Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Fey
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 13:59
Rijdt met: 29" Scott

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door Fey »

De 60km gereden, mooi parkoers, goede bevoorradingen, zoals dikwijls staan de beste stuurlui aan wal...
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door Mr. Stitchen »

johanelsie schreef:
el gordo schreef: BTW: binnenkort plaatsen we hier een link met een kort verslag + filmpje van de TT in Werchter.
(o) we wachten vol ongeduld
Bij deze de link naar onze website van Trade N Cycle Team met beelden en verslag van de tocht Werchter. Met dank aan El Gordo voor zijn bijdrage :-) :-"
Laatst gewijzigd door Mr. Stitchen op di 28 mei 2013 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door el gordo »

Mr. Stitchen schreef:Bij deze de link naar onze verslag van Trade N Cycle Team met beelden en verslag van de tocht Werchter. Met dank aan El Gordo voor zijn bijdrage :-) :-"
Nu werkt de link wel :wink:
Gebruikersavatar
WULTEPUTTE123
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: do 19 apr 2012 19:44
Rijdt met: merida

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door WULTEPUTTE123 »

Zondag vanuit Gent, Wondelgem, naar Werchter afgezakt in de regen,en om 7.40uur aangekomen en 't was gedaan met regenen. Op de parking geparkeerd, beetje ver van de inschrijving, en vlot ingeschreven. De 60Km aangevat en helemaal uitgereden. De eerste 25km waren daar dan ook plat,en dan in de volgende 22km zaten de lekkere hoogtemeters. ikzelf heb er 507 op de gps staan.
En dat er hier en daar modder zou zijn dat wisten we allemaal wel, en het is daarvoor ook mountainbiken dat we aan het doen zijn he. Ik rij nu eenmaal graag in de modder, daar kan je rijvaardigheden goed op oefenen. ik vond de rit wel geslaagd voor deze streek. En de bevoorradingen, die waren volgens mijn normen wel oke, fruit en een koekje en sportdrank. We kunnen toch geen lunch verwachten, want we zijn daar om te biken en niet om te eten... Ik heb steeds zelf eten en drinken extra bij, voor het geval... Ook heb ik 2 maal lek gereden, maar heb alles bij, dus kon ik snel terug verder biken.
Enige minpunt is de afspuitplaats, heb deze zelf niet gebruikt wegens te veel volk.
Voor de rest een dank je wel aan de organisatie ,

Wimmeke den biker
TOMH
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 00:29
Rijdt met: Cube Reaction Elixir CR 2010

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door TOMH »

Prachtig verslag en film van de TT in Werchter.
Dit is ten minste een positieve reactie op deze TT :wink:
Ik ken verschillende leden van de inrichtende club en kan wel zeggen dat ze elk jaar hun best doen.
Zij hebben de laatste 2 edities telkens pech gehad met het weer.
Ter info: de lange single track na 8 km was het trainingsparcours van Niels Albert.

TBO-Trappers tot volgend jaar en hopelijk dan nog eens met goed weer [-o<
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Re: Zo 26/05/2013 Werchter :: MTB Toertocht Werchter

Bericht door slow motion »

Fey schreef:De 60km gereden, mooi parkoers, goede bevoorradingen, zoals dikwijls staan de beste stuurlui aan wal...
+1

Weer of geen weer, tot volgende keer!
Afbeelding
Plaats reactie