Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door NERMAL »

Zal wel aan mij liggen maar vind de vraag over bloso gehalte compleet normaal !! : :-({|=
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door Offshore »

Iedereen rijdt uiteraard waar hij wil, voor zolang de paden mogen bereden worden. En de mensen die uitslag en aambeien krijgen als ze een stukje over een Bloso-route rijden, hebben ook het volste recht om bepaalde toertochten links te laten liggen.
Anderen zijn bijzonder blij dat er overal in Vlaanderen Bloso-routes liggen, waardoor zij de kans krijgen om op het even welk moment ergens een leuke tocht te gaan rijden.
Aan de organisatoren van Lille : ook al rijd ik dit jaar voor de zoveelste keer bij jullie in de buurt, op de Bloso-route of niet, ik kom !
Offshore
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 18:46
Rijdt met: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door Offshore »

Nog even een toelichting voor de kampioenen die last hebben met "Bloso-toestanden" (wat dat ook moge wezen....) :
In gans Vlaanderen zijn er Bloso-peters die maandelijks een route afrijden om te checken of de bepijling nog in orde is, zodat andere bikers een zorgeloze uitstap beleven.
Gebruikersavatar
flikkie
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 03 mei 2009 20:28
Rijdt met: Cannondale F29

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door flikkie »

Bloso of niet..... Daar gaat het hier niet over. [-X Zijn van de streek en vragen enkel waar de grote toer heengaat. Buiten het geleuter over al dan niet Bloso heb ik hier nog geen bruikbare informatie gelezen vanwege de organisatie. [-o< [-o<
jivi
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 02:22

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door jivi »

Vorig jaar had ik op mijn gps 47 km (waarvan kleine 10km bloso):

Dat was toen eerst richting Poederlee, dan richting Vorselaar, dan richting Wechelderzande en van daaruit nog kleine 10 km rode bloso lus richting Lilse Bergen (droom: B-post parcours niet beschikbaar dit jaar??) en zo terug naar dorp Lille.
Een stukje bloso mag voor mij altijd wel qua afwisseling, want als je altijd op landwegjes moet rijden....
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door Stevestrong »

Toch ook maar even duidelijkheid scheppen, want ik was hier de eerste om het woord "bloso" in de mond te nemen. Het bloso-parcours van Lille-Beerse is in mijn ogen een zeer leuk, gevarieerd parcours. Dus geen slecht woord hierover. Maar om dit te rijden heb je geen toertocht nodig. Dat doe ik geregeld al zonder TT. Bovendien zijn er de laatste tijd in deze regio zeer veel toertochten geweest waarvan er al velen over het blosoparcours gingen. Dus ik denk dat degenen die die vraag hier stellen enkel willen weten of ze hier iets nieuw gaan ontdekken (zoals bv in de Fingo classic of de TT van Wechelderzande). case closed :-)
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door NERMAL »

flikkie schreef:Bloso of niet..... Daar gaat het hier niet over. [-X Zijn van de streek en vragen enkel waar de grote toer heengaat. Buiten het geleuter over al dan niet Bloso heb ik hier nog geen bruikbare informatie gelezen vanwege de organisatie. [-o< [-o<

Check !!!! ](*,)
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> [-(
kouwsje
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 08 mar 2008 13:25
Rijdt met: Een goedkoop fietske

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door kouwsje »

WTC-MTB DEN EEL is zeker aanwezig zijn =D> =D> =D>
We hopen op lekker weer en het parcour zal wel goed zijn zeker :bounce:
dentennisser
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 jun 2011 12:58
Rijdt met: Scott scale 60

Re: Zo 09/02/2014 Lille :: VTT Lille

Bericht door dentennisser »

jivi schreef:Vorig jaar had ik op mijn gps 47 km (waarvan kleine 10km bloso):

Dat was toen eerst richting Poederlee, dan richting Vorselaar, dan richting Wechelderzande en van daaruit nog kleine 10 km rode bloso lus richting Lilse Bergen (droom: B-post parcours niet beschikbaar dit jaar??) en zo terug naar dorp Lille.
Een stukje bloso mag voor mij altijd wel qua afwisseling, want als je altijd op landwegjes moet rijden....
Alle, eindelijk eens ene die iets nuttigs zegt :lol:
Plaats reactie