Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
johnydj
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 12 jun 2013 22:47

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door johnydj »

Een terug zeer geslaagde vtt TOP en een dikke pluim voor de organisatie, Persoonlijk vond ik alles berijdbaar
het ene stuk was al wat vettiger dan het andere , maar het is mtb hè ;-)
Serieus leeg nu ,maar super voldaan !!!
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Witten79 »

Twas in orde. Bv waren gewoon top.
Ik was pompaf, 2e deel was de wind teveel.
De bossen waren super
Afspuitstand was in orde maar teveel volk
Tot volgende keer
Gebruikersavatar
scott zot
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 22 jun 2008 11:40
Rijdt met: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door scott zot »

Deze morgen om 8u vertrokken voor de 55km, twas afzien en idd bij sommige stukken was het baggeren #-o
De eerste helft was zeker plezant, en jullie afgebakende single tracks in het bos was ZA-LIG!!
Een zeer goede bevoorrading en heb ook gepast voor de jenevers, wel de eerste keer dat ik dit meemaakte =D>
Het stuk voor het jeneverkraam ( richting boerderij) was klote om te rijden, dus twas afstappen en ploeteren.
Moraal van tverhaal: de benen waren leeg maar twas dikke fun!
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door G-love »

1113 keer bedankt aan de deelnemers!
Hopelijk tot onze volgende editie!

De Wacky racers!
Gebruikersavatar
Slazwierder
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 10 sep 2012 10:10

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Slazwierder »

Filmke van de 36k:

" onclick="window.open(this.href);return false;
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door G-love »

Mooi filmke en het bewijs dat het echt wel goed lag :-)
steven meirlaen
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 13:47

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door steven meirlaen »

proficiat aan de organisatie, zeer leuke rit.
Ondanks ik een haat liefde houding heb met grasstroken toch wel veel plezier gehad.
Van de wind heb ik niet veel last gehad, moest mij inhouden voor mijn maat die er volledig door zat.
Heb mij dan maar opgeofferd, 90kg komt nogal breed uit zodat mijn maat wat verscholen zat.
Onderweg ook nog een lieftallige dame op sleeptouw genomen die ons zeer dankbaar was dat ze ook wat achter mijn torso kon schuilen.
De bevoorrading was in orde, al heb ik graag een colatje tussendoor ( suikertjes) maar de banaantjes hebben gesmaakt.
Basislus + het gedeelte zwin, stukje nederland was goed voor een 50km. Aan een voor mij zeer laag gem. :-"
Nu hopen dat mijn makker goed recupereert en vlug weer op zijn oude niveau komt, maar ik was verdomt blij dat hij er terug bij was. Alleen rijden is ook niet alles.
Bij aankomst nog een lekker soepje aangeboden gekregen en tegen 13u30 hongerig naar huis vertrokken.
Volgend jaar terug van de partij.

@ slazwierder : Bedankt voor het filmke, altijd leuk om eens terug te blikken en moeder de vrouw te tonen hoe leuk ik dit vind.
Gebruikersavatar
Chemical Pete
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 20 dec 2009 08:56
Contacteer:

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Chemical Pete »

Hartelijk dank aan de 1113 deelnemers ( =D> ) om langs te komen op onze 5de TT! We hebben geprobeerd om er een afwisselende tocht van te maken en jullie het beste van de Zwinstreek aan te bieden. Uit de vele positieve reacties blijkt dat we hier aardig in geslaagd zijn.

De gegeven opmerkingen en tips nemen we zeker mee naar onze 6de TT in 2015.

In naam van alle Wacky's BEDANKT en PRETTIGE FEESTEN!

Afbeelding
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door geertg »

Eerste maal mtb aan zee gereden, dacht verkeerdelijk dat het daar allemaal zo plat als een vijg was.
Basislus + extra lus naar Cadzand leverden 50 km op (en een laag gemiddelde). Waren laat vertrokken met als nadeel dat wij tweede deel tegen de wind in moesten opbeuken welke na de namiddag was komen opzetten, en dan nog regen op ons dak ook. Was ook leeggereden en daarom een paar keer gezeurd en op het onverhard wegje naast de dijken gereden. Jeneverstand was spijtig genoeg al gesloten maar voordeel : niemand meer aan de afspuitstand en waterdruk genoeg. Zeer goed georganiseerd, tof parcours, uitstekende bepijling en bevoorrading.
Gebruikersavatar
Black-Knight
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: di 06 mar 2012 20:29
Rijdt met: Cube ltd race

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Black-Knight »

Ik was voor de derde keer aanwezig en heb intussen alle weertypes kunnen ervaren (o.a. de legendarische ondergesneeuwde editie). Ditmaal gekozen voor een laat vertrekuur en dat heb ik me niet beklaagd. Zo kon ik het Koningsbos drie keer rijden zonder filevorming en eigenlijk was dat nog veel te weinig... De lussen van de 55km waren prima, prachtige omgeving en een Hollandse wind die zich opwierp als medeorganisator. De warme thee en de joviale ontvangst van vele medewerkers aan de bevoorradingen en op gevaarlijke oversteekplaatsen waren deugddoend. Deze kusttoertocht blijft uniek en een must om het jaar af te sluiten. Proficiat voor het geleverde werk... het was af !!!
Plaats reactie