31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WTC De Wandelaars
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 02 nov 2013 19:00

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door WTC De Wandelaars »

Qua inschrijving is er ook vanaf dit jaar door ons geopteerd om geen papiertjes meer te laten invullen met de nodige persoonlijke gegevens endergelijke. Gewoon even meedelen aan de inschrijving voor welke tocht u opteert, betalen en uw polsbandje ontvangen en zo snel mogelijk genieten van een mooie nachttocht in Halloween stijl.

Mvg,
WTC De Wandelaars
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door koppigaard »

WTC De Wandelaars schreef:Qua inschrijving is er ook vanaf dit jaar door ons geopteerd om geen papiertjes meer te laten invullen met de nodige persoonlijke gegevens endergelijke. Gewoon even meedelen aan de inschrijving voor welke tocht u opteert, betalen en uw polsbandje ontvangen en zo snel mogelijk genieten van een mooie nachttocht in Halloween stijl.

Mvg,
WTC De Wandelaars
Als je geen naam en adres moet opgeven...wat dan met verzekering? Niet iedereen is lid van VWB en een polsbandje is geen persoonlijke inschrijving, lijkt mij.
Papiertje invullen is geen probleem voor een biker. Wel zat het vorige jaren wat ingewikkeld met de bewaakte fietsstalling. Ik hoop dat dit systeem wat vereenvoudigd is.
WTC De Wandelaars
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 02 nov 2013 19:00

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door WTC De Wandelaars »

Met de beste wil van de wereld kan een organisator van een MTB-tocht of eender welke activiteit niet verantwoordelijk gesteld worden voor ongevallen die onderweg gebeuren of diefstal. Ieder is op zich verzekerd door zijn hospitaliesatie verzekering ed., dat word trouwens op de meeste evenementen ook uitgehangen.
Dus of je nu ergens of een MTB-tocht een papiertje invult of niet. (Halloween Wiekevorst kreeg je alleen maar bonneke voor tombela achteraf).

Wat het systeem voor de fietsbewaking betreft, dit is sinds vorig jaar al vereenvoudigd tot een systeem met een nummer aan de fiets en één dat je meekrijgt.

Tot morgen bikers,
mvg,
WTC De Wandelaars
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door Leto »

Sankaman schreef:http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... onheiden77

heel zompig/vettig zal het niet liggen ? vandaag 18° en vrijdag ook heel de dag goed weer ? zal er wel netjes bijliggen.
Vorig jaar tegen het einde van de rit moest je door een stuk bos waar je MTBje omgedoopt werd tot een slijkbak ... was jammer ... anders wel leuke rit gehad met 2 bevoorradingen

ik denk wel dat ik de verplaatsing ga doen ?

grtz Tom

Helemaal mee eens ivm commentaar van vorig jaar! Hopelijk is dat laatste stukje eruit gehaald, dit hoefde echt niet op het einde van deze toertocht [-X
Ik kom zaterdag af!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 783
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door Den Bees »

om 18:00 Vertrokken , was een tof ritje , alles goed uitgepijld , bevoorrading was meer dan voldoende , de spuitstand was perfect , nie te veel en niet te weinig druk en genoeg slangen voorzien

Bravo =D> =D> =D> =D>
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door koppigaard »

Zo'n 500 bikers! Die heb je verdiend...Weyneshof, de Meurop-site, leuke verassingen.
claesniels
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 26 mar 2010 21:26
Rijdt met: Radon

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door claesniels »

Leuke rit. Alleen frontaal tegen houten balk gereden die niet goed was aangeduid..
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door junior72 »

Leuke tocht en goed afgepijld .
Ben van Beringen gekomen om eens te kijken hoe ze hier een nachttocht organiseren.
En ze doen dat goed .
Enig minpuntje : grotere splistingsborden en aanduiding op voorhand zou gemakkelijker zijn.
Ik wou de 40km doen en ben binnengekomen op 36km.
Het eerste splitsingsbordje ( nogal klein ) heb ik gezien maar wss het tweede niet.
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door Sankaman »

maar 35 km gedaan en ging voor de 54km ... vertrokken met een groepje van 5 man ... tempo lag redelijk hoog dus op men eentje alleen voortgereden , leuke bevoorrading , meer dan voldoende , leuk parcour !
onderweg de bordjes van de 41 tegengekomen en dan die maar genomen ... na enkele minuten ... nog 1.5km ... tja niet meer teruggedraaid en fietske afgespoten en douche genomen !
bij aankomst aan de auto nog iemand gezien die zijn zadelsluiting was gebroken ... iemand van hier ?

top georganiseerd !

grtz Tom
neverpressrewind
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 13 jan 2014 11:38

Re: 31/10/2014 Haloween night-ride in Bonheiden

Bericht door neverpressrewind »

dikke pluim aan de organisatie om in een regio met zo weinig mogelijkheden letterlijk elk strookje bos op te zoeken, en nog eens extra animo te verzorgen tijdens de nachttoertocht. met de gecrashte fietser heb ik echt moette lachen :)
Plaats reactie