere routes ? Ik ben van de buurt en wil die wel eens rijden.

Hebt gij die toevallig van de 35?
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door Stevestrong »

Zeeeeeeer mooie rit! De aanpassingen tov vorig jaar komen de kwaliteit zeker ten goede.

Jammer van de onverlaten die niet vd pijlen kunnen blijven, maar dat kon de pret niet bederven.

3 euro voor 65 km (bij mij 69) met 3 bevoorradingen is echt niks. Voor de langste afstanden kunnen jullie zeker nen euro meer vragen.

Bedankt en tot volgend jaar
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door roderider »

Neen, het spijt mij osmand vergeten op record te zetten. Ik ben wel van de buurt dus op zich kan ik die wel eens opnieuw rijden en opnemen. (zolang ze nog redelijk goed in mijn geheugen zit)
cubemtb'r schreef:
roderider schreef:De 35km gedaan. Leuke tocht. Toch een paar moeilijke stukskes voor een beginnend mountainbiker (de trapkes int bos)
Heeft er iemand tevallig de gpx bestanden van de langere routes ? Ik ben van de buurt en wil die wel eens rijden.

Hebt gij die toevallig van de 35?
Superflyvo
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 05 aug 2015 20:03
Rijdt met: Trek Superfly 6

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door Superflyvo »

Team Zomaarbike was ook dit jaar van de partij en wederom een aangename, uitdagende (trapkes in het bos, stijle helling), goed bepijlde tocht gereden. Aangezien we onze eigen tocht http://mountainbike.be/toertochten/2016 ... nachttocht moesten voorbereiden hebben we de 35km gereden.
Lekkere bevoorrading met oa watermeloen, bananen, appelsienen, ... en suikerbrood. Geweldig! Ik had dit al een jaar niet meer gegeten en dat gaf me een boost energie 8)
Jullie mogen mij alvast volgend jaar opnieuw verwachten!
Dikke pluim voor de organisatie!
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door J.E. »

roderider schreef:De 35km gedaan. Leuke tocht. Toch een paar moeilijke stukskes voor een beginnend mountainbiker (de trapkes int bos)
Heeft er iemand tevallig de gpx bestanden van de langere routes ? Ik ben van de buurt en wil die wel eens rijden.

https://ridewithgps.com/trips/10132945" onclick="window.open(this.href);return false;
bultepatrick
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 04 jul 2011 21:27
Rijdt met: Cube Reaction GTC SL 29

Re: 24.07.2016 - Borchtlombeek (Roosdaal) - Toertocht MTB 't

Bericht door bultepatrick »

J.E. schreef:
roderider schreef:De 35km gedaan. Leuke tocht. Toch een paar moeilijke stukskes voor een beginnend mountainbiker (de trapkes int bos)
Heeft er iemand tevallig de gpx bestanden van de langere routes ? Ik ben van de buurt en wil die wel eens rijden.

https://ridewithgps.com/trips/10132945" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door bultepatrick op di 26 jul 2016 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie